Beamex.com

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa.

Haaste

Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi.

Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan relevantin orgaanisen liikenteen määrää.

Haasteena oli, että toimenpiteitä tuli tehdä useilla markkinoilla ja samalla kilpailtava vakiintuneiden ja huomattavasti suurempien globaalien yritysten kanssa.

Ratkaisu

Aloitimme perusteellisella avainsanatutkimuksella. Analyysimme osoitti, että hakumäärät perustuivat pääasiassa kalibrointiteknikoiden yleisesti käyttämiin avainsanoihin.

Päätimme keskittyä näihin avainsanoihin, koska teknikot vaikuttavat yleensä yrityksen kalibrointi-investoinneista päättäviin henkilöihin.

Priorisoimme avainsanat järjestelmällisesti potentiaalisen vaikutuksen perusteella ja teimme yhteenvetoja kunkin avainsanan edellyttämästä sisällöstä. Briiffasimme Beamexin kalibrointiasiantuntija Heikin kirjoittamaan yli 30 vuoden kokemuksensa avulla 3-5000 sanan mittaisia sisältöpaloja ja oppaita aiheista.

Samaan aikaan teimme erilaisia sivustoparannuksia ja optimoimme relevantit sivut konversioita, kuten whitepaperin latauksia ja yhteydenottopyyntöjä, varten.

Uudistimme myös verkkosivuston nopeammaksi ja helpommin navigoitavaksi. Loimme uuden sisältöhubin, jonka ansiosta Beamexin sisällöt löydetään helpommin. Samalla tehostimme huomattavasti julkaisemista ja sisällönhallintaa, mikä helpotti Beamexin tiimin työtä.

Onnistuminen edellytti Generon ja Beamexin markkinointitiimin tiivistä yhteistyötä. ”Yksi asia, jota arvostamme kumppanuudessamme eniten, on säännölliset kasvupalaverit. Näissä tapaamisissa saamme tukea ja opastusta kaikkiin markkinointiin tai kasvumarkkinointiin liittyviin aiheisiin, joissa tarvitsemme apua. Generolla on asiantuntijatiimi, johon voimme aina luottaa”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Heikki Laurila Beamexilta.

Genero on ollut luotettava pitkäaikainen kumppanimme. Hyödymme heidän erinomaisesta markkinatuntemuksestaan, luovuudestaan ja teknisestä asiantuntemuksestaan. Genero on markkinointitiimillemme elintärkeä voimavara, jonka avulla voimme lunastaa lupauksemme olla Beamexin kasvun vauhdittaja.

James Clay, Marketing Operations Manager, Beamex

Tulokset

Yhteistyömme Beamexin kanssa jatkuu menestyksekkäästi. Olemme mukana monissa KPI:den ylittämiseen tähtäävissä toimenpiteissä. Orgaaniset liidit edistävät merkittävästi myyntisuppiloa. Autamme myös menestymään globaalisti entistä paikallisemmalla sisällöllä ja hakuosaamisella.

Beamex.com-sivustosta on kasvanut liidien tuottamiskone, ja se on avainasemassa markkinoinnin tuottaman myynnin jatkuvassa kasvussa. Ja tuottoisan sisällöntuotantonsa ansiosta ”Heikki The Engineer” on tunnustettu maailman johtavaksi auktoriteetiksi kalibroinnin alalla.

Heikistä puheen ollen, näin hän kommentoi yhteistyötä Generon kanssa: ”Jos etsit luotettavaa kumppania, suosittelemme Generoa. He ovat olleet ammattitaitoisia, asiantuntevia ja omistautuneita menestyksellemme. Heidän asiantuntemuksensa ja sitoutumisensa tekevät heistä erinomaisen lisän kaikille yrityksille, jotka haluavat kasvaa ja menestyä.”


Sinua voisi kiinnostaa myös

Suomen Uusiutuvat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Suomen Uusiutuvat (entinen Suomen Tuulivoimayhdistys) toimii energia-alan edelläkävijöiden edunvalvojana ja tietopankkina, mutta vanha sivusto ei täysin palvellut yhdistyksen kasvavia tarpeita. Tavoitteena oli luoda nimiuudistuksen myötä uudistetun brändin pohjalta uskottava, läpinäkyvä ja proaktiivinen viestintäkanava, joka tukee niin jäsenmäärän kasvua, tiedon jakamista kuin vaikuttamistyötä. Haasteina olivat erityisesti sisällön jäsentely, käyttäjäpolut ja navigaation selkeys. Myös manuaalinen päivittäminen […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Snellmanin uudet reseptisivut

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Toteutimme Snellmanille mittavan verkkosivu-uudistuksen, jonka keskeisin osa oli ruokaohjeiden modernisointi nykypäivän tarpeet huomioiviksi. Perinteinen kuva + tekstiohje -reseptimuoto antaa uusilla sivuilla tilaa mobiilikäyttäjille suunnitellulle, kätevästi pyyhkäisemällä vaiheesta toiseen etenevälle video-ohjeelle. Taustaa Snellmanin ja Generon menestyksekäs yhteistyö alkoi vuonna 2010 verkkosivujen uudistuksesta. Vuosien varrella tekemiseemme on mahtunut mukaan mm. digimarkkinointia monissa muodoissa, pitkäjänteistä hakukoneoptimointia sekä verkkosivujen […] Lue lisää

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

Finnfund – uusi verkkopalvelu ja digimarkkinointi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat verkkopalvelu-uudistukseen Finnfund on suomalainen kehitysrahoitusyhtiö, joka rahoittaa kestävän kehityksen mukaisia hankkeita kehittyvissä maissa. Finnfundin tavoitteena on tukea yksityisen sektorin investointeja tarjoamalla lainoja, pääomasijoituksia ja asiantuntijatukea. Finnfund pyrkii edistämään talouskasvua ja uusien työpaikkojen syntymistä sekä kehittämään ilmastoratkaisuja, jotka auttavat hillitsemään ilmastonmuutoksen vaikutuksia ja tukevat kestävämpää tulevaisuutta. Yhtiö toimii laajasti erityisesti Afrikassa, Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa, […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun