Beamex.com

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa.

Haaste

Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi.

Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan relevantin orgaanisen liikenteen määrää.

Haasteena oli, että toimenpiteitä tuli tehdä useilla markkinoilla ja samalla kilpailtava vakiintuneiden ja huomattavasti suurempien globaalien yritysten kanssa.

Ratkaisu

Aloitimme perusteellisella avainsanatutkimuksella. Analyysimme osoitti, että hakumäärät perustuivat pääasiassa kalibrointiteknikoiden yleisesti käyttämiin avainsanoihin.

Päätimme keskittyä näihin avainsanoihin, koska teknikot vaikuttavat yleensä yrityksen kalibrointi-investoinneista päättäviin henkilöihin.

Priorisoimme avainsanat järjestelmällisesti potentiaalisen vaikutuksen perusteella ja teimme yhteenvetoja kunkin avainsanan edellyttämästä sisällöstä. Briiffasimme Beamexin kalibrointiasiantuntija Heikin kirjoittamaan yli 30 vuoden kokemuksensa avulla 3-5000 sanan mittaisia sisältöpaloja ja oppaita aiheista.

Samaan aikaan teimme erilaisia sivustoparannuksia ja optimoimme relevantit sivut konversioita, kuten whitepaperin latauksia ja yhteydenottopyyntöjä, varten.

Uudistimme myös verkkosivuston nopeammaksi ja helpommin navigoitavaksi. Loimme uuden sisältöhubin, jonka ansiosta Beamexin sisällöt löydetään helpommin. Samalla tehostimme huomattavasti julkaisemista ja sisällönhallintaa, mikä helpotti Beamexin tiimin työtä.

Onnistuminen edellytti Generon ja Beamexin markkinointitiimin tiivistä yhteistyötä. ”Yksi asia, jota arvostamme kumppanuudessamme eniten, on säännölliset kasvupalaverit. Näissä tapaamisissa saamme tukea ja opastusta kaikkiin markkinointiin tai kasvumarkkinointiin liittyviin aiheisiin, joissa tarvitsemme apua. Generolla on asiantuntijatiimi, johon voimme aina luottaa”, toteaa tuotemarkkinointipäällikkö Heikki Laurila Beamexilta.

Genero on ollut luotettava pitkäaikainen kumppanimme. Hyödymme heidän erinomaisesta markkinatuntemuksestaan, luovuudestaan ja teknisestä asiantuntemuksestaan. Genero on markkinointitiimillemme elintärkeä voimavara, jonka avulla voimme lunastaa lupauksemme olla Beamexin kasvun vauhdittaja.

James Clay, Marketing Operations Manager, Beamex

Tulokset

Yhteistyömme Beamexin kanssa jatkuu menestyksekkäästi. Olemme mukana monissa KPI:den ylittämiseen tähtäävissä toimenpiteissä. Orgaaniset liidit edistävät merkittävästi myyntisuppiloa. Autamme myös menestymään globaalisti entistä paikallisemmalla sisällöllä ja hakuosaamisella.

Beamex.com-sivustosta on kasvanut liidien tuottamiskone, ja se on avainasemassa markkinoinnin tuottaman myynnin jatkuvassa kasvussa. Ja tuottoisan sisällöntuotantonsa ansiosta ”Heikki The Engineer” on tunnustettu maailman johtavaksi auktoriteetiksi kalibroinnin alalla.

Heikistä puheen ollen, näin hän kommentoi yhteistyötä Generon kanssa: ”Jos etsit luotettavaa kumppania, suosittelemme Generoa. He ovat olleet ammattitaitoisia, asiantuntevia ja omistautuneita menestyksellemme. Heidän asiantuntemuksensa ja sitoutumisensa tekevät heistä erinomaisen lisän kaikille yrityksille, jotka haluavat kasvaa ja menestyä.”


Sinua voisi kiinnostaa myös

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

Solarplexius

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää

Optiscan Oy:n uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Optiscan Oy on johtava logistiikka-alalla toimiva teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan tehostamaan varastoinnin ja tiedonhallinnan prosesseja. Yrityksen palvelutarjontaan kuuluvat niin ohjelmistoratkaisut, laitteet kuin huoltopalvelutkin asiakasyritysten sisälogistiikan parantamiseksi. Verkkosivu-uudistuksen lähtökohtana oli verkkosivuston toiminnallisuus. Aiempi sivusto oli teknisesti vanhentunut, ja sen toiminta oli rajallista. Oli helpompaa ja järkevämpää uudistaa koko sivusto alustaa myöten. Tavoitteet Optiscanilla oli kolme päätavoitetta […] Lue lisää

Muistiliitto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Laaja WordPress-sivustouudistus Muistiliiton verkkosivuprojektissa luotiin kattava ja monipuolinen verkkopalvelukokonaisuus. Teknisesti sivusto koostuu räätälöidyistä Gutenberg-lohkoista, tapahtumakalenterista, Muistikummitestistä, jäsensivustoista, lahjoitustoiminnallisuudesta sekä extranetistä. WordPress-projekti sisälsi verkkopalvelun sisällön, rakenteen ja elementtien tarkennuksen tilaajan toiveiden mukaisesti, hyödyntäen palvelumuotoilun työkaluja. Palvelumuotoilun työpajat Suunnittelimme ja ideoimme verkkopalvelun käyttökokemusta neljässä yhteisessä työpajoissa ja toistuvissa viikkopalavereissa. Ratkaisun käyttöliittymä ja visuaaliset suunnitelmat toteutettiin saavutettavuusvaatimusten mukaisesti, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun