Lännen Palveluyhtiöt
Lännen Palveluyhtöt tarjoaa lämminhenkistä ja laaja-alaista palvelua taloyhtiöille kiinteistöhuollosta ja isännöintipalveluista viher- ja siivouspalveluihin. Tekemiseen kuuluu laadukas työ ihmisläheisellä ja joustavalla otteella.
Kasvun myötä verkkosivusto kaipasi uudistusta. Tiedon löytäminen, asioinnin tehostus ja tekniikan modernisointi hoidettaisiin kerralla kuntoon.
Lännen Palveluyhtiöiden asiakaspalvelu kuormittui aikaisemmin puheluista, jotka olisi voinut hoitaa helpommin ja nopeammin verkossa, tai soittamalla suoraan oikealle henkilölle.
Yhdistimme palveluita koskevat tarjouspyyntölomakkeet yhdeksi kattavaksi lomakkeeksi. Uuden lomakkeen konversioita on helppo seurata, ja tarjousta etsivät on helppo ohjata aina saman lomakkeen pariin.
Suunnittelimme navigaation yläpuolelle napakan tieto-osaston, jossa on nähtävillä tärkeimmät yhteystiedot, aukioloajat ja linkit. Asioi verkossa -sivulla kaikki asiakkaille hyödylliset resurssit löytyvät yhdestä paikasta ilman tarvetta kilauttaa asiakaspalveluun.
Uusi ilme huokuu modernia ja lämminhenkistä tunnelmaa. Vanhasta ilmeestä pidimme logon ja sinisen värin, jota raikastettiin ja tuotiin rohkeampaan sävyyn.
Uusi sivusto hyödyntää WordPressin tarjoamia mahdollisuuksia laajasti tinkimättä latausnopeuksista, hakukonenäkyvyydestä, saavutettavuudesta tai tietoturvasta. Sivuston jatkokehitys on lisäksi nopeaa ja kustannustehokasta.
WordPressin oma sisältöeditori sai uusia lihaksia ja räätälöityjä lohkoja, joiden avulla sivujen sisältö saadaan muotoiltua brändiin sopivaan muotoon perinteisten tekstimuurien sijasta. Sisällöt, asetukset ja toiminnot hallitaan selkeästi omista näkymistään.
“Projekti meni mielestäni kaiken kaikkiaan hienosti ja toiminta oli meidän näkökulmasta vaivatonta ja joustavaa. Varmasti tulemme jatkamaan yhteistyötä, kun jatkokehitystarpeita tulee eteen.”
– Henri Kalve, Digi-asiantuntija, Lännen Palveluyhtiöt