Värisilmä

Avidly on vastannut Värisilmän markkinoinnista, viestinnästä, digipalveluista ja mediasuunnittelusta keväästä 2017 alkaen. Kokonaisvaltaisessa yhteistyössä on keskitytty erityisesti digitaalisten mahdollisuuksien voimakkaampaan hyödyntämiseen sekä brändimielikuvan suotuisaan kehittymiseen.
Markkinoinnin ulkoistuksen yhteydessä Avidlyn haltuun siirtyi myös Värisilmän verkkosivusto verkkokauppoineen. Vastaamme Värisilmän WordPress-sivuston ja WooCommerce-verkkokaupan kokonaisvaltaisesta kehityksestä, ylläpidosta, mainonnasta ja konversion optimoinnista. Varisilma.fi on laaja toteutus, jonka integraatiot on Avidlyssä uudistettu. Verkkokauppaan toteutettiin Laravel-pohjainen API-applikaatio, joka integroi kaupan Microsoft NAV ERP:iin, josta tuotetiedot ja tuotekuvat haetaan. Lisäksi WooCommerce integroitiin kolmannen osapuolen tuotenäytteiden tilauspalveluun ja markkinoinnin automaatioalusta HubSpotiin. Sivustoon toteutettiin myös ajanvarauspalvelu, joka mahdollistaa aikojen varaamisen Värisilmän eri myymälöiden Tunnetila-sisustussuunnittelijoilta tai Värisilmän Maalitohtori-maaliasiantuntijoilta.
Teknisen kehityksen lisäksi sivuston käyttökokemusta kehitetään systemaattisesti koko ajan asiakasystävällisempään suuntaan. Olemme uudistaneet mm. verkkokaupan navigointia ja toiminnallisuuksia, minkä lisäksi tehdään jatkuvaa, sekä lyhyen että pitkän aikavälin UX-kehitystyötä. UX-kehityksessä käytämme ongelmien tunnistamisessa apuna aktiivisesti mm. analytiikkaa ja asiakaskyselyitä, joista jalostamaamme tietoa käytetään UI-suunnittelun pohjana.
Vuonna 2019 varisilma.fi:ssä kävijöitä oli yhteensä noin 530 000.
Markkinoinnin ulkoistus on johtanut systemaattisempaan, laajempaan ja monipuolisempaan markkinointiin, jonka tuloksia mitataan jatkuvasti. Tuloksiin myös reagoidaan nopeasti ja etsitään uusia ratkaisuja, jos jokin asia ei toimi. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyössä on opittu, että kehitystyötä onkin tehtävä jatkuvasti.