Värisilmä

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Avidly on vastannut Värisilmän markkinoinnista, viestinnästä, digipalveluista ja mediasuunnittelusta keväästä 2017 alkaen. Kokonaisvaltaisessa yhteistyössä on keskitytty erityisesti digitaalisten mahdollisuuksien voimakkaampaan hyödyntämiseen sekä brändimielikuvan suotuisaan kehittymiseen.

Markkinoinnin ulkoistuksen yhteydessä Avidlyn haltuun siirtyi myös Värisilmän verkkosivusto verkkokauppoineen. Vastaamme Värisilmän WordPress-sivuston ja WooCommerce-verkkokaupan kokonaisvaltaisesta kehityksestä, ylläpidosta, mainonnasta ja konversion optimoinnista. Varisilma.fi on laaja toteutus, jonka integraatiot on Avidlyssä uudistettu. Verkkokauppaan toteutettiin Laravel-pohjainen API-applikaatio, joka integroi kaupan Microsoft NAV ERP:iin, josta tuotetiedot ja tuotekuvat haetaan. Lisäksi WooCommerce integroitiin kolmannen osapuolen tuotenäytteiden tilauspalveluun ja markkinoinnin automaatioalusta HubSpotiin. Sivustoon toteutettiin myös ajanvarauspalvelu, joka mahdollistaa aikojen varaamisen Värisilmän eri myymälöiden Tunnetila-sisustussuunnittelijoilta tai Värisilmän Maalitohtori-maaliasiantuntijoilta.

Teknisen kehityksen lisäksi sivuston käyttökokemusta kehitetään systemaattisesti koko ajan asiakasystävällisempään suuntaan. Olemme uudistaneet mm. verkkokaupan navigointia ja toiminnallisuuksia, minkä lisäksi tehdään jatkuvaa, sekä lyhyen että pitkän aikavälin UX-kehitystyötä. UX-kehityksessä käytämme ongelmien tunnistamisessa apuna aktiivisesti mm. analytiikkaa ja asiakaskyselyitä, joista jalostamaamme tietoa käytetään UI-suunnittelun pohjana.

Vuonna 2019 varisilma.fi:ssä kävijöitä oli yhteensä noin 530 000.

Markkinoinnin ulkoistus on johtanut systemaattisempaan, laajempaan ja monipuolisempaan markkinointiin, jonka tuloksia mitataan jatkuvasti. Tuloksiin myös reagoidaan nopeasti ja etsitään uusia ratkaisuja, jos jokin asia ei toimi. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyössä on opittu, että kehitystyötä onkin tehtävä jatkuvasti.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

haparandatornio.com

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kaksoiskaupungin verkosivut Haparandatornio.com toimii Haparanda-Tornion yhteisenä markkinointiportaalina, joka edustaa molempien kaupunkien brändiä ja näkyvyyttä. Sivusto kokoaa palvelut ja tiedon eri käyttäjäryhmille sopivaan ja toimivaan muotoon. Tekninen toteutus Palvelukokonaisuudet sivustolla ovat tehty WordPressin sisällönhallintajärjestelmällä. Suunnittelun pohjana on Haparanda-Tornion visuaalinen ilme, värit ja fontit. Uudistimme sivuston kesän 2022 aikana. Saavutettavuus Sivuston toteutuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota saavutettavuuteen ja […] Lue lisää

Suomen Autoteknillinen Liitto (SATL)

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Autoteknillinen Liitto (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö. Projekti oli kokonaisuudistus määrittelystä alkaen. Suunnittelimme käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen, toteutimme WordPress multisite-sivuston missä liiton 37 paikallisyhdistyksellä on omat alisivustonsa, oppimisympäristön ja verkkokaupan verkkokursseille, tapahtumille ja ja liiton tuotteille. Palveluun toteutettiin SSO-kirjautuminen integroimalla se liiton jäsen-extranet-järjestelmään. Verkkokauppa toteutettiin WooCommerce-lisäosalla ja jäsenille luotiin mahdollisuus […] Lue lisää

Valokuitunen.fi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Valokuitunen Oy on valokuituverkkoja valtakunnallisesti rakentava yritys, joka on perustettu vuonna 2020. Valokuitunen rakentaa asiakkaalle vastuullisesti ja luotettavasti avoimeen palveluun perustuvan valokuituyhteyden. Kuituyhteys kytketään Telian ylläpitämään Avoin Kuitu -runkoverkkoon, jossa asiakas voi nyt ja jatkossa valita nettiliittymänsä ja haluamansa lisäpalvelut usealta eri verkon palveluntarjoajalta. Valokuitunen uudisti ilmeensä vuonna 2022 ja myös verkkosivusto vaati uudistuksen. Avidly […] Lue lisää

Haaga-Helia Online – verkkokoulutusalusta

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Haaga-Helia positioi itsensä Suomen kansainvälisimmäksi korkeakouluksi. Sillä on noin 200 yhteistyökorkeakoulua ympäri maailmaa. Koulutusvientiä se on harjoittanut jo kymmenen vuotta. Kun verkossa tapahtuva opiskelu on suorastaan räjähtänyt, Haaga-Helia päätti olla kehityksessä mukana. Sitä varten tarvittiin helppokäyttöinen ja joustava alusta. Avidly suunnitteli ja toteutti Haaga-Helia Online -verkkokoulutusalustan, jolla Haaga-Helia vie koulutusosaamistaan liike-elämän asiantuntijoille, yrityksille ja yhteistyökorkeakouluilleen […] Lue lisää

Tiera

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Kuntien Tiera on kuntakentän toiminnan uudistaja ja rakentaa tulevaisuuden kuntapalveluita. Tiera tarjoaa ja kehittää valtakunnallisena, kuntaorganisaatioiden ja hyvinvointialueiden omistamana yhtiönä valmiiksi tuotteistettuja ja kilpailutettuja ICT-palveluita ja digiratkaisuja omistaja-asiakkaidensa sujuvan arjen ja toiminnan kehittämisen tueksi. Tieralla oli tarve uudistaa aiempi sivusto, jonka käyttökokemus oli jäänyt ajastaan jälkeen. Keskustelujen jälkeen sovittiin yhteistyöstä, jossa Avidlyn asiantuntijatiimi suunnitteli ja […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun