Värisilmä

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Avidly on vastannut Värisilmän markkinoinnista, viestinnästä, digipalveluista ja mediasuunnittelusta keväästä 2017 alkaen. Kokonaisvaltaisessa yhteistyössä on keskitytty erityisesti digitaalisten mahdollisuuksien voimakkaampaan hyödyntämiseen sekä brändimielikuvan suotuisaan kehittymiseen.

Markkinoinnin ulkoistuksen yhteydessä Avidlyn haltuun siirtyi myös Värisilmän verkkosivusto verkkokauppoineen. Vastaamme Värisilmän WordPress-sivuston ja WooCommerce-verkkokaupan kokonaisvaltaisesta kehityksestä, ylläpidosta, mainonnasta ja konversion optimoinnista. Varisilma.fi on laaja toteutus, jonka integraatiot on Avidlyssä uudistettu. Verkkokauppaan toteutettiin Laravel-pohjainen API-applikaatio, joka integroi kaupan Microsoft NAV ERP:iin, josta tuotetiedot ja tuotekuvat haetaan. Lisäksi WooCommerce integroitiin kolmannen osapuolen tuotenäytteiden tilauspalveluun ja markkinoinnin automaatioalusta HubSpotiin. Sivustoon toteutettiin myös ajanvarauspalvelu, joka mahdollistaa aikojen varaamisen Värisilmän eri myymälöiden Tunnetila-sisustussuunnittelijoilta tai Värisilmän Maalitohtori-maaliasiantuntijoilta.

Teknisen kehityksen lisäksi sivuston käyttökokemusta kehitetään systemaattisesti koko ajan asiakasystävällisempään suuntaan. Olemme uudistaneet mm. verkkokaupan navigointia ja toiminnallisuuksia, minkä lisäksi tehdään jatkuvaa, sekä lyhyen että pitkän aikavälin UX-kehitystyötä. UX-kehityksessä käytämme ongelmien tunnistamisessa apuna aktiivisesti mm. analytiikkaa ja asiakaskyselyitä, joista jalostamaamme tietoa käytetään UI-suunnittelun pohjana.

Vuonna 2019 varisilma.fi:ssä kävijöitä oli yhteensä noin 530 000.

Markkinoinnin ulkoistus on johtanut systemaattisempaan, laajempaan ja monipuolisempaan markkinointiin, jonka tuloksia mitataan jatkuvasti. Tuloksiin myös reagoidaan nopeasti ja etsitään uusia ratkaisuja, jos jokin asia ei toimi. Tulokset ovat olleet hyviä ja yhteistyössä on opittu, että kehitystyötä onkin tehtävä jatkuvasti.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Muurlan verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Muurla on suomalainen vuonna 1974 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut lasin valmistukseen ja designiin, yhdistäen skandinaavisen muotoilun, laadukkaat materiaalit ja yli neljän vuosikymmenen kokemuksen. Viime vuosina tuotantoa on laajennettu lasista emaliin ja suomalaiseen vaneriin. Kaikissa Muurlan tuotteissa korkea laatu- ja kestävyys ovat tuotannon ytimessä. Haaste Muurla lähestyi Contrastia tavoitteenaan kasvattaa kuluttajaverkkokaupan myyntiä Suomessa sekä luoda […] Lue lisää

Haaga-Helia Online – verkkokoulutusalusta

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Haaga-Helia positioi itsensä Suomen kansainvälisimmäksi korkeakouluksi. Sillä on noin 200 yhteistyökorkeakoulua ympäri maailmaa. Koulutusvientiä se on harjoittanut jo kymmenen vuotta. Kun verkossa tapahtuva opiskelu on suorastaan räjähtänyt, Haaga-Helia päätti olla kehityksessä mukana. Sitä varten tarvittiin helppokäyttöinen ja joustava alusta. Avidly suunnitteli ja toteutti Haaga-Helia Online -verkkokoulutusalustan, jolla Haaga-Helia vie koulutusosaamistaan liike-elämän asiantuntijoille, yrityksille ja yhteistyökorkeakouluilleen […] Lue lisää

Nykytaiteen museo Kiasma

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kiasma on yksi Suomen suosituimmista museosta. Helsingin keskustassa sijaitseva nykytaiteen museo esittää, kerää ja tekee tunnetuksi nykytaidetta. Näyttelyiden lisäksi Kiasmassa järjestetään esityksiä ja tapahtumia. Kiasma on osa Kansallisgalleriaa. Kiasman verkkosivuston uudistuksen tavoitteena oli toteuttaa asiakaslähtöinen sivusto, joka on niin visuaalisesti kuin teknisestikin nykyaikainen ja muokkautuva, mobiilioptimoitu, helposti päivitettävä, tietoturvallinen sekä EU:n saavutettavuusdirektiivin vaatimukset täyttävä. Projekti […] Lue lisää

ER-Pahvityö Oy

Tekijä: Tammi Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Palvelun tyyppi: Teollisen B2B -yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa Kuvaus projektista: ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Yritys halusi uusiutua ja alkaa panostamaan systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Lähtötilanne Kumppaniksi verkkosivuston uudistajaksi valittiin Tammi Digital, joka toteutti ER-Pahvityön uudet verkkosivut – sekä uutena palveluna myös […] Lue lisää

Kotkan kaupunki

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kotka.fi verkkopalvelun kokonaisuudistuksessa suunnittelimme palvelun visuaalisen ilmeen ja käyttöliittymän sekä sisältörakenteen ja teimme teknisen toteutuksen. Lisäksi järjestimme Kotkan sisällöntuottajille hakukoneoptimoidun sisällöntuotannon koulutuksen. Verkkosivuston tekninen toteutus tehtiin WordPress-alustalle ja se sisälsi räätälöidyt integraatiot Suomi.fi-palvelutietovarantoon (PTV) mistä haetaan kaikki kaupungin palvelut ja palvelupaikat sivustolla esitettäväksi, Fonecta Totaali -yhteystietopalveluun mistä haetaan kaupungin henkilöstön yhteystiedot, Kotkan kaupungin Active Directoryyn […] Lue lisää

Suomen Autoteknillinen Liitto (SATL)

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Autoteknillinen Liitto (SATL) on autoalan ammattilaisten ja asiantuntijoiden yhteistyö- ja koulutusjärjestö. Projekti oli kokonaisuudistus määrittelystä alkaen. Suunnittelimme käyttöliittymän ja visuaalisen ilmeen, toteutimme WordPress multisite-sivuston missä liiton 37 paikallisyhdistyksellä on omat alisivustonsa, oppimisympäristön ja verkkokaupan verkkokursseille, tapahtumille ja ja liiton tuotteille. Palveluun toteutettiin SSO-kirjautuminen integroimalla se liiton jäsen-extranet-järjestelmään. Verkkokauppa toteutettiin WooCommerce-lisäosalla ja jäsenille luotiin mahdollisuus […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun