Vandemoortele sivustouudistus

Haaste
Kun johtava elintarvike-alan yritys, vuosisadan mittaisella kokemuksellaan leipomotuotteiden, margariinien, ruokaöljyjen ja –rasvojen tuottamisesta ja jakelusta, uudistuu, on projektin onnistunut loppuun vieminen erittäin tärkeää. Mirum valittiin konseptoimaan ja implementoimaan Vandemoortelle uudet tyylikkäät nettisivut, joiden tehtävänä oli skaalautua 14 Euroopan markkinoille eri brändeille, yli 4500 ruokatuotteen ja reseptin profiilille, sekä nettisivujen pitivät olla houkuttelevia eri asiakaskunnille, sijoittajille ja toimia keskeisenä kommunikaatioalustana.
Ratkaisu
Mirum Lontoon ratkaisu yhdisti Vandermoortelen uuden visuaalisen identiteetin laadukkaaseen teknisen implementointityöhön, joka linkitti yhteen monia tukialustoja ja palveluntarjoajia – Adobe, Drupal 8, Acquia, Lingotek, SAP, Bynder ja C4C lanseeratakseen tyylikkään vandermoortele.com -sivuston. Workshopeilla ja stategiasessioilla yhdessä Vandermoortelen kanssa varmistettiin, jotta sisäiset vaatimukset kirkastetaan, sivusto tuottaisi lisäarvoa ja tukisi liiketoimintatavoitteita.
Tulokset
Vandermoortelen globaalit nettisivut ovat olleet livenä vähän yli kuukauden. olemme huomanneet valtavan nousun sivuston liikenteessä, vaikka edessä on vielä alueellinen käyttöönotto regioonittain. Kaikki avainstatistiikat kuten pysähdysaika ja poistumisprosentti (dwell time & bounce rate) ovat huomattavasti parantuneet. Näiden mittareiden lisäksi myös sijoittaja- ja yritysviestintäosiot ovat otettu hyvin vastaan sisäisesti ja ulkoisesti helpottaen viestintää suuntaan ja toiseen.