Urbaser.fi verkkosivusto

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Urbaser on alansa kolmanneksi suurin jätehuollon kuljetuspalvelu Suomessa tuottaen asiakkailleen ympäristöystävällisiä, vastuullisia ja kustannustehokkaita ympäristöhuollon palveluita kattavasti koko maassa. Loimme Urbaserille näitä asioita heijastavan verkkosivustokokonaisuuden.

Vanha sivusto ei taipunut toivottuihin sisältöihin ja kaipasi myös sujuvampaa ylläpitoa sekä raikkaampaa ilmettä. Urbaser halusi myös sivuston, joilla voi erottautua toimialan kilpailijoista omaleimaisella mutta tyylikkäällä tavalla. Huomionarvoiset kulmat olivat myynnin tukeminen ja työnantajamielikuvan parantaminen, sekä asiantuntijapalveluiden esilletuonti.

Suunnittelimme ja toteutimme verkkosivustouudistuksen yhteistyössä Urbaserin kanssa. Projekti eteni erittäin jouhevasti suunnitellussa aikataulussa ja pääsimme painimaan sivustotyön ohella myös muiden brändihaasteiden parissa.

“Teimme kotisivuprojektin todella tiiviillä aikataululla muutamassa kuukaudessa vuodenvaihteessa ja siihen nähden kotisivuprojektimme oli kokonaisuudessaan hyvin onnistunut. G-Worksin kanssa tehty yhteistyö on ollut joustavaa ja projektinhallinta on ollut alusta saakka huipputasoa kiireisimmissäkin tilanteissa. Projektipäällikkö on pitänyt erinomaisesti huolen, että kumpikin osapuoli on tiennyt seuraavat tehtävät ja deadlinet, ja yhteydenpito on ollut aina helppoa ja nopeaa. Lisäksi projektin varrella tarvitut kuvankäsittelytyöt yms. on hoidettu todella nopeasti. Projekti on minusta täyttänyt sille asetetut tavoitteet ja meillä on nyt erinomainen pohja kehittää sivustojamme eteenpäin” – Mia Rantakari, Kehitys- ja vastuullisuuspäällikkö

Jätä kommentti