Tunne voimavarasi -hanke

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tunne voimavarasi on Sosiaali- ja terveysministeriön tukema, vuonna 2020 käynnistetty Miina Sillanpään Säätiön, Maria Akatemian, Kuntoutussäätiön ja Omaishoitajaliiton yhteishanke, jota koordinoi Miina Sillanpään Säätiö. Sen tarkoituksena on edistää omaishoitajina toimivien naisten jaksamista ja ehkäistä väkivaltaa hoitosuhteessa.

Tunne voimavarasi tarvitsi graafisen ulkoasun sekä verkkosivut, joiden avulla hankkeeseen liittyviä palveluita, työkaluja ja tietoa voidaan välittää sen kohderyhmälle. Helppokäyttöisissä sivuissa kiinnitettiin erityistä huomiota saavutettavuuteen, sillä kohderyhmän keski-ikä on korkea, ja erilaiset hahmottamiseen tai aistien toimintaan liittyvät haasteet yleisiä. Tästä syystä graafisissa elementeissä kiinnitettiin huomiota erottuvuuteen ja esimerkiksi linkit alleviivattiin.

“Yhteistyö JCO:n kanssa sujui jouhevasti ja aikataulusta kiinni pitäen. Vaikka Tunne voimavarasi-hankkeen aihe on vaikea, halusimme sivut, joissa on positiivinen ja voimavaraistava ilme. Mielestämme nettisivut ovat helposti lähestyttävät ja niiden ilme juuri sellainen kuin olimme etukäteen ajatelleet.”
– Päivikki Paakkanen, Tunne voimavara hankkeen hankekoordinaattori, Miina Sillanpään säätiö


Sinua voisi kiinnostaa myös

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Tivoli Sariola – verkkosivujen ja verkkokaupan uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Tivoli Sariolalla oli tarve uudistaa verkkosivujen ja verkkokaupan ilmettä sekä käytettävyyttä. Tivoli Sariola on yksi Suomen tunnetuimmista ja vanhimmista tivolialan yrityksistä. Jo 130 vuoden kokemuksellaan yritys on vakiinnuttanut asemansa viihde- ja huvialan toimijana. Projektiin kuului niin verkkosivujen kuin verkkokaupan uudistaminen sekä uusi visuaalinen ilme Tivoli Sariolan henkeä noudattaen. Sivustolta toivottiin selkeyttä, helppoa käytettävyyttä sekä iloista […] Lue lisää

Food&Plan & Lounasosasto

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta: Food and Plan on yritys, joka tarjoaa tuotekehitystä elintarviketeollisuudelle, tuottajille ja ravintoloille. Heillä oli tarve toteuttaa verkkosivu-uudistus, joka toisi palveluille lisää näkyvyyttä. Tavoitteenamme oli luoda selkeä, hakukoneoptimoitu ja visuaalisesti vetovoimainen sivusto, joka houkuttelisi asiakkaita tutustumaan palveluvalikoimaan. Ratkaisu: Verkkosivustolle suunniteltiin uusi graafinen ilme. Sivusto toteutettiin WordPressilla käyttäen JCORE-teemaa, joka toimii erinomaisesti myös mobiililaitteilla. Sivuston sisältö […] Lue lisää

Carsport Design

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta: Asiakasyrityksen toiveena oli saada verkkosivustolle uusi ilme, jossa korostuisi erityisesti käyttäjäystävällisyys. Haluttiin, että loppukäyttäjän olisi helppo löytää sivuilta haluamansa tiedot. Toivottiin myös käyttäjälle helppoja tapoja kommunikoida sivuston kautta yrityksen kanssa. Haluttiin, että tuotteet olisivat kattavasti esillä ja asiantuntijoiden yhteystiedot helposti saatavilla. Sivuston haluttiin myös herättävän huomiota kuvien ja niiden esitystavan kautta. Ratkaisu: Sivuston rakennetta […] Lue lisää

Reto.fi verkkosivujen uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta: Reton tavoitteena on kasvattaa verkostoaan, joka kostuu IT-alan freelancereista ja yrittäjistä. Kiinnostuneita asiantuntijoita kutsutaan liittymään yhteisöön ja heitä konsultoidaan yrityksen perustamisessa. Verkoston yrittäjät työllistyvät Reton asiakkaiden projekteihin. Verkkosivuilla toivottiin vahvaa panostusta sisältöihin, jotka vastaisivat kiinnostuneiden alan asiantuntijoiden tiedon tarpeeseen. Erityisesti haluttiin tavoittaa eläkeläisiä, jotka ovat kiinnostuneita jatkamaan työuraansa freelancereina. Lisäksi Reton visuaalinen ilme piti […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun