Tulos

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 5 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

Tulos on yksi suomen vanhimpia digitaalisen liiketoiminnan rakentajia, joka on saanut alkunsa alansa kovimpien ammattilaisten yhdistäessä voimansa vuonna 2007. Sateisena päivänä Helsinkiläisessä oluthuoneessa syntynyt Tulos on kasvanut neljän perustajan yhteenliittymästä 30 ammattilaisen yritykseksi.

## Lähtökohdat

Olimme kuulleet nimen, mutta emme tienneet tarinaa Tuloksen takana. Lasse Larvanko, yksi yrityksen perustajista on tiivistänyt nimen syntyhistorian hienosti lauseeseen “Halusimme nimen, joka muistuttaa meitä siitä, mitä pyrimme asiakkaillemme tekemään”. Hieno nimi ja tarina! Kun Tulos otti meihin yhteyttä loppuvuodesta 2019 ja pääsimme sopimukseen projektista, oli meidän vuoromme näyttää että voimme tehdä saman tempun myös heille. Sivusto oli nimittäin jämähtänyt eikä vastannut enää kasvaneen liiketoiminnan tarpeita tai sitä mielikuvaa jota Tuloksesta haluttiin välittää.

## Tavoitteet

Uudistuksella haluttiin luoda sivusto joka olisi yksinkertaisempi, houkuttelevampi ja korostaisi Tuloksen vahvaa osaamista. Yhtenä päätavoitteena oli erottua kilpailijoista, joiden sivustot ovat varsin geneerisiä eivätkä jää mieleen. Myös positiivisen työnantajamielikuvan antamiseen ja työnhaun helppouteen haluttiin kiinnittää huomiota, sillä alalla on suuri kilpailu kovimmista ammattilaisista.

## Ratkaisu

Rohkeasti erilainen sivusto ideoitiin Duden suunnittelijoiden ja asiakkaan projektitiimin yhteistyönä. Yhtenä visuaalisena keinona päädyttiin käyttämään jämäkkää keltaisen ja tumman sinisen yhdistelmää, jättämällä kuvapankista ostetun näköiset kuvat muille. Korostuvat isot otsikot, nostoalueet ja huolella valitut ikonit rikkovat kaavaa vahvasti tekstipainotteisella sivustolla.

Tuloksella tosiaan osataan tuottaa tekstiä ja blogistakin löytyy sisältöä aina perustamishetkestä lähtien! Kiinnitimmekin siis erityistä huomiota blogin toimivuuteen ja siihen, että vanhat hakukoneisiin indeksoituneet osoitteet eivät pääse muuttumaan syöden sivuston paikkaa hakutulosten kärjessä.

”Tulos Helsingin tavoitteena oli uudistaa verkkosivut ja tähän avuksi etsimme kumppania, jolta löytyy vahvaa WordPress-osaamista sekä visuaalista silmää. Heti projektin alusta lähtien Tulos ja Dude sai toistensa ajatuksista hyvin kiinni ja lopputuloksena syntyivät toimivat ja modernit verkkosivut. Dudelaisten kanssa on helppo tehdä yhteistyötä ja projekti sujui todella mallikkaasti alusta loppuun saakka. Projektin jälkeen olemme saaneet nopeasti apua ongelmatilanteissa verkkosivuston suhteen. Vahva suositus Duden tekemisestä!”
– Tommi Karvinen, Head of SEO & CRO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Probot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohdat Vanha sivusto tarjoili tekstipohjaista ja sivupohjiin pohjautuvaa sisältöä, jota ei päässyt kunnolla muovaamaan kasvavan yrityksen jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin. Tavoitteet Tähän päivään tuotu brändiä tukeva, moderni visuaalinen ilme Sivuston rakenteen selkeytys Asiakaskokemuksen parantaminen Selkeä ja joustava sivuston hallinta Mitä tehtiin Projektin askelmerkit selviteltiin aloitustyöpajassa, jossa määritettiin Probotin uuden sivuston tavoitteet, visuaaliset toiveet, tekniset toiminnallisuudet ja […] Lue lisää

Rexin B2B-verkkokaupan uudistus

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohdat Dude uudisti Rexin B2B-verkkokaupan vastaamaan brändin kasvua ja modernin verkkokaupan tarpeita. Suunnittelun tavoitteena oli selkeä, käyttäjäystävällinen ja houkutteleva sivusto, joka palvelee jälleenmyyjiien ja urheilukauppiaiden lisäksi myös tiedonjanoisia hiihto- ja pyöräilyharrastajia. Tavoitteet Brändiä vahvistava ja selkeä, intuitiivinen käyttöliittymä. Oikean tuotteen löytämisen ja ostotapahtuman helppous. Helppo verkkokaupan hallinta. Mitä tehtiin Sivuston ilme ja rakenne luotiin tukemaan […] Lue lisää

Duunikoutsi-sovellus työnhaun tueksi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Duunikoutsi on 13–25-vuotiaille nuorille suunnattu maksuton sovellus. Sovelluksen sisältö soveltuu nuorille, jotka ovat hakemassa TET-paikkaa, kesätöitä, harjoittelupaikkoja tai työpaikkaa. Duunikoutsi-sovellus sisältää kaiken, mitä nuoren tarvitsee tietää työelämästä: […] Lue lisää

Alpaknitwear.com

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Alpan tyylikkäät ja laadukkaat alpakan villasta valmistetut neuleet olivat herättäneet dudejen mielenkiinnon jo ennen tarjouspyyntöä, joten tähän hommaan oli erittäin helppo tarttua! Suunnittelemamme ja toteuttamamme WooCommerce-verkkokaupan avulla Alpa saa hyvän lähdön maailmanvalloitukselle. Alpakan villasta valmistetut tuotteet ovat nousseet nopeasti suomalaisten ja yritys on myös laajentanut Ruotsin markkinoille, jossa sen tuotteet on otettu hyvin vastaan. Vuosien […] Lue lisää

Sofioksanen.fi

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Sofi Oksanen on Suomen menestynein ja kansainvälisesti tunnetuin nykykirjailija. Hän on saanut 20 kirjallisuuspalkintoa, muun muassa Finlandian ja Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnon. Hänen teoksiaan on käännetty yli 50 kielialueelle ja myyty maailmanlaajuisesti miljoonia kappaleita. Sofin verkkosivut olivat auttamattoman vanhentuneet niin tekniikan kuin ulkoasunkin puolesta. Sivuja oli hankala päivittää ja ne olivat sisällön ja rakenteen puolesta sekavat. […] Lue lisää

Yrityskylään-sovellus 6. luokkalaisille

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Yrityskylä Alakoulu on kuudesluokkalaisille suunnattu oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Yrityskylä Alakoulu on innostava, peruskoulun opetussuunnitelmaan perustuva oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Kokonaisuuden muodostavat opekoulutus, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun