TSS Prime

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

TSS Prime tarjoaa seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille räätälöityä ohjelmistoa. Sen avulla TSS Primen asiakkaat voivat suunnitella sisäistä työtä paremmin, tehostaa tiedonhallintaa, sujuvoittaa käytännön tekemistä ja parantaa asiakaspalvelun laatua.

Toteutimme TSS Primelle uudistetun brändi-ilmeen sekä myyvät ja hakukoneoptimoidut verkkosivut.

Yritys perustettiin vuoden 2021 alussa yrityskaupan myötä, mutta silloin valmiina ei ollut käytännössä mitään: ei logoa, visuaalista ilmettä, brändiohjeistusta saati siten verkkosivuja. Tämä kaikki piti suunnitella, luoda ja rakentaa.

Projektin tavoitteet ja päämäärät olivat selvät:

1.Uusi visuaalinen ilme, mikä kuvastaa TSS Primen toimintaa parhaalla tavalla
2.Brändiohjeistus, mitä voidaan hyödyntää jatkossa markkinoinnissa, myynnissä ja brändityössä
3.Vakuuttavat ja myyvät verkkosivut uusasiakashankintaan

”TSS Primellä ei yritysmyynnin jälkeen ollut verkkosivuja tai brändi-ilmettä ja ne tarvittiin. Vanhat sivut eivät enää palvelleet uutta toimintaamme. Halusimme aloittaa puhtaalta pöydältä ja sen takia myös luoda kaiken uudestaan. Vanhat sivut eivät enää kuvastaneet meitä ja olivat muutenkin vanhentuneet. Ulkoasu oli huono ja tieto sivustolla oli suppeaa. Kaikki sivustolla huokui vanhaa historiaamme.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Brändi-ilmeen rakentamisen kautta verkkosivu-uudistukseen ja vaikuttavaan lopputulokseen

Yhteistyö käynnistyi syväluotaavalla workshopilla, missä sukelsimme TSS Primen brändin ytimeen ja tutkimme maailmaa Primen ostajien maailmasta käsin.

Brand Workshop oli oiva tapa aloittaa yhteistyö, kun käsillä oli uudistus tai oikeastaan kokonaan uuden luominen. Sen kautta meillä oli mahdollisuus ymmärtää TSS Primen brändiä ja asiakkaita niin hyvin kuin mahdollista, ja päästä kiinni siihen, miten asiat tulee kommunikoda sivustolla ja muissa kanavissa.

Yhteisen workshopin jälkeen muodostimme ehdotuksemme TSS Primen uudesta brändi-ilmeestä sisältäen:
o logon
o värimaailman
o typografiat
o kuvatyylit
o esimerkit ja visuaalisen ilmeen käytön ohjeet

Lopuksi tiivistimme työmme tuotokset yksiin kansiin kattavaksi Brand Bookiksi.

Verkkosivujen suunnittelussa keskityimme erityisesti siihen, että TSS Primen kahta tärkeintä kohderyhmää kyetään palvelemaan mahdollisimman hyvin samanaikaisesti sivustolla ja että tieto löytyy nopeasti. Optimoimme sivuston nopeuden ja sisällön hakukoneiden kannalta ihanteellisiksi ja varmistimme, että asiakasta ohjataan määrätietoisesti kohti yhteydenottoa.

Verkkosivut rakensimme WordPressin päälle luoden asiakkaalle uniikin kokonaisuuden.

” Projektiamme vedettiin tosi hyvin, meidät huomioitiin ja meidän toiveita kuunneltiin. Suunnitteluprosessi sujui hienosti alusta loppuun asti. Tuli tunne, että meitä ja tarpeitamme ymmärrettiin joka vaiheessa. Esim. wireframen ja ulkoasun esittelyssä meidän palautteet otettiin hyvin vastaan ja asioita vietiin niiden mukaisesti eteenpäin.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Projekti täytti tavoitteet ja odotukset tulevaisuutta kohtaan ovat korkeat

TSS Prime on ollut erittäin tyytyväinen projektin tuloksiin ja uudet sivut sekä brändi-ilme ovat alkaneet keräämään kehuja sekä tuloksia.

” Olemme saaneet tosi mahtavaa palautetta verkkosivuista! Uusien sivujen kautta on tullut jo liidejä ja asiakkaat ovat löytäneet sivumme. Brändiuudistus on saanut valtavan hyvää palautetta ja uusi logo, värimaailma ja koko uudistus on otettu meillä sisäisesti innolla vastaan. Tämä kaikki näkyy asiakkaiden suuntaan positiivisena. Vuodelta 2022 odotamme kasvua ja verkkosivut ovat siinä isossa roolissa..”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Tulevaisuudessa TSS Prime aikoo tehostaa omaa markkinointia ja erityisesti sosiaalisessa mediassa aktivoituminen on suunnitteilla. Sivuille ajetaan lisää liikennettä ja myös verkkosivuja kehitetään datan avulla koko ajan paremmiksi.

Yhteistyön tärkeimmät nostot
1. Uusi brändi-ilme uudelle yritykselle
2. Vahva pohja kasvulle kustomoidulla verkkosivutoteutuksella
3. Parannukset tuloksiin heti sivuston julkaisun jälkeen


Sinua voisi kiinnostaa myös

ZURE – Verkkosivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

ZURE on Microsoft Azuren käyttöön ja konsultointiin erikoistunut IT-toimija. ZUREn ja Sinisen Härän polut kohtasivat, kun ZUREn olemassa oleva sivusto ei enää vastannut sen markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Lähdimme ratkomaan ongelmaa Siniselle Härälle tyypillisellä tavalla eli verkkosivu-uudistuksen kautta. Vanhat verkkosivut kasvun esteenä Vuoden 2020 lopussa ZUREn olemassa olevat verkkosivut olivat tulleet tiensä päähän ja ne […] Lue lisää

Delingua -yrityksen sivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Delingua – kielitoimiston uudet kasvot verkossa Delingua on yksi Suomen suurimmista ja tunnetuimmista b2b-kielipalveluyrityksistä, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat käännökset, tulkkaus ja kielikoulu. Syksyllä 2020 kielitoimisto oli keskellä brändiuudistusta, jonka myötä vanha visuaalinen ilme sai väistyä – myös verkkosivuilta. ”Projektiin kuului verkkosivujen käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WordPress-verkkosivutoteutus sekä WordPress-palvelintila ja ylläpito. Yhteistyötä on tarkoitus jatkaa digimarkkinoinnilla […] Lue lisää

Patisserie Teemu Aura – leipomoverkkokauppa

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Patisserie Teemu Aura on vuonna 2011 perustettu helsinkiläinen leipomokonditoria. Vartiokylässä ja K-Supermarket REDIssä sijaitsevien leipomoiden lisäksi Patisseriella on myymälä Hakaniemessä sekä liikkuva kahvila-auto Pullabiili. Johtoajatuksena on uudistaa luovasti klassista leivontaa ja tarjota hyvällä maulla, tinkimättömällä asenteella ja laadukkaista aineksista luotuja artesaaniherkkuja arkeen ja juhlaan. Projektiin kuului verkkokaupan käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WooCommerce-verkkokauppatoteutus sekä WordPress-palvelintila […] Lue lisää

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto. Yritys tarjoaa B2B-asiantuntijapalveluita aina yksittäisten tavaramerkkien rekisteröimisestä laajojen IPR-salkkujen hallintaan sekä IPR-strategioiden laatimiseen saakka. Suomen markkinassa yritys on merkittävä peluri ja alanjohtava toimija. Polkumme yhdistyivät, kun Boco IP:n tiimi oli tunnistanut selkeän tarpeen verkkosivustonsa uudistamiselle ja myynnin kehittämiselle. Ongelmia oli useita: liian vähän liidejä, suuri kävijöiden poistumisprosentti […] Lue lisää

eQ Haku

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

eQ Toimitilat omistaa ja hallinnoi suurta määrää kiinteistöjä eri puolilla Suomea. eQ Toimitilat halusi uudistaa uusille ja nykyisille vuokralaisilleen suunnatun verkkopalvelunsa vastaamaan tämän päivän korkeimpia standardeja ja nykyisiä strategisia tavoitteitaan. Uudistusprojekti lähti käyntiin määrittelyvaiheella, jossa samalla luotiin eQ Toimitiloille oma brändi-ilme. Työhön lähdettiin puhtaalta pöydältä. Heti määrittelyvaiheessa uuden sivuston tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi vapaiden toimitilojen haku. […] Lue lisää

Sensible 4

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Itseajavien autojen ohjelmistoja kehittävä suomalaisyritys Sensible 4 tarvitsi uuden verkkosivuston, joka olisi toimintavarma, hakukoneoptimoitu ja helppo päivittää. Sivustoa lähdettiin uudistamaan yhteistyössä asiakkaan tiimin kanssa. Vanha sivusto oli rakennettu käyttäen Divi page builder -lisäosaa, mikä hankaloitti sisällönsyöttöä ja huononsi sivujen latausnopeutta ja suorituskykyä. Uusi sivusto toteutettiin modulaarisesti Gutenberg-lohkojen avulla. Tämä mahdollistaa rajattoman määrän erilaisia sivupohjia, mikä tekee […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun