TSS Prime

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

TSS Prime tarjoaa seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille räätälöityä ohjelmistoa. Sen avulla TSS Primen asiakkaat voivat suunnitella sisäistä työtä paremmin, tehostaa tiedonhallintaa, sujuvoittaa käytännön tekemistä ja parantaa asiakaspalvelun laatua.

Toteutimme TSS Primelle uudistetun brändi-ilmeen sekä myyvät ja hakukoneoptimoidut verkkosivut.

Yritys perustettiin vuoden 2021 alussa yrityskaupan myötä, mutta silloin valmiina ei ollut käytännössä mitään: ei logoa, visuaalista ilmettä, brändiohjeistusta saati siten verkkosivuja. Tämä kaikki piti suunnitella, luoda ja rakentaa.

Projektin tavoitteet ja päämäärät olivat selvät:

1.Uusi visuaalinen ilme, mikä kuvastaa TSS Primen toimintaa parhaalla tavalla
2.Brändiohjeistus, mitä voidaan hyödyntää jatkossa markkinoinnissa, myynnissä ja brändityössä
3.Vakuuttavat ja myyvät verkkosivut uusasiakashankintaan

”TSS Primellä ei yritysmyynnin jälkeen ollut verkkosivuja tai brändi-ilmettä ja ne tarvittiin. Vanhat sivut eivät enää palvelleet uutta toimintaamme. Halusimme aloittaa puhtaalta pöydältä ja sen takia myös luoda kaiken uudestaan. Vanhat sivut eivät enää kuvastaneet meitä ja olivat muutenkin vanhentuneet. Ulkoasu oli huono ja tieto sivustolla oli suppeaa. Kaikki sivustolla huokui vanhaa historiaamme.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Brändi-ilmeen rakentamisen kautta verkkosivu-uudistukseen ja vaikuttavaan lopputulokseen

Yhteistyö käynnistyi syväluotaavalla workshopilla, missä sukelsimme TSS Primen brändin ytimeen ja tutkimme maailmaa Primen ostajien maailmasta käsin.

Brand Workshop oli oiva tapa aloittaa yhteistyö, kun käsillä oli uudistus tai oikeastaan kokonaan uuden luominen. Sen kautta meillä oli mahdollisuus ymmärtää TSS Primen brändiä ja asiakkaita niin hyvin kuin mahdollista, ja päästä kiinni siihen, miten asiat tulee kommunikoda sivustolla ja muissa kanavissa.

Yhteisen workshopin jälkeen muodostimme ehdotuksemme TSS Primen uudesta brändi-ilmeestä sisältäen:
o logon
o värimaailman
o typografiat
o kuvatyylit
o esimerkit ja visuaalisen ilmeen käytön ohjeet

Lopuksi tiivistimme työmme tuotokset yksiin kansiin kattavaksi Brand Bookiksi.

Verkkosivujen suunnittelussa keskityimme erityisesti siihen, että TSS Primen kahta tärkeintä kohderyhmää kyetään palvelemaan mahdollisimman hyvin samanaikaisesti sivustolla ja että tieto löytyy nopeasti. Optimoimme sivuston nopeuden ja sisällön hakukoneiden kannalta ihanteellisiksi ja varmistimme, että asiakasta ohjataan määrätietoisesti kohti yhteydenottoa.

Verkkosivut rakensimme WordPressin päälle luoden asiakkaalle uniikin kokonaisuuden.

” Projektiamme vedettiin tosi hyvin, meidät huomioitiin ja meidän toiveita kuunneltiin. Suunnitteluprosessi sujui hienosti alusta loppuun asti. Tuli tunne, että meitä ja tarpeitamme ymmärrettiin joka vaiheessa. Esim. wireframen ja ulkoasun esittelyssä meidän palautteet otettiin hyvin vastaan ja asioita vietiin niiden mukaisesti eteenpäin.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Projekti täytti tavoitteet ja odotukset tulevaisuutta kohtaan ovat korkeat

TSS Prime on ollut erittäin tyytyväinen projektin tuloksiin ja uudet sivut sekä brändi-ilme ovat alkaneet keräämään kehuja sekä tuloksia.

” Olemme saaneet tosi mahtavaa palautetta verkkosivuista! Uusien sivujen kautta on tullut jo liidejä ja asiakkaat ovat löytäneet sivumme. Brändiuudistus on saanut valtavan hyvää palautetta ja uusi logo, värimaailma ja koko uudistus on otettu meillä sisäisesti innolla vastaan. Tämä kaikki näkyy asiakkaiden suuntaan positiivisena. Vuodelta 2022 odotamme kasvua ja verkkosivut ovat siinä isossa roolissa..”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Tulevaisuudessa TSS Prime aikoo tehostaa omaa markkinointia ja erityisesti sosiaalisessa mediassa aktivoituminen on suunnitteilla. Sivuille ajetaan lisää liikennettä ja myös verkkosivuja kehitetään datan avulla koko ajan paremmiksi.

Yhteistyön tärkeimmät nostot
1. Uusi brändi-ilme uudelle yritykselle
2. Vahva pohja kasvulle kustomoidulla verkkosivutoteutuksella
3. Parannukset tuloksiin heti sivuston julkaisun jälkeen


Sinua voisi kiinnostaa myös

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto. Yritys tarjoaa B2B-asiantuntijapalveluita aina yksittäisten tavaramerkkien rekisteröimisestä laajojen IPR-salkkujen hallintaan sekä IPR-strategioiden laatimiseen saakka. Suomen markkinassa yritys on merkittävä peluri ja alanjohtava toimija. Polkumme yhdistyivät, kun Boco IP:n tiimi oli tunnistanut selkeän tarpeen verkkosivustonsa uudistamiselle ja myynnin kehittämiselle. Ongelmia oli useita: liian vähän liidejä, suuri kävijöiden poistumisprosentti […] Lue lisää

Musiikkiala.fi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Gramex ja Teosto ovat molemmat merkittäviä toimijoita suomalaisessa musiikkikentässä. Yhdistykset pitävät huolta mm. musiikintekijöiden korvauksista, musiikinkäytön luvista, musiikin käytöstä erilaisissa tilanteissa ja tärkeän tiedon jakamisesta musiikkikentälle ja sen yli. Tiemme kohtasivat, kun Gramex ja Teosto halusivat luoda sivuston, mikä kokoaa kaiken tärkeän tiedon ja tutkimuksen suomalaisesta musiikista yhteen paikkaan. Miten meillä meni? Katso yhteistyön tulokset! […] Lue lisää

ZURE – Verkkosivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

ZURE on Microsoft Azuren käyttöön ja konsultointiin erikoistunut IT-toimija. ZUREn ja Sinisen Härän polut kohtasivat, kun ZUREn olemassa oleva sivusto ei enää vastannut sen markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Lähdimme ratkomaan ongelmaa Siniselle Härälle tyypillisellä tavalla eli verkkosivu-uudistuksen kautta. Vanhat verkkosivut kasvun esteenä Vuoden 2020 lopussa ZUREn olemassa olevat verkkosivut olivat tulleet tiensä päähän ja ne […] Lue lisää

Webropol

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan. Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta. Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen […] Lue lisää

Casino Helsingin ja Casino Tampereen verkkosivustot

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Veikkauksen yksi tärkeimmistä tavoitteista on pitää pelaaminen ilon puolella. Helsingin ja Tampereen kasinot kaipasivat tätä tavoitetta tukevat verkkosivustot ja Sininen Härkä valikoitui julkisen kilpailutuksen kautta kumppaniksi uudistukseen. Projekti osoittautui teknisesti erittäin haastavaksi ja mielenkiintoiseksi. Lähtökohta: Vanhat verkkosivut eivät mahdollistaneet elämyksellistä asiakaskokemusta Veikkauksen kasinoiden verkkosivu-uudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanhat sivut olivat tulleet elinkaarensa päähän. Ne eivät […] Lue lisää

Padasjoen kunta

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Lähtötilanne Padasjoen kunnan sivustoa lähdettiin uudistamaan loppuvuodesta 2022, koska vanhan verkkopalvelun käytettävyys ei vastannut enää tämän päivän vaatimuksia, muunmuassa saavutettavuudeltaan. Tavoitteet Uusien asukkaiden houkuttelu Padasjoelle Matkailun elävöittäminen (vapaa-aika, kesäkävijät) Elinvoiman kasvattaminen Erinomainen käyttökokemus niin kävijälle kuin ylläpitäjällekin Yksi kumppani sivuston toteutukseen, ylläpitoon ja jatkokehitykseen Ylläpidon ja hallintapaneelin helppous Moninaisten kohderyhmien huomiointi (saavutettavuus) Latausnopeus, saavutettavuus, hiilijalanjälki […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun