TSS Prime

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

TSS Prime tarjoaa seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille räätälöityä ohjelmistoa. Sen avulla TSS Primen asiakkaat voivat suunnitella sisäistä työtä paremmin, tehostaa tiedonhallintaa, sujuvoittaa käytännön tekemistä ja parantaa asiakaspalvelun laatua.

Toteutimme TSS Primelle uudistetun brändi-ilmeen sekä myyvät ja hakukoneoptimoidut verkkosivut.

Yritys perustettiin vuoden 2021 alussa yrityskaupan myötä, mutta silloin valmiina ei ollut käytännössä mitään: ei logoa, visuaalista ilmettä, brändiohjeistusta saati siten verkkosivuja. Tämä kaikki piti suunnitella, luoda ja rakentaa.

Projektin tavoitteet ja päämäärät olivat selvät:

1.Uusi visuaalinen ilme, mikä kuvastaa TSS Primen toimintaa parhaalla tavalla
2.Brändiohjeistus, mitä voidaan hyödyntää jatkossa markkinoinnissa, myynnissä ja brändityössä
3.Vakuuttavat ja myyvät verkkosivut uusasiakashankintaan

”TSS Primellä ei yritysmyynnin jälkeen ollut verkkosivuja tai brändi-ilmettä ja ne tarvittiin. Vanhat sivut eivät enää palvelleet uutta toimintaamme. Halusimme aloittaa puhtaalta pöydältä ja sen takia myös luoda kaiken uudestaan. Vanhat sivut eivät enää kuvastaneet meitä ja olivat muutenkin vanhentuneet. Ulkoasu oli huono ja tieto sivustolla oli suppeaa. Kaikki sivustolla huokui vanhaa historiaamme.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Brändi-ilmeen rakentamisen kautta verkkosivu-uudistukseen ja vaikuttavaan lopputulokseen

Yhteistyö käynnistyi syväluotaavalla workshopilla, missä sukelsimme TSS Primen brändin ytimeen ja tutkimme maailmaa Primen ostajien maailmasta käsin.

Brand Workshop oli oiva tapa aloittaa yhteistyö, kun käsillä oli uudistus tai oikeastaan kokonaan uuden luominen. Sen kautta meillä oli mahdollisuus ymmärtää TSS Primen brändiä ja asiakkaita niin hyvin kuin mahdollista, ja päästä kiinni siihen, miten asiat tulee kommunikoda sivustolla ja muissa kanavissa.

Yhteisen workshopin jälkeen muodostimme ehdotuksemme TSS Primen uudesta brändi-ilmeestä sisältäen:
o logon
o värimaailman
o typografiat
o kuvatyylit
o esimerkit ja visuaalisen ilmeen käytön ohjeet

Lopuksi tiivistimme työmme tuotokset yksiin kansiin kattavaksi Brand Bookiksi.

Verkkosivujen suunnittelussa keskityimme erityisesti siihen, että TSS Primen kahta tärkeintä kohderyhmää kyetään palvelemaan mahdollisimman hyvin samanaikaisesti sivustolla ja että tieto löytyy nopeasti. Optimoimme sivuston nopeuden ja sisällön hakukoneiden kannalta ihanteellisiksi ja varmistimme, että asiakasta ohjataan määrätietoisesti kohti yhteydenottoa.

Verkkosivut rakensimme WordPressin päälle luoden asiakkaalle uniikin kokonaisuuden.

” Projektiamme vedettiin tosi hyvin, meidät huomioitiin ja meidän toiveita kuunneltiin. Suunnitteluprosessi sujui hienosti alusta loppuun asti. Tuli tunne, että meitä ja tarpeitamme ymmärrettiin joka vaiheessa. Esim. wireframen ja ulkoasun esittelyssä meidän palautteet otettiin hyvin vastaan ja asioita vietiin niiden mukaisesti eteenpäin.”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Projekti täytti tavoitteet ja odotukset tulevaisuutta kohtaan ovat korkeat

TSS Prime on ollut erittäin tyytyväinen projektin tuloksiin ja uudet sivut sekä brändi-ilme ovat alkaneet keräämään kehuja sekä tuloksia.

” Olemme saaneet tosi mahtavaa palautetta verkkosivuista! Uusien sivujen kautta on tullut jo liidejä ja asiakkaat ovat löytäneet sivumme. Brändiuudistus on saanut valtavan hyvää palautetta ja uusi logo, värimaailma ja koko uudistus on otettu meillä sisäisesti innolla vastaan. Tämä kaikki näkyy asiakkaiden suuntaan positiivisena. Vuodelta 2022 odotamme kasvua ja verkkosivut ovat siinä isossa roolissa..”

-Annemari Toikkanen, Markkinointi- ja myyntipäällikkö, TSS Prime

Tulevaisuudessa TSS Prime aikoo tehostaa omaa markkinointia ja erityisesti sosiaalisessa mediassa aktivoituminen on suunnitteilla. Sivuille ajetaan lisää liikennettä ja myös verkkosivuja kehitetään datan avulla koko ajan paremmiksi.

Yhteistyön tärkeimmät nostot
1. Uusi brändi-ilme uudelle yritykselle
2. Vahva pohja kasvulle kustomoidulla verkkosivutoteutuksella
3. Parannukset tuloksiin heti sivuston julkaisun jälkeen

Jätä kommentti