TFW Helsinki

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Case TFW Helsinki – Positiivista liikkumisen iloa

TFW Helsinki on Suomen ensimmäinen Training For Warriors -kuntosali. Yrityksen tavoitteena on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta.
Kolme kuntosalia yhden brändin – ja verkkosivuston – alle

Sinisen Härän ja TFW Helsingin yhteistyö pyörähti toden teolla käyntiin keväällä 2018 juuri yrityksen kolmannen kuntosalin, TFW Stadin, avauksen kynnyksellä. Ennen yhteistyötä TFW Helsingin kuntosaleilla oli ollut omat verkkosivustonsa, mutta uudella sivustolla päätettiin hyödyntää tfwhelsinki.com-sivuston ansaitsemaa hakukonenäkyvyyttä, ja rakentaa kaikki kolme kuntosalia saman brändin alle.

Positiivinen fiilis ja raudanluja meininki pääasiassa

Projektin alkuvaiheesta asti oli päivänselvää, että TFW Helsingin kuntosaleilla vallitseva liikkumisen ilo ja positiivisuus pitää näkyä jokaiselle sivustolla vierailevalle.

Sivuston desktopversion etusivulla pyörähtää heti käyntiin vauhdikas video, joka kertoo jokaiselle kävijälle mitä keltaisten seinien sisältä on lupa odottaa. Laadukkaiden treenikuvien ja keltamustan brändiväripaletin käyttö takaa myös mobiilikäyttäjälle selkeän kuvan TFW-metodin toiminnasta.

Ilmaiset kokeilutunnit tavoitteeksi ja manuaalinen työ pois

TFW Helsinki käyttää tuntivarauksessa WodConnect-ajanvarausjärjestelmää. Me Sinisellä Härällä painotimme, että yrityksen tarjoama ilmainen kokeilutunti tulee olla varattavissa suoraan verkkosivustolla aiemman yhteydenottolomake- ja sähköpostirumban välttämiseksi. Olisihan tällä ratkaisulla monta hyvää puolta: Loppuasiakkaan parempi asiakaskokemus, ja TFW Helsingin työntekijöiden manuaalisen työn vähentäminen.

Viikoittaiset ilmaiset kokeilutunnit sovittiin asiakkaan kanssa yhteisesti kuntosalikohtaisesti, ja ne tuotiin suoraan sivustolle asiakkaiden varattavaksi. Kokeilutuntien varaus on asetettu tavoitteeksi, jonka avulla digimarkkinointia kohdennetaan ja optimoidaan, jotta saadaan mahdollisimman moni ihminen käännytettyä TFW-metodin iloisen ja motivoivan kuntoilun ääreen!

Yhteistyö jatkuu digimarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation merkeissä

Sininen Härkä koki, että TFW pystyy saamaan paljon tehoja irti markkinoinnin automaatiosta ja näin on käynytkin. Työkaluksi valikoitui monipuolinen Active Campaign. Sininen Härkä tuottaa yhdessä TFW:n kanssa jatkuvasti lisää mielenkiintoista sisältöä, joka tuo sivustolle jatkuvasti uusia kodennettuja kävijöitä ja sitouttamisen kautta uusia innokkaita treenaajia.

Sisältöjen ja salien näkyvyyttä nostetaan jatkuvalla digimarkkinoinnilla ja käytössä onkin sisällöntuotannon ja AC:n lisäksi useampi työkalu.


Sinua voisi kiinnostaa myös

TSS Prime

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

TSS Prime tarjoaa seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille räätälöityä ohjelmistoa. Sen avulla TSS Primen asiakkaat voivat suunnitella sisäistä työtä paremmin, tehostaa tiedonhallintaa, sujuvoittaa käytännön tekemistä ja parantaa asiakaspalvelun laatua. Toteutimme TSS Primelle uudistetun brändi-ilmeen sekä myyvät ja hakukoneoptimoidut verkkosivut. Yritys perustettiin vuoden 2021 alussa yrityskaupan myötä, mutta silloin valmiina ei ollut käytännössä mitään: ei logoa, visuaalista […] Lue lisää

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Gramex – musiikin käyttölupien verkkokauppa

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Verkkopalvelu helpottamaan lupien ostamista Gramex on musiikin tekijänoikeuksia valvova järjestö, jonka tehtävänä on huolehtia, että muun muassa julkisissa tiloissa, tilaisuuksissa, esityksissä ja radiossa soitettavasta musiikista maksetaan korvaus sen tekijälle. Virnex on kehittänyt Gramexille verkkokaupan, jolla sen asiakkaat voivat hankkia äänitemusiikin käyttölupia. Kauppa on suunnattu ammattilaisille, jotka käyttävät äänitemusiikia radiossa tai televisio-ohjelmissa. Käyttöoikeuksia voidaan hakea ja […] Lue lisää

Musiikkiala.fi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Gramex ja Teosto ovat molemmat merkittäviä toimijoita suomalaisessa musiikkikentässä. Yhdistykset pitävät huolta mm. musiikintekijöiden korvauksista, musiikinkäytön luvista, musiikin käytöstä erilaisissa tilanteissa ja tärkeän tiedon jakamisesta musiikkikentälle ja sen yli. Tiemme kohtasivat, kun Gramex ja Teosto halusivat luoda sivuston, mikä kokoaa kaiken tärkeän tiedon ja tutkimuksen suomalaisesta musiikista yhteen paikkaan. Miten meillä meni? Katso yhteistyön tulokset! […] Lue lisää

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto. Yritys tarjoaa B2B-asiantuntijapalveluita aina yksittäisten tavaramerkkien rekisteröimisestä laajojen IPR-salkkujen hallintaan sekä IPR-strategioiden laatimiseen saakka. Suomen markkinassa yritys on merkittävä peluri ja alanjohtava toimija. Polkumme yhdistyivät, kun Boco IP:n tiimi oli tunnistanut selkeän tarpeen verkkosivustonsa uudistamiselle ja myynnin kehittämiselle. Ongelmia oli useita: liian vähän liidejä, suuri kävijöiden poistumisprosentti […] Lue lisää

Torpanpiha – verkkosivusto ja verkkokauppa

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kasvualustan – eli mullan – myyntiin erikoistunut Torpanpiha halusi kasvattaa kuluttajaliiketoimintaa merkittävästi sekä siirtää myynnin täyspainoisesti verkon puolelle. Ratkoimme haasteen asiakkaan kanssa luomalla Torpanpihalle uuden näyttävän brändi-ilmeen, asiakkaan ostopäätöstä helpottavat verkkosivut sekä -kaupan ja toteutimme sisältövetoisen digimarkkinointikampanjan. Uudelle kasvusuunnitelmalle toimiva toteutus Torpanpihan tarina alkoi siitä, kun yrityksen emoyhtiö Tieluiska Oy tarvitsi omiin maanrakennushankkeisiin laadukasta multaa. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun