TFW Helsinki

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Case TFW Helsinki – Positiivista liikkumisen iloa

TFW Helsinki on Suomen ensimmäinen Training For Warriors -kuntosali. Yrityksen tavoitteena on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta.
Kolme kuntosalia yhden brändin – ja verkkosivuston – alle

Sinisen Härän ja TFW Helsingin yhteistyö pyörähti toden teolla käyntiin keväällä 2018 juuri yrityksen kolmannen kuntosalin, TFW Stadin, avauksen kynnyksellä. Ennen yhteistyötä TFW Helsingin kuntosaleilla oli ollut omat verkkosivustonsa, mutta uudella sivustolla päätettiin hyödyntää tfwhelsinki.com-sivuston ansaitsemaa hakukonenäkyvyyttä, ja rakentaa kaikki kolme kuntosalia saman brändin alle.

Positiivinen fiilis ja raudanluja meininki pääasiassa

Projektin alkuvaiheesta asti oli päivänselvää, että TFW Helsingin kuntosaleilla vallitseva liikkumisen ilo ja positiivisuus pitää näkyä jokaiselle sivustolla vierailevalle.

Sivuston desktopversion etusivulla pyörähtää heti käyntiin vauhdikas video, joka kertoo jokaiselle kävijälle mitä keltaisten seinien sisältä on lupa odottaa. Laadukkaiden treenikuvien ja keltamustan brändiväripaletin käyttö takaa myös mobiilikäyttäjälle selkeän kuvan TFW-metodin toiminnasta.

Ilmaiset kokeilutunnit tavoitteeksi ja manuaalinen työ pois

TFW Helsinki käyttää tuntivarauksessa WodConnect-ajanvarausjärjestelmää. Me Sinisellä Härällä painotimme, että yrityksen tarjoama ilmainen kokeilutunti tulee olla varattavissa suoraan verkkosivustolla aiemman yhteydenottolomake- ja sähköpostirumban välttämiseksi. Olisihan tällä ratkaisulla monta hyvää puolta: Loppuasiakkaan parempi asiakaskokemus, ja TFW Helsingin työntekijöiden manuaalisen työn vähentäminen.

Viikoittaiset ilmaiset kokeilutunnit sovittiin asiakkaan kanssa yhteisesti kuntosalikohtaisesti, ja ne tuotiin suoraan sivustolle asiakkaiden varattavaksi. Kokeilutuntien varaus on asetettu tavoitteeksi, jonka avulla digimarkkinointia kohdennetaan ja optimoidaan, jotta saadaan mahdollisimman moni ihminen käännytettyä TFW-metodin iloisen ja motivoivan kuntoilun ääreen!

Yhteistyö jatkuu digimarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation merkeissä

Sininen Härkä koki, että TFW pystyy saamaan paljon tehoja irti markkinoinnin automaatiosta ja näin on käynytkin. Työkaluksi valikoitui monipuolinen Active Campaign. Sininen Härkä tuottaa yhdessä TFW:n kanssa jatkuvasti lisää mielenkiintoista sisältöä, joka tuo sivustolle jatkuvasti uusia kodennettuja kävijöitä ja sitouttamisen kautta uusia innokkaita treenaajia.

Sisältöjen ja salien näkyvyyttä nostetaan jatkuvalla digimarkkinoinnilla ja käytössä onkin sisällöntuotannon ja AC:n lisäksi useampi työkalu.

Jätä kommentti