Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Suomen Suuhygienistiliiton verkkopalvelu suunniteltiin palvelemaan tarkoitustaan ja rakennettiin helposti ylläpidettäväksi.

Verkkosivuston päivittämiseen on harvoin rajatonta resurssipoolia. Siksi jo rakennusvaiheessa on tärkeää suunnitella sellainen sivusto, jonka päivittäminen ja ylläpito on sujuvaa niillä resursseilla, mitä käytettävissä on. Päivitystaakkaa voi keventää ja sivuston saa pysymään aktiivisena, tuoreena ja päivittyvänä monenlaisilla keinoilla.

Suuhygienistiliitto.fi-sivustolla tuoreutta pidetään yllä hyödyntämällä somesisältöjä. Ne tuodaan näkyviin etusivulle, jotta sivustolla on aina jotain uutta katseltavaa. Myös liiton tuottaman lehden sisällöt otettiin sivustouudistuksen myötä hyötykäyttöön verkkosivuilla. Näin muualla tehty sisältötyö rikastuttaa verkkosivujakin.

Sivuston päivittämisestä on tehty mahdollisimman suoraviivaista, jotta päivitystyöhön ei kuluisi turhaan aikaa. Lisäksi sivustolta linkitetään sopivista kohdista suoraan Akavan Erityisalat AE ry:n sisältöihin.

Sivuston tavoitteena on sekä palvella nykyisiä jäseniä että tietysti houkutella uusia jäseniä mukaan liiton toimintaan. Molemmissa tavoitteissa on olennaista, että sivustolle saapuva löytää nopeasti juuri itseään koskevaa tietoa. Etusivulle rakennettiin sisältönostoja, jotka ohjaavat palkansaajat, yrittäjät ja opiskelijat omille poluilleen. Näitä nostopaikkoja voi myös vaihtaa tarpeen mukaan.

Jotta uusia jäseniä saataisiin mahdollisimman paljon, täytyy liittymisen olla helppoa ja näkyvästi esillä. Siksi kehotus liittyä jäseneksi löytyy sekä näkyvimmältä paikalta etusivulta, kiinteästi ylänavigaatiosta että avautuvasta valikosta. Etusivulle nostettiin lisäksi uutiset ja tapahtumat, jotka kiinnostavat sekä nykyisiä että tulevia jäseniä.

Edellisessä sivustoversiossa näkyi jo ajan patina, joten oli aika raikastaa, kirkastaa ja ajanmukaistaa ulkoasua. Olemassa olevaa ilmettä hyödynnettiin toki uudistuksen pohjana, mutta muun muassa kuvia tuotiin sivustolle lisää.

”Halusimme elävöittää sivustoa, tehdä siitä visuaalisemman ja responsiivisen. Aiemmin emme voineet itse vaihtaa kuvia sivustolla, nyt uudella sivustolla se on mahdollista. Lisäksi meille on tärkeää, että saamme nostettua jäsenlehden artikkeleita sivustolle. Jossain kohtaa tulossa on myös blogi”, kertoo Suomen Suuhygienistiliiton puheenjohtaja Mari Heinonen.

Vaikka kuvien määrä ja koko kasvoi, silti etusivun tiedostokoko pieneni. Sisältösivut puolestaan ovat kevyitä kuin kolibrit ja siksi sivut latautuvat esiin jopa puolessa sekunnissa. Sivusto pidetään jatkossakin nuorena ja raikkaana kehittämällä sitä yhdessä eteenpäin.

“Kun hoitaa verkkopalveluprojektia päivätyön päälle, saattaa joskus viestintä olla vähän epäjäsentynyttä ja ajatus hukassa. Siitä huolimatta Aucor osasi kaivaa selostuksistani esiin sen olennaisen ja suositella juuri sellaisia ratkaisuja, joita olin toivonutkin.”
puheenjohtaja, SSHL ry
Mari Heinonen

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Zeroni

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Zeroni Oy on työturvallisuuden valvontaan ja turvallisuuskulttuurin kehittämiseen keskittyvä yritys, jonka ohjelmistoratkaisut digitalisoivat arkea rakennusalalla, investointihankkeissa ja teollisuudessa. Generaxion toteutti Zeronille kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen tukemaan yrityksen tavoitetta kasvaa maan johtavaksi työturvallisuuspalvelujen tarjoajaksi. Osana brändiuudistusta muuttui myös yrityksen nimi, ja uusi brändi jalkautettiin uudessa verkkopalvelussa, joka suunniteltiin tukemaan saumattomasti liiketoimintastrategiaa. Aiempi sivusto oli toteutettu WordPressillä, joten oli luontevaa […] Lue lisää

Logitri

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää

Kärrykartano

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kiinteistö Oy Kärrykartano on Kurikan kaupungin omistama yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon kiinteistöosakeyhtiö. Yhtiön verkkopalvelu uudistettiin vuonna 2021 viimeisimpien kuntaliitosten jälkeen, vastaamaan käyttäjäystävällisesti kuntalaisten vuokra-asumisen tarpeisiin. Verkkopalvelusta löytyvät yhtiön vuokraamat noin 600 asuntoa. WordPressilla toteutetun verkkopalvelun suunnittelussa kiinnitettiin erityistä huomiota hakutoimintoon sekä mobiilikäytettävyyteen. Uusi sivusto tarjoaa Kärrykartanon asiakkaille mahdollisuuden selata vapaita ja vapautumassa olevia asuntoja, sekä lähettää […] Lue lisää

Turvaopas.fi

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Palvelu taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen Turvaopas.fi on innovatiivinen verkkopalvelu, joka on suunniteltu erityisesti taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen. Vilkas muuttoliike ja uudet trendit, kuten Airbnb, on tullut jäädäkseen samalla kun vuokra-asumisen suosio kasvaa. Taloyhtiölle tämä tuo haasteita myös turvallisuuden näkökulmasta. Turvaopas tarjoaa ajantasaisen tiedon kaikille taloyhtiön asukkaille sekä heidän vieraille taloyhtiön turvaohjeista, sekä asukkaan omista velvollisuuksista. Palvelu tarjoaa […] Lue lisää

FC Inter Turku – verkkosivustokokonaisuuden uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne ja tavoitteet projektille FC Inter, yksi Veikkausliigan perinteikkäimmistä ja menestyneimmistä seuroista, pyysi G-Worksilta apua verkkosivustonsa uudistamiseksi. Heidän tavoitteensa oli päivittää sivusto, joka ei enää vastannut seuran tarpeita eikä strategiaa. Sivuston kehittämiskohteina olivat visuaalisuus, teknologia sekä sisältörakenne ja sisällön esitystapa. Pelistrategia suunnittelutyön pohjaksi Projektin alkaessa oli ensisijaisen tärkeää luoda tarkka pelistrategia. Workshopissa G-Works ja FC […] Lue lisää

Multihela Oy – lukko.fi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Multihela Oy palvelee suomalaisia kuluttajia lukko.fi-verkkokaupassa. Yrityksen tuotevalikoima ja sen myötä verkkokauppa koostuu tuhansista avaamiseen ja sulkemiseen liittyvistä osista ja tarvikkeista, joiden asentaminen onnistuu perustyökaluilla ja –taidoilla. Alansa verkkokaupan pioneereihin lukeutuva yritys kaipasi modernia verkkokauppaa korvaamaan aiemman, osin vanhentuneen ratkaisun. Toteutimme yritykselle WordPress-sivuston, joka sisältää WooCommerce-verkkokaupan. Vuonna 2023 julkaistu uusi verkkokauppa on visuaalisesti selkeä ja […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun