Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen Suuhygienistiliiton verkkopalvelu suunniteltiin palvelemaan tarkoitustaan ja rakennettiin helposti ylläpidettäväksi.

Verkkosivuston päivittämiseen on harvoin rajatonta resurssipoolia. Siksi jo rakennusvaiheessa on tärkeää suunnitella sellainen sivusto, jonka päivittäminen ja ylläpito on sujuvaa niillä resursseilla, mitä käytettävissä on. Päivitystaakkaa voi keventää ja sivuston saa pysymään aktiivisena, tuoreena ja päivittyvänä monenlaisilla keinoilla.

Suuhygienistiliitto.fi-sivustolla tuoreutta pidetään yllä hyödyntämällä somesisältöjä. Ne tuodaan näkyviin etusivulle, jotta sivustolla on aina jotain uutta katseltavaa. Myös liiton tuottaman lehden sisällöt otettiin sivustouudistuksen myötä hyötykäyttöön verkkosivuilla. Näin muualla tehty sisältötyö rikastuttaa verkkosivujakin.

Sivuston päivittämisestä on tehty mahdollisimman suoraviivaista, jotta päivitystyöhön ei kuluisi turhaan aikaa. Lisäksi sivustolta linkitetään sopivista kohdista suoraan Akavan Erityisalat AE ry:n sisältöihin.

Sivuston tavoitteena on sekä palvella nykyisiä jäseniä että tietysti houkutella uusia jäseniä mukaan liiton toimintaan. Molemmissa tavoitteissa on olennaista, että sivustolle saapuva löytää nopeasti juuri itseään koskevaa tietoa. Etusivulle rakennettiin sisältönostoja, jotka ohjaavat palkansaajat, yrittäjät ja opiskelijat omille poluilleen. Näitä nostopaikkoja voi myös vaihtaa tarpeen mukaan.

Jotta uusia jäseniä saataisiin mahdollisimman paljon, täytyy liittymisen olla helppoa ja näkyvästi esillä. Siksi kehotus liittyä jäseneksi löytyy sekä näkyvimmältä paikalta etusivulta, kiinteästi ylänavigaatiosta että avautuvasta valikosta. Etusivulle nostettiin lisäksi uutiset ja tapahtumat, jotka kiinnostavat sekä nykyisiä että tulevia jäseniä.

Edellisessä sivustoversiossa näkyi jo ajan patina, joten oli aika raikastaa, kirkastaa ja ajanmukaistaa ulkoasua. Olemassa olevaa ilmettä hyödynnettiin toki uudistuksen pohjana, mutta muun muassa kuvia tuotiin sivustolle lisää.

”Halusimme elävöittää sivustoa, tehdä siitä visuaalisemman ja responsiivisen. Aiemmin emme voineet itse vaihtaa kuvia sivustolla, nyt uudella sivustolla se on mahdollista. Lisäksi meille on tärkeää, että saamme nostettua jäsenlehden artikkeleita sivustolle. Jossain kohtaa tulossa on myös blogi”, kertoo Suomen Suuhygienistiliiton puheenjohtaja Mari Heinonen.

Vaikka kuvien määrä ja koko kasvoi, silti etusivun tiedostokoko pieneni. Sisältösivut puolestaan ovat kevyitä kuin kolibrit ja siksi sivut latautuvat esiin jopa puolessa sekunnissa. Sivusto pidetään jatkossakin nuorena ja raikkaana kehittämällä sitä yhdessä eteenpäin.

“Kun hoitaa verkkopalveluprojektia päivätyön päälle, saattaa joskus viestintä olla vähän epäjäsentynyttä ja ajatus hukassa. Siitä huolimatta Aucor osasi kaivaa selostuksistani esiin sen olennaisen ja suositella juuri sellaisia ratkaisuja, joita olin toivonutkin.”

puheenjohtaja, SSHL ry
Mari Heinonen

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]

Lue lisää: Järjestön sivustouudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Centria-ammattikorkeakoulun verkkokauppa

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Verkkokauppa

Centria ammattikorkeakoulu on noin 4400 opiskelijan ja 340 työntekijän ammattikorkeakoulu, joka tuottaa ja tarjoaa osaamista suurella sydämellä. Toteutimme aikaisemmin Centrian verkkopalvelun, jota nyt laajennettiin uudella verkkokaupalla. Woocommerce-verkkokaupasta voi valita verkkokoulutuksia, ilmoittautua täydennyskoulutuksiin sekä tilata eri alojen asiantuntijoita selvityskäynneille. Myytäviä koulutuksia ovat esimerkiksi Excel perusteet, Tiedon visualisointi Power BI-työkalulla, O365 verkkotyövälineenä, WordPress ja aloittavan esihenkilön tietopaketti […] Lue lisää

RVS Technology®

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

RVS Technology® uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan WooCommerce verkkokaupparatkaisun. RVS on suomalainen yritys, joka tarjoaa kestäviä ja tehokkaita ratkaisuja ajoneuvojen ja mekanismien suorituskyvyn ja energiankulutuksen optimointiin. Heidän innovatiiviset tuotteensa ovat tehokas tapa vähentää päästöjä sekä lisätä tehoa, vääntöä ja käyttöikää. Keraamiseen käsittelyyn perustuvat helppokäyttöiset tuotteet ovat vakuuttaneet asiakkaat ympäri maailmaa. Uudistusprojekti toteutettiin […] Lue lisää

KT-Shelter Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

KT-Shelter Oy on suomalainen, useisiin patentoituihin innovaatioihin perustuvien mobiilien sääsuojien valmistaja. Yrityksen tarjoamat suojaratkaisut ovat asennettavissa ilman koneellista apuvoimaa tai perustuksia ja soveltuvat näin erityisen hyvin hankaliin olosuhteisiin. Historiansa aikana yritys on toimittanut jo yli 200 ratkaisua muun muassa kriisinhallinnan, maanpuolustuksen tai teollisuuden tarpeisiin. Etupäässä kansainvälisillä markkinoilla toimiva yritys kaipasi brändinsä kirkastamista sekä uudistusta verkkopalveluunsa, […] Lue lisää

Autotalo Järvi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Autotalo Järvi on Porvoossa, Helsingissä ja Kotkassa toimiva, vuonna 2010 kahden veljeksen perustama autoliike. Vuosi 2022 piti yrityksessä sisällään toiminnan laajentumisen uuden liikkeen myötä Helsinkiin, kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen ja samassa yhteydessä verkkopalvelu-uudistuksen. Sivustouudistuksen keskeisiä tavoitteita oli tuoda yrityksen monipuolinen tarjonta käyttäjäystävällisesti ja houkuttelevasti esiin, mobiilikäytettävyys edellä. Sivusto toteutettiin WordPress-teknologialla ja hyödyntäen Generaxionin luomaa Axio-teemaa, joiden ansiosta […] Lue lisää

Järvileasing Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Vuonna 2016 perustettu Järvileasing on kotimainen ja yksityisomisteinen sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä palveleva leasingyhtiö. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluu autojen ja raskaan kuljetuskaluston lisäksi kattavasti eri alojen koneiden, laitteiden ja tarpeiston leasing- ja rahoituspalveluja. Asiakkaamme brändiuudistuksen yhteydessä uusitun verkkopalvelun keskeinen tavoite on tukea yrityksen ja sen laajan leasingtoiminnan tunnettuuden kasvua. Uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota sisällön käyttäjälähtöiseen jäsentelyyn […] Lue lisää

Blåkläder Workwear Center

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Blåkläder Workwear Center Oy on erityisesti yrityksiä palveleva työvaatemyymälä, jonka valikoiman kulmakiviä ovat Blåkläderin laadukkaat, yli 60 vuoden kokemuksella valmistamat tuotteet. Suomessa yritys palvelee asiakkaitaan Vantaan Porttipuistossa, sekä verkossa. Toteutimme asiakkaallemme WordPressilla verkkosivuston tukemaan heidän myyntiään ja markkinointiaan. Suomenkielisen sivuston lisäksi toteutimme myös useita vastaavia, erikielisiä sivustoja muualla Euroopassa toimiville myymälöille. Yksi sivuston keskeisistä toiminnallisuuksista […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun