Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Suomen Suuhygienistiliiton verkkopalvelu suunniteltiin palvelemaan tarkoitustaan ja rakennettiin helposti ylläpidettäväksi.

Verkkosivuston päivittämiseen on harvoin rajatonta resurssipoolia. Siksi jo rakennusvaiheessa on tärkeää suunnitella sellainen sivusto, jonka päivittäminen ja ylläpito on sujuvaa niillä resursseilla, mitä käytettävissä on. Päivitystaakkaa voi keventää ja sivuston saa pysymään aktiivisena, tuoreena ja päivittyvänä monenlaisilla keinoilla.

Suuhygienistiliitto.fi-sivustolla tuoreutta pidetään yllä hyödyntämällä somesisältöjä. Ne tuodaan näkyviin etusivulle, jotta sivustolla on aina jotain uutta katseltavaa. Myös liiton tuottaman lehden sisällöt otettiin sivustouudistuksen myötä hyötykäyttöön verkkosivuilla. Näin muualla tehty sisältötyö rikastuttaa verkkosivujakin.

Sivuston päivittämisestä on tehty mahdollisimman suoraviivaista, jotta päivitystyöhön ei kuluisi turhaan aikaa. Lisäksi sivustolta linkitetään sopivista kohdista suoraan Akavan Erityisalat AE ry:n sisältöihin.

Sivuston tavoitteena on sekä palvella nykyisiä jäseniä että tietysti houkutella uusia jäseniä mukaan liiton toimintaan. Molemmissa tavoitteissa on olennaista, että sivustolle saapuva löytää nopeasti juuri itseään koskevaa tietoa. Etusivulle rakennettiin sisältönostoja, jotka ohjaavat palkansaajat, yrittäjät ja opiskelijat omille poluilleen. Näitä nostopaikkoja voi myös vaihtaa tarpeen mukaan.

Jotta uusia jäseniä saataisiin mahdollisimman paljon, täytyy liittymisen olla helppoa ja näkyvästi esillä. Siksi kehotus liittyä jäseneksi löytyy sekä näkyvimmältä paikalta etusivulta, kiinteästi ylänavigaatiosta että avautuvasta valikosta. Etusivulle nostettiin lisäksi uutiset ja tapahtumat, jotka kiinnostavat sekä nykyisiä että tulevia jäseniä.

Edellisessä sivustoversiossa näkyi jo ajan patina, joten oli aika raikastaa, kirkastaa ja ajanmukaistaa ulkoasua. Olemassa olevaa ilmettä hyödynnettiin toki uudistuksen pohjana, mutta muun muassa kuvia tuotiin sivustolle lisää.

”Halusimme elävöittää sivustoa, tehdä siitä visuaalisemman ja responsiivisen. Aiemmin emme voineet itse vaihtaa kuvia sivustolla, nyt uudella sivustolla se on mahdollista. Lisäksi meille on tärkeää, että saamme nostettua jäsenlehden artikkeleita sivustolle. Jossain kohtaa tulossa on myös blogi”, kertoo Suomen Suuhygienistiliiton puheenjohtaja Mari Heinonen.

Vaikka kuvien määrä ja koko kasvoi, silti etusivun tiedostokoko pieneni. Sisältösivut puolestaan ovat kevyitä kuin kolibrit ja siksi sivut latautuvat esiin jopa puolessa sekunnissa. Sivusto pidetään jatkossakin nuorena ja raikkaana kehittämällä sitä yhdessä eteenpäin.

“Kun hoitaa verkkopalveluprojektia päivätyön päälle, saattaa joskus viestintä olla vähän epäjäsentynyttä ja ajatus hukassa. Siitä huolimatta Aucor osasi kaivaa selostuksistani esiin sen olennaisen ja suositella juuri sellaisia ratkaisuja, joita olin toivonutkin.”
puheenjohtaja, SSHL ry
Mari Heinonen

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Team Sportia 10

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Team Sportia 10 on vuonna 1984 perustettu tamperelainen jääurheiluliike, joka tunnetaan laadukkaasta ja ammattitaitoisesta palvelustaan, sekä laajasta yhteistyöstä jääurheiluseurojen kanssa. Yrityksen verkkosivusto uudistettiin aiemmasta, suljetun lähdekoodin vanhentuneesta ratkaisusta käyttäjäystävälliseksi ja mobiiliresponsiiviseksi WordPress-sivustoksi, josta verkkokauppaosuutta on tukemassa WooCommerce-lisäosa. Verkkokauppa sisältää 1500+ tuotetta, ja yhdestä tuotteesta voi olla valittavien ominaisuuksien vuoksi kymmeniä eri variaatioita. Generaxion vastasi kokonaisuudessaan […] Lue lisää

Cadmatic Store

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Pääsimme vastaamaan Cadmaticin B2B-verkkokauppaprojektista, joka toteutettiin WooCommercen avulla. Cadmatic on suomalainen digitaalisten ja älykkäiden 3D-pohjaisten suunnittelu- ja tiedonhallintaohjelmistojen kehittäjä meri-, laitos- ja rakennusteollisuudelle. Lähtökohdat Cadmatic oli aiemmin nojannut vahvasti perinteisiin myyntikanaviin. Kuitenkin markkinoiden muuttuessa yritys halusi laajentaa liiketoimintaansa digitaaliseen kaupankäyntiin. Verkkokaupalla halutaan vastata asiakkaiden tarpeisiin sekä kotimaassa että kansainvälisesti. Verkkokaupan tehtävänä on mahdollistaa lisenssien ja […] Lue lisää

Joutsenmerkki

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Ympäristömerkintä Suomi Oy hallinnoi Suomessa Pohjoismaista ympäristömerkkiä eli Joutsenmerkkiä ja EU-ympäristömerkkiä, jotka helpottavat kuluttajien, yritysten ja organisaatioiden osallistumista vihreään siirtymään. Toteutimme laajasti tunnetulle Joutsenmerkille uuden verkkosivuston, jonka sisällöissä tuodaan merkin taustalla olevat kunnianhimoiset ympäristövaatimukset ymmärrettävästi esille. Sivuston keskeinen tavoite on tarjota asiantuntevaa tietoa sekä palvelukanava vastuullisille ja kehityshakuisille yrityksille, jotka voivat hakea Joutsenmerkkiä omille tuotteille […] Lue lisää

Järvileasing Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Vuonna 2016 perustettu Järvileasing on kotimainen ja yksityisomisteinen sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä palveleva leasingyhtiö. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluu autojen ja raskaan kuljetuskaluston lisäksi kattavasti eri alojen koneiden, laitteiden ja tarpeiston leasing- ja rahoituspalveluja. Asiakkaamme brändiuudistuksen yhteydessä uusitun verkkopalvelun keskeinen tavoite on tukea yrityksen ja sen laajan leasingtoiminnan tunnettuuden kasvua. Uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota sisällön käyttäjälähtöiseen jäsentelyyn […] Lue lisää

KT-Shelter Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

KT-Shelter Oy on suomalainen, useisiin patentoituihin innovaatioihin perustuvien mobiilien sääsuojien valmistaja. Yrityksen tarjoamat suojaratkaisut ovat asennettavissa ilman koneellista apuvoimaa tai perustuksia ja soveltuvat näin erityisen hyvin hankaliin olosuhteisiin. Historiansa aikana yritys on toimittanut jo yli 200 ratkaisua muun muassa kriisinhallinnan, maanpuolustuksen tai teollisuuden tarpeisiin. Etupäässä kansainvälisillä markkinoilla toimiva yritys kaipasi brändinsä kirkastamista sekä uudistusta verkkopalveluunsa, […] Lue lisää

Kiipeilyareena

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kiipeilyareena tarjoaa monipuolista köysi- ja boulderkiipeilyä neljässä maailmanluokan kiipeilyhallissa pääkaupunkiseudulla. Yhtiön vanha sivusto oli elinkaarensa päässä, eikä palvellut enää nopeasti kasvavaa liiketoimintaa ja asiakaskuntaa. Sisällöntuottajien työ koettiin myös hankalaksi ja aikaa vieväksi. Kiipeilyareenan verkkosivusto koki käsissämme täydellisen uudistuksen ja yhtiö sai brändinsä näköisen raikkaan käyttöliittymän jäsentämään monipuolista sisältöä. Sisällöntuottajien työ helpottui ja nopeutui. Suunnittelussa keskityimme […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun