Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Suuhygienistiliiton verkkopalvelu suunniteltiin palvelemaan tarkoitustaan ja rakennettiin helposti ylläpidettäväksi.

Verkkosivuston päivittämiseen on harvoin rajatonta resurssipoolia. Siksi jo rakennusvaiheessa on tärkeää suunnitella sellainen sivusto, jonka päivittäminen ja ylläpito on sujuvaa niillä resursseilla, mitä käytettävissä on. Päivitystaakkaa voi keventää ja sivuston saa pysymään aktiivisena, tuoreena ja päivittyvänä monenlaisilla keinoilla.

Suuhygienistiliitto.fi-sivustolla tuoreutta pidetään yllä hyödyntämällä somesisältöjä. Ne tuodaan näkyviin etusivulle, jotta sivustolla on aina jotain uutta katseltavaa. Myös liiton tuottaman lehden sisällöt otettiin sivustouudistuksen myötä hyötykäyttöön verkkosivuilla. Näin muualla tehty sisältötyö rikastuttaa verkkosivujakin.

Sivuston päivittämisestä on tehty mahdollisimman suoraviivaista, jotta päivitystyöhön ei kuluisi turhaan aikaa. Lisäksi sivustolta linkitetään sopivista kohdista suoraan Akavan Erityisalat AE ry:n sisältöihin.

Sivuston tavoitteena on sekä palvella nykyisiä jäseniä että tietysti houkutella uusia jäseniä mukaan liiton toimintaan. Molemmissa tavoitteissa on olennaista, että sivustolle saapuva löytää nopeasti juuri itseään koskevaa tietoa. Etusivulle rakennettiin sisältönostoja, jotka ohjaavat palkansaajat, yrittäjät ja opiskelijat omille poluilleen. Näitä nostopaikkoja voi myös vaihtaa tarpeen mukaan.

Jotta uusia jäseniä saataisiin mahdollisimman paljon, täytyy liittymisen olla helppoa ja näkyvästi esillä. Siksi kehotus liittyä jäseneksi löytyy sekä näkyvimmältä paikalta etusivulta, kiinteästi ylänavigaatiosta että avautuvasta valikosta. Etusivulle nostettiin lisäksi uutiset ja tapahtumat, jotka kiinnostavat sekä nykyisiä että tulevia jäseniä.

Edellisessä sivustoversiossa näkyi jo ajan patina, joten oli aika raikastaa, kirkastaa ja ajanmukaistaa ulkoasua. Olemassa olevaa ilmettä hyödynnettiin toki uudistuksen pohjana, mutta muun muassa kuvia tuotiin sivustolle lisää.

”Halusimme elävöittää sivustoa, tehdä siitä visuaalisemman ja responsiivisen. Aiemmin emme voineet itse vaihtaa kuvia sivustolla, nyt uudella sivustolla se on mahdollista. Lisäksi meille on tärkeää, että saamme nostettua jäsenlehden artikkeleita sivustolle. Jossain kohtaa tulossa on myös blogi”, kertoo Suomen Suuhygienistiliiton puheenjohtaja Mari Heinonen.

Vaikka kuvien määrä ja koko kasvoi, silti etusivun tiedostokoko pieneni. Sisältösivut puolestaan ovat kevyitä kuin kolibrit ja siksi sivut latautuvat esiin jopa puolessa sekunnissa. Sivusto pidetään jatkossakin nuorena ja raikkaana kehittämällä sitä yhdessä eteenpäin.

“Kun hoitaa verkkopalveluprojektia päivätyön päälle, saattaa joskus viestintä olla vähän epäjäsentynyttä ja ajatus hukassa. Siitä huolimatta Aucor osasi kaivaa selostuksistani esiin sen olennaisen ja suositella juuri sellaisia ratkaisuja, joita olin toivonutkin.”
puheenjohtaja, SSHL ry
Mari Heinonen

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

KT-Shelter Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

KT-Shelter Oy on suomalainen, useisiin patentoituihin innovaatioihin perustuvien mobiilien sääsuojien valmistaja. Yrityksen tarjoamat suojaratkaisut ovat asennettavissa ilman koneellista apuvoimaa tai perustuksia ja soveltuvat näin erityisen hyvin hankaliin olosuhteisiin. Historiansa aikana yritys on toimittanut jo yli 200 ratkaisua muun muassa kriisinhallinnan, maanpuolustuksen tai teollisuuden tarpeisiin. Etupäässä kansainvälisillä markkinoilla toimiva yritys kaipasi brändinsä kirkastamista sekä uudistusta verkkopalveluunsa, […] Lue lisää

Järvileasing Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Vuonna 2016 perustettu Järvileasing on kotimainen ja yksityisomisteinen sekä yrityksiä että yksityishenkilöitä palveleva leasingyhtiö. Yrityksen palveluvalikoimaan kuuluu autojen ja raskaan kuljetuskaluston lisäksi kattavasti eri alojen koneiden, laitteiden ja tarpeiston leasing- ja rahoituspalveluja. Asiakkaamme brändiuudistuksen yhteydessä uusitun verkkopalvelun keskeinen tavoite on tukea yrityksen ja sen laajan leasingtoiminnan tunnettuuden kasvua. Uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota sisällön käyttäjälähtöiseen jäsentelyyn […] Lue lisää

Avain-verkkolehti

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Neuroliiton Avain-lehti rakennettiin saavutettavuuden ehdoilla Avain-lehteä on nyt tehty sydämellä viisikymmentä vuotta ja vuoden 2018 lopulla otettiin ensiaskeleet lehden sisältöjen viemiseksi verkkoon. Satunnaisia sisältönostoja oli tehty aiemmin Neuroliiton omilla verkkosivuilla, mutta lehti ansaitsisi oman digitaalisen alustansa ja pohjatöiden jälkeen heti vuoden 2020 alussa käynnistettiin verkkolehtiprojekti. Avain-lehti on Neuroliiton julkaisema valtakunnallinen aikakauslehti, joka jaetaan jäsenetuna kaikille […] Lue lisää

Logitri

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää

eQ Haku

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

eQ Toimitilat omistaa ja hallinnoi suurta määrää kiinteistöjä eri puolilla Suomea. eQ Toimitilat halusi uudistaa uusille ja nykyisille vuokralaisilleen suunnatun verkkopalvelunsa vastaamaan tämän päivän korkeimpia standardeja ja nykyisiä strategisia tavoitteitaan. Uudistusprojekti lähti käyntiin määrittelyvaiheella, jossa samalla luotiin eQ Toimitiloille oma brändi-ilme. Työhön lähdettiin puhtaalta pöydältä. Heti määrittelyvaiheessa uuden sivuston tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi vapaiden toimitilojen haku. […] Lue lisää

Kirkon Ulkomaanavun verkkosivustot

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kirkon Ulkomaanapu (KUA) on Suomen suurin kansainvälisen avun järjestö, joka tekee työtä kaikkein köyhimpien ihmisten kanssa uskontoon, etniseen taustaan tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta. KUA:n verkkopalveluiden tarkoituksena on muun muassa sitouttaa KUA:n tukijoita, tarjota mahdollisuuksia tulla mukaan toimintaan, lisätä yleistä tietämystä alasta sekä toimia lahjoituskanavina. Into-Digital on toiminut yhteistyössä Kirkon Ulkomaanavun kanssa jo vuosia. Vuosi 2022 […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun