Suomen Partiolaiset

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Sanan partio kuullessaan harvan pää jää hakemaan tyhjää. Lähes jokainen osaa yhdistää sen metsässä seikkailevien nuorten harrastukseksi. Tämä mielikuva on tietysti auttamatta liian yksipuolinen.

Yhtäältä partio.fi-sivuston tehtävä on siis helppo, koska sinne hakeutuva tietää auttavasti mitä odottaa ja etsiä. Toisaalta tehtävä on erittäin vaikea, sillä samalla pitäisi murtaa ennakkoluuloja, kuvata toiminnan koko rikkaus, houkutella uusia mukaan – ja tietysti palvella kaikkia niitä yleisöjä, jotka sivustolle saapuvat jotain löytääkseen.

Partio.fi-sivustoa käyttävät lukuisat eri kohderyhmät. Sivustolle saapujien joukossa on niin harrastuksesta kiinnostuneita lapsia ja nuoria kuin heidän vanhempiaan, median edustajia, yhteiskunnallisia tahoja, lahjoittajia sekä muita uteliaita. Lisäksi sivusto palvelee tietenkin nykyisiä partiolaisia, joille on tarjolla paljon tietoa.

Kaikkiaan partio.fi-sivustolla vierailee kuukausittain keskimäärin 27 000 kävijää. Koska yleisöjä ja tarpeita on paljon, niin on sisältöäkin. Partio.fi-sivustolla on yli 100 erilaista sisältösivua, jotka on hahmoteltu ja ryhmitelty suureen navigaatioon löytämisen helpottamiseksi.

Kun aikanaan rakensimme partio.fi-sivuston Drupalilla, partio.fi ja toiminta.partio.fi jätettiin erillisiksi sivustoikseen, vaikka niitä hallittiinkin samasta kokonaisuudesta käsin. Ajan kuluessa sivusto sai uusia toiminnallisuuksia ja ulkoasun päivityksen. Nyt oli aika tehdä laajempi uudistus, jossa toimintasivusto päätettiin yhdistää pääsivustoon ja kokonaisuus siirrettiin Drupalista WordPressin päälle. Samalla sivusto sai jälleen raikkaamman ulkoasun.

Uudistuksen tavoitteena oli erityisesti houkutella uusia ihmisiä mukaan toimintaan. Siksi jo heti etusivulla on tärkeää tarjoilla koko partiotoiminnan kattaus kaikissa väreissään. Suuret kuvat, kiinnostavat uutiset ja kutsuvat kehotukset houkuttelevat vierailijaa käymään rohkeasti peremmälle.

Uusia partiolaisia palvelee lippukuntahaku. Syöttämällä paikkakunnan tai postinumeron haku näyttää kartalla kaikki lähimmät lippukunnat, niiden tiedot sekä linkit suoraan jäsenhakemuksen. Lahjoittajia varten puolestaan on verkkomaksuintegraatio, jonka avulla voi kätevästi tukea partion toimintaa.

Iso osa partio.fi-sivuston sisällöistä hallinnoidaan ja tuotetaan ulkoisessa järjestelmässä, Kuksassa. Sieltä sisältö tuodaan integraation avulla näkyväksi partio.fi-sivustolle. Sisältöä tuodaan myös sosiaalisesta mediasta, jotta vierailijalle jäisi mahdollisimman rikas kuva siitä, mikä kaikki on #parastapartiossa.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Team Sportia 10

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Team Sportia 10 on vuonna 1984 perustettu tamperelainen jääurheiluliike, joka tunnetaan laadukkaasta ja ammattitaitoisesta palvelustaan, sekä laajasta yhteistyöstä jääurheiluseurojen kanssa. Yrityksen verkkosivusto uudistettiin aiemmasta, suljetun lähdekoodin vanhentuneesta ratkaisusta käyttäjäystävälliseksi ja mobiiliresponsiiviseksi WordPress-sivustoksi, josta verkkokauppaosuutta on tukemassa WooCommerce-lisäosa. Verkkokauppa sisältää 1500+ tuotetta, ja yhdestä tuotteesta voi olla valittavien ominaisuuksien vuoksi kymmeniä eri variaatioita. Generaxion vastasi kokonaisuudessaan […] Lue lisää

T2H Rakennus Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

T2H Rakennus Oy rakentaa Ihania koteja pääkaupukiseudulle ja Pirkanmaalle. Ihanien kotien kulmakiviä ovat muun muassa avarat ja valoisat huonetilat sekä modernit materiaalit ja varustelut. Näitä elementtejä haluttiin tuoda myös uuteen verkkopalveluun, jonka tarkoitus oli toimia aiempaa toimivampana alustana vauhdikkaalle kasvulle sekä brändin ja tunnettuuden kehittämiselle. Verkkopalvelun suunnittelu aloitettiin hakumarkkinan analysoinnista, jotta uudelle verkkopalvelulle voitiin suunnitella […] Lue lisää

KT-Shelter Oy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

KT-Shelter Oy on suomalainen, useisiin patentoituihin innovaatioihin perustuvien mobiilien sääsuojien valmistaja. Yrityksen tarjoamat suojaratkaisut ovat asennettavissa ilman koneellista apuvoimaa tai perustuksia ja soveltuvat näin erityisen hyvin hankaliin olosuhteisiin. Historiansa aikana yritys on toimittanut jo yli 200 ratkaisua muun muassa kriisinhallinnan, maanpuolustuksen tai teollisuuden tarpeisiin. Etupäässä kansainvälisillä markkinoilla toimiva yritys kaipasi brändinsä kirkastamista sekä uudistusta verkkopalveluunsa, […] Lue lisää

Orton

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Yhteistyö HYKSin yksityisen sairaalan kanssa alkoi vuonna 2016 yrityksen verkkopalvelu-uudistuksen myötä. Sivuston kehityskohteina olivat tällöin erityisesti asiakaslähtöisyys ja dynaamisuus. Kesällä 2020 yksityissairaala Orton osti HYKSin, minkä seurauksena HYKSin liitettiin Ortonin brändiin. Yritysten fuusioitumisen seurauksena Ortonin brändi kaipasi uudistusta. Tarve uudistukselle näkyi erityisesti verkkopalvelussa, jota piti muokata uuden brändin mukaisesti. Ortonin kumppanina toimiva mainostoimisto suunnitteli uuden […] Lue lisää

Tampereen kaupungin multisiteprojekti

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Tampereen kaupungille WordPress Multisite -ratkaisuun pohjautuvan erillissivustojen kokonaisuuden yhdessä Suomen laajimmista WordPress-projekteista. Projektin tavoitteena oli tuottaa käyttäjälähtöisesti suunniteltuja, saavutettavia ja mobiilisti sujuvakäyttöisiä Tampereen kaupungin verkkosivustoja samalle WordPress Multisite-alustalle vuosien 2021 ja 2022 aikana. Kokoluokaltaan reilusti EU-kynnysarvon ylittävä projekti sisälsi muun muassa seuraavien sivustojen uudistuksen: https://www.muumimuseo.fi https://www.tamperefilharmonia.fi https://www.tampereenvesi.f https://www.sarahildenintaidemuseo.fi https://www.tampereentaidemuseo.fi https://www.tredu.fi Laajassa projektissa […] Lue lisää

Sport Event Management Finland – markkinointisivusto

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kansainvälinen käyntikortti urheilulle Sport Event Management Finland (SEMF) tekee Suomea tunnetuksi kansainvälisten urheilutapahtumien järjestäjille ja urheilijoille. Yksikkö toimii Lahti Region Oy:n (visitlahti.fi) yhteydessä. Hankkeen taustalla on viisi eri kaupunkia sekä laaja urheilu- ja matkailunedistämisverkosto. Osana hanketta haluttiin rakentaa markkinointisivusto Sportsfinland.com. Se kokoaa urheilutoimijoita kiinnostavat tiedot yhteen paikkaan ja tuo esiin kaupunkien tarjontaa. Sivusto tukee myös […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun