Suomen Kansallisooppera

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Creuna Finland

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Uudistuksen tavoitteina oli kasvattaa Kansallisoopperan merkitystä laajemmassa kohderyhmässä, lisätä asiakasuskollisuutta, palvella paremmin sekä tarjota laadukasta sisältöä ja mieleenpainuva visuaalinen kokemus joka ohjaa luontevasti lippujen ja palveluiden myyntiin.

Kauden pääesityksille rakennettiin omat minisivustot joilla esitykset esitellään näyttävästi videota ja animaatiota hyödyntäen.

Sivustolta löytyy myös stage24-osio, joka kokoaa esitystallenteet yhteen paikkaan ja jossa on mahdollista katsoa livenä kauden kiinnostavimmat esitykset, kuudella robottikameralla taltioituna.

Ohjelmistohaku rakennettiin palvelemaan käyttäjiä monella eri tavalla, ja esityksiä on mahdollista hakea niin aakkosjärjestyksessä, tai viikko- sekä kuukausikalenterin mukaan.

Kaiken visuaalisuuden takana tekemistä ohjasi vahvasti käytettävyyden huomioiminen. Palvelun oli oltava kaikkien suomalaisten saavutettavissa.

Sivusto rakennettiin WordPressin päälle ja integroitiin tiiviisti Oopperan toiminnanohjausjärjestelmään Theasoftiin, josta jokaisen teoksen taiteilijat haetaan päivittäistä tekemistä helpottamaan. Lisäksi sivustolle on vuonna 2018 toteutettu verkkolippukauppa, joka on integroitu Tessitura-lipunmyyntijärjestelmään jonka kautta koko organisaation lipunmyynti kulkee. Verkkolippukaupasta on rakennettu rajapintoja mm. applikaatiota sekä mainonnan automaatiota varten.

Byroo vastasi projektissa teknisestä toteutuksesta. Sivuston ulkoasun suunnitteli Anu Lehto, konseptista vastasi Sami Lanu ja copysta Sami Korjus.

[Toim. huom.: Referenssi on julkaistu alunperin Byroon nimissä. Creuna osti Byroon keväällä 2016.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Nallikari

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Nallikari on jo vuosikymmeniä ollut virkistys- ja matkailualue niin oululaisille kuin kansainvälisille vierailijoille ja alue on tulevaisuudessakin tärkeä kohde Oulun seudulle. Nallikarin, Mustasaaren ja Hietasaaren alueille investoidaan paljon lähivuosina ja Visit Oulu edistää alueen vetovoimaisuutta yhteistyössä kaupungin sekä koko seudun toimijoiden kanssa.  Kehitystyö nosti tarpeen Nallikarin brändin ja verkkosivuston uudistuksille – tavoitteena oli paitsi viestiä […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Kauppakeskus Jumbo-Flamingo -verkkosivusto

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Jumbo-Flamingon uuden yhteisen brändin myötä molempien keskusten verkkosivustot tuli yhdistää yhdeksi suureksi verkkopalvelukokonaisuudeksi. Into-Digital vastasi tämän uuden verkkopalvelukokonaisuuden suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä markkinointitoimisto N2:n, Jumbo-Flamingon sekä kauppakeskuksen opasnäytöistä ja pohjakartoista vastaavan Praecomin kanssa. Yhtenä keskeisenä tavoitteena verkkopalvelun uudistuksessa oli, että kävijät löytävät helposti juuri heitä kiinnostavat liikkeet ja palvelut. Tätä varten suunnittelimme interaktiivisen, palvelutarjontaa pelillistävän […] Lue lisää

Kaarna Elk Leather

Tekijä: Viestintätoimisto St. Hurmos

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Kokkolan Nahka on täysin suomalainen, kolmannessa polvessa toimiva perheyritys. Yrityksellä on pitkät perinteet hirvennahan valmistuksessa ja se on kasvanut maailman suurimmaksi riistaeläinten nahkojen tuottajaksi. Yritys valmistaa korkealaatuista ja eksoottista hirvennahkaa laukku- ja käsineteollisuuden vaativiin tarpeisiin. Yrityksen kilpailuetu maailmalla on hirvennahan erikoisuus, ylellisyys, harvinaisuus ja eettisyys. Tällaisella hirvennahalla ei kuitenkaan ollut omaa brändiään, vaikka se selvästi […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Åbo Svenska Teater verkkosivu-uudistus

Tekijä: J&Co Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lähtökohta Åbo Svenska Teater, Turun ruotsalainen teatteri, on Suomen vanhin teatteri, sijaiten Turun Kauppatorin laidalla. Asiakkaalla oli tarve päivittää verkkosivua teknisesti ja samalla parantaa käyttäjäkokemusta. Visuaalinen ilme tulisi luoda teatterin graafisen ohjeiston mukaan. Ratkaisu J&Co Digital uudisti verkkosivuston rakennetta ja ostopolkuja, parantaen siten käyttäjäkokemusta. Erityistä huomiota kiinnitettiin lipunmyyntiin liittyvään käyttökokemukseen ja koko integraatio lippu.fi:stä uudistettiin. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun