Social Burgerjoint

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Social Burgerjoint on viime vuosien aikana laajentunut räjähdysmäisesti, ja tästä syystä myös verkkosivujen uudistus oli paikallaan. Burgerjoint lähti uudistamaan sivustoa Mainostoimisto Sinisen Härän kanssa. Heti aloituspalaverin jälkeen tavoite oli selvä – verkkosivujen tulee olla yhtä konstailemattomat ja simppelit kuin yrityksen konseptikin:

“Maailma on sekava. Me päätimme tehdä siitä yksinkertaisemman. Social Burgerjointin konsepti on simppeli: pihvi on tärkein.”

Mahdollisimman nopea tie burgerille

Markkinointitoimisto Oddy toteutti Social Burgerjointille visuaalisen ilmeen uudistuksen, jota myös verkkosivuprojektissa seurattiin huolella. Uudella sivustolla luonnollisen tärkeässä roolissa onkin visuaalinen näyttävyys, herkullisen menun selkeä esilletuonti sekä lähimmän Burgerjoint-ravintolan helppo löytyminen. Ravintolan löytymistä on helpotettu kustomoidun Google Maps -kartan avulla, joka paikantaa nopeimman tien burgerille käyttäjän syöttämän osoitteen avulla. Sivustolla erittäin tärkeässä roolissa ovat myös vaihtuvat kausi- ja lounasburgerit. Kausihampurilaisia tuodaan näyttävästi esiin niin etusivulla kuin myös Menu-sivulla.

Tärkeässä osassa sivustolla on myös uudelle sivustolle tuodut Ryhdy yrittäjäksi – ja Meille töihin -osiot. Social Burgerjoint on jatkamassa vahvaa kasvuaan, ja uusia innokkaita Burgerjoint-yrittäjiä tarvitaan jatkuvasti. Yrittäjäksi voi hakea yksinkertaisesti sivustolta löytyvällä lomakkeella, josta lähetetyt viestit ohjataan suoraan yrityksen intraan työn ja hallinnoinnin helpottamiseksi.

Fire Up!

Sivuston rakennuksen yhteydessä sivustolle toteuttiin myös Fire Up -kampanjasivu, jonka avulla nostetaan artesaaniburgerien ilosanomaa ympäri Suomea. Fire Up -sivulle on tuotu reseptejä, joiden avulla jokainen sivuston kävijä voi tehdä oman Burgerjoint-burgerinsa, tai itse asiassa koko aterian. Reseptejä löytyy niin ketsupin ja majoneesin teosta, ranskalaisten kautta itse hampurilaisen tekoon asti.

Finnish Web Awards

Sininen Härkä osallistui Social Burgerjointin sivustolla myös vuoden 2019 Finnish Web Awardseihin (FWA), jossa mittaa toisistaan ottavat Suomen kovimmat verkkosivustojen tekijät. Tätä juttua kirjoittaessa sivusto on finaalissa ja odottaa tuomareiden arvioita.

Asiakkaan sanoin

“Burgerjointin verkkosivuprojekti hoitui Sinisen Härän kanssa ongelmitta ja olemme lopputulokseen erittäin tyytyväisiä. Aikataulusta pidettiin huolta, ja meitä muistutettiin tasaisin väliajoin omasta tontistamme projektissa.”

Mika “Pikkis” Tuomonen
Burgermeister, Social Burgerjoint

Jätä kommentti