Smarp

Tekijä: Contrast
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Smarp on sisällön löytämiseen ja jakamiseen tarkoitettu työkalu. Smarp kokoaa yritykseen ja sen toimintaympäristöön liittyvän relevantin ja mielenkiintoisen sisällön yhteen paikkaan, josta se on helposti löydettävissä ja jaettavissa myös muulle maailmalle.

Smarp lähestyi meitä verkkosivu-uudistuksen ja brändin päivityksen tiimoilta. Aloitimme projektin Foundation-vaiheella, jonka aikana loimme strategian haluttujen konversioiden saavuttamiseksi. Strategia perustui tärkeimpien käyttäjäpersoonien tarpeiden pohjalta suunniteltuihin käyttäjäpolkuihin, joiden avulla varmistimme, että kukin käyttäjä löytää tarvitsemansa informaation helposti ja nopeasti ymmärrettävässä muodossa.

Pohtiessamme Smarpin brändiä esiin nousivat ennen kaikkea seuraavat adjektiivit: ammattimainen, luotettava ja käänteentekevä. Verkkosivujen visuaalisen tyylin haluttiin kuitenkin edellä mainittujen adjektiivien lisäksi kommunikoivan myös lähestyttävyyttä, ystävällisyyttä ja leikkisyyttä. Lopputuloksena syntyi tasapainoinen sivu, josta on helppo olla ylpeä.

Palvelut: UX design, UI design, Branding, Web development, HubSpot-integraatiot

“Contrastin kanssa työskentely oli helppoa ja hauskaa. Meillä oli paljon erilaisia pyyntöjä ja vaatimuksia, jotka otettiin huomioon suunnitteluvaiheessa ja niiden pohjalta rakentui kaunis ja toiminnallinen verkkosivu. Tulokset puhuvat puolestaan ja olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen! ”
– Aleksander Cardwell, Smarp

Jätä kommentti