Sikla

Sikla on vuonna 2007 perustettu rakennusalan konserni, joka rakentaa pientaloja, yhtiömuotoisia koteja, hoivakoteja, päiväkoteja, kouluja ja toimitiloja. Siklan visio on olla tulevaisuuden rakentaja: käyttäjälähtöisiin tiloihin keskittymällä rakennetaan parempaa tulevaisuutta niin työntekijöille, tilojen käyttäjille, asiakkaille kuin yhteistyökumppaneille.
Sikla halusi ennen kaikkea tehdä sivuistaan sujuvammat ja asiakasystävällisemmät – sekä tietysti Siklan näköiset. Konsernissa oli käynnissä laajempi strategiauudistus, ja osana sitä tarvittiin verkkosivut, joista paistavat Siklan tavoitteet, toimintaperiaatteet ja palvelut. Sikla toteutti myös valtavan käyttäjäkyselyn tilojensa käyttäjille, ja tulosten haluttiin näkyvän sivuilla.
Sloganin osuus projektista:
– WordPress-sivusto
– UX-/UI-suunnittelu
– Integraatiot: Isokivi, Pipedrive, Postiviidakko
– Vue.js -pohjainen kohdehaku
– Dashboard verkkosivustokäyttäytymisestä, Google Data Studio
”Olemme todella tyytyväisiä projektin kulkuun ja ylpeitä lopputuloksesta. Yhdessä Sloganin kanssa saimme rakennettua paljon hienomman ja sujuvamman kokonaisuuden, kuin ennen projektia uskalsimme kuvitellakaan. Aivan upeaa lähteä viemään nyt Siklan viestiä yhä eteenpäin ja olen aivan varma siitä, että ”Tehty Sulle”, tulee konkreettisesti näkymään Siklan käyttäjäkokemuksissa,” fiilistelee Siklan markkinointi- ja viestintäjohtaja Maarit Kokkonen.