Sievo

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Vuonna 2003 perustetun Sievon päätuote on ohjelmisto joka jalostaa isojen asiakkaiden hankintatiedoista analyysejä auttamaan ostojen tehostamisessa, optimoinnissa ja budjetoinnissa.

Sievo kaipasi osaavaa kumppania joka toimittaisi uuden sivuston “avaimet käteen” periaatteella ja tarjoaisi ylläpitoa sekä ketterää jatkokehitystä julkaisunkin jälkeen. Dude valikoitui kumppaniksi ja toteutti sivustouudistuksen samaan aikaan laajemman, koko brändin visuaalisen ilmeen uudistuksen kanssa.

Sisällön helpon ja joustavan hallittavuuden lisäksi projektissa kiinnitettiin erityistä huomiota sivuston nopeaan latausaikaan, toimintavarmuuteen ja joustavaan jatkokehitykseen. Sievon markkinointi pystyy kasaamaan tarvittaessa itsenäisesti uusia sivuja sekä muokkaamaan sisältöjä joustavasti. Erilaisia uudelleenkäytettäviä elementtejä tehtiinkin lähes 20, joista jokainen palvelee eri tyyppisten sisältöjen yksilöllisiä tarpeita niin ylläpidettävyyden kuin visuaalisuudenkin kannalta. Modulaarisuuden lisäksi sivustolle rakennettiin integraatioita muun muassa HubSpottiin markkinoinnin automatisoimiseksi.

“Sievo edustaa kansainvälisesti huipputason IT-osaamista. Suunnitellessamme uusia verkkosivuja haimme kumppania, jolta löytyy sekä kivenkovaa WordPress-osaamista että selkeän suomalaista visuaalista jälkeä. Duden kanssa suunnittelu, toteutus ja tuki on onnistunut asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti. Kaikilla mittareilla mitattuna uudet verkkosivut ovat toimineet entistä paremmin ja myös asiakkaamme ovat huomanneet eron.”

– Lari Numminen, product owner

Jätä kommentti