REDI

Kauppakeskus REDIn tietää jokainen suomalainen, vaikka ei olis ikinä siellä käynytkään. Kauppakeskuksen ekat metrit ei menneet ihan kuin Strömsössä, mutta kun pistetään yhteen kovat toimistot ja hullun mukava asiakas, niin lopputulos on ihan silkkaa timanttia. Sloganin osuus oli uudistaa verkkosivut, ja tämmöstä jälkeä siitä tuli.
Sloganin osuus projektista:
– Projektinjohto
– UX-/UI-suunnittelu
– WordPress-sivuston tekninen toteutus
– Integraatiot: HyperIn (ERP), HSL (Routing API, Geocoding API), Cinamon API
– Kehittynyt hakutoiminnallisuus ja datan keruu + datan visualisointi
– Palvelinympäristö, ylläpito ja käyttötuki
– Käyttäjä-, selain- ja laitetestaus
“Sloganin kanssa kaikki on menny täysin nappiin. Vastaukset ei jääny ikinä roikkumaan, vaan kommunikointi oli sujuvaa ja nopeaa – plus tietämättömän kysymyksiin vastattiin kärsivällisesti ja niin, että ei-koodarikin tajusi. Vaikka briiffin jälkeen tulikin verkkosivuille uusia toiminnallisuuksia, niin ne hoidettiin reippaalla otteella. Viikkopalavereiden ansiosta pysyi rytmi tekemisessä ja langat käsissä, kaikki tiesi missä mennään. Muutenkin ilmapiiri oli koko ajan rento ja naurava, ja kiva tehä töitä tommosten uskomattoman komeiden urhojen kanssa (ei maksettu kommentti) ;)”