REDI

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Slogan

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kauppakeskus REDIn tietää jokainen suomalainen, vaikka ei olis ikinä siellä käynytkään. Kauppakeskuksen ekat metrit ei menneet ihan kuin Strömsössä, mutta kun pistetään yhteen kovat toimistot ja hullun mukava asiakas, niin lopputulos on ihan silkkaa timanttia. Sloganin osuus oli uudistaa verkkosivut, ja tämmöstä jälkeä siitä tuli.

Sloganin osuus projektista:

– Projektinjohto
– UX-/UI-suunnittelu
– WordPress-sivuston tekninen toteutus
– Integraatiot: HyperIn (ERP), HSL (Routing API, Geocoding API), Cinamon API
– Kehittynyt hakutoiminnallisuus ja datan keruu + datan visualisointi
– Palvelinympäristö, ylläpito ja käyttötuki
– Käyttäjä-, selain- ja laitetestaus

“Sloganin kanssa kaikki on menny täysin nappiin. Vastaukset ei jääny ikinä roikkumaan, vaan kommunikointi oli sujuvaa ja nopeaa – plus tietämättömän kysymyksiin vastattiin kärsivällisesti ja niin, että ei-koodarikin tajusi. Vaikka briiffin jälkeen tulikin verkkosivuille uusia toiminnallisuuksia, niin ne hoidettiin reippaalla otteella. Viikkopalavereiden ansiosta pysyi rytmi tekemisessä ja langat käsissä, kaikki tiesi missä mennään. Muutenkin ilmapiiri oli koko ajan rento ja naurava, ja kiva tehä töitä tommosten uskomattoman komeiden urhojen kanssa (ei maksettu kommentti) ;)”

Janina Pohja, Marketing Specialist, REDI


Sinua voisi kiinnostaa myös

Pajulahden Urheiluopisto

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pajulahti.com on Liikuntakeskus Pajulahden virallinen verkkosivusto, joka palvelee asiakkaita monipuolisilla liikunta- ja majoituspalveluilla. Sivuston kehityksessä keskityttiin vahvasti palvelumuotoiluun, jotta kävijät voivat saumattomasti ostaa lahjakortteja, varata majoituksen ja tutustua keskuksen tarjontaan. Osana Virnexin palvelua tuotettiin myös sivuston sisältösuunnitelma ja konversiostrategia, sekä konversioipisteiden määrittäminen Teknologiat ja ratkaisut Verkkosivusto käyttää WordPressiä ja sisältää WooCommerce-pohjaisen verkkokaupan, jonka kautta asiakkaat […] Lue lisää

Normet MRB Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Marakon.fi on teollisuuden komponentteja ja ratkaisuja tarjoavan Normet MRB Oy:n verkkopalvelu. Sivusto palvelee teollisuusasiakkaita tarjoamalla tuotetietoja ja mahdollistamalla verkkokauppaistetun tavan jättää tarjouspyyntöjä. Laskutusasiakkailleen Oma Marakon -palvelu tarjoaa lisäksi mahdollisuuden tilata tuotteita. Teknologiat ja ratkaisut Verkkosivuston kehityksessä hyödynnettiin WordPressin ja WooCommerce-alustan yhdistelmää. Erityistä huomiota kiinnitettiin kaksisuuntaiseen integraatioon Monitor 5 -ERP-järjestelmän kanssa, mikä mahdollistaa reaaliaikaisen varastonhallinnan ja […] Lue lisää

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Merivaara Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Merivaara.com palvelee terveydenhuoltoalalla toimivaa yritystä, joka on erikoistunut sairaalakalusteiden ja -laitteiden valmistukseen. Sivusto on suunniteltu monikielisenä ja laajana kokonaisuutena, joka tarjoaa kattavat tiedot Merivaaran tuotteista ja palveluista globaalille asiakaskunnalleen. Teknologiat ja ratkaisut WordPress / WooCommerce-alustan päälle rakennettuun verkkopalveluun toteutettiin myös extranet-palvelu joka mahdollistaa tuotetiedon, hinnastojen, mainosmateriaalien ja muun myyntimateriaalin jakamisen Merivaaran maahantuojille ja jälleenmyyjille. Extranet […] Lue lisää

Karu Films

Tekijä: Aava&Bang Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Karu Films on kasvava ja monipuolinen elävän kuvan suunnittelu- ja tuotantotalo. Karu Filmsin palveluihin sisältyvät brändielokuvat, liikkuvat markkinointisisällöt sekä luovat animaatiot. Karu Filmsin yritysilmeen uudisti Kuudes Helsinki, ja Aava&Bang toteutti uuden verkkosivuston. Aava&Bangin toteutus kattoi sivuston ilmeen sovittamisen käyttöliittymään, käytettävyyden suunnittelun ja täsmennykset, projektinhallinnan sekä tietysti teknisen toteutuksen. Julkaisujärjestelmäksi valittiin WordPress. Sivuston erityispiirteenä on läpileikkaava […] Lue lisää

Spatium Toimitilat Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Spatium on Lahden kaupungin omistama kiinteistökehittäjä, joka vuokraa ja kehittää liikekiinteistöjä yritysten tarpeisiin. Spatium.fi:n projektissa suoritettiin perusteellinen sivustouudistus, jonka tavoitteena oli modernisoida verkkopalvelu ja parantaa asiakaskokemusta. Pääsivuston lisäksi uudistettiin lahdenhallit.fi -sivusto. Projektin laajuus Projekti perustui Virnexin projektimalliin, joka käynnistyy aina palvelumuotoilun menetelmiin ja Design Thinking -ajatteluun perustuvalla suunnittelu- ja UI/UX-vaiheella. Toteutus- ja käyttöönottovaiheiden jälkeen sivusto […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun