Ravintola Harmooni

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Jyväskylään avattiin Ravintola Harmooni keväällä 2014. CreaMentors Oy kehitti ravintolan ympärille palvelukonseptia ja markkinointia ja Digitoimisto Dude Oy oli verkkosivujen toteuttajan roolissa. Ensimmäinen versio landingsivustosta julkaistiin jo 2013 vuoden puolella, mutta varsinainen vuonna 2014. Sivusto on ollut jatkuva kehitysprojekti.

Vuonna 2015 myynnin edistämiseksi Dude suunnitteli Harmoonille verkkokaupan WooCommercella osaksi jo hyvin pärjännyttä WordPress-sivustoa. Kauppa poikkeaa tyypillisistä verkkokaupoista siinä, että siellä myydään mm. lahjakortteja ja illalliskortteja ravintolaan sekä pääsylippuja Harmoonissa järjestettäviin tapahtumiin.

Lahjakortin voi verkkokaupasta ostaa itselleen tai vaikka usealle kaverilleen yllätykseksi. Lahjakortit lähetetään vastaanottajalle erillisessä sähköpostiviestissä, johon generoidaan yksilöllinen PDF-kortti, joka sitten ravintolaan mentäessä annetaan henkilökunnalle. Henkilökunta voi kuitata lipun käytetyksi ylläpidosta. Samalla periaatteella toimivat tapahtumaliput – tapahtumien osallistujat voi joko tulostaa ulos ja vetää kynällä viiva päälle tai sitten nykyaikaisesti iPadilla nappia painamalla WordPressin administa.

Varsinaisesta sivustosta tehtiin räätälöity, Harmoonin brändiä kuvaava asiakasta palveleva verkkosivusto. Digitoimisto Dude Oy suunnitteli sivuston ja verkkokaupan ulkoasun ja ilmeen, logon on suunnitellut suunnittelija Eero Heikkinen.

Jätä kommentti