Orton

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Yhteistyö HYKSin yksityisen sairaalan kanssa alkoi vuonna 2016 yrityksen verkkopalvelu-uudistuksen myötä. Sivuston kehityskohteina olivat tällöin erityisesti asiakaslähtöisyys ja dynaamisuus. Kesällä 2020 yksityissairaala Orton osti HYKSin, minkä seurauksena HYKSin liitettiin Ortonin brändiin.

Yritysten fuusioitumisen seurauksena Ortonin brändi kaipasi uudistusta. Tarve uudistukselle näkyi erityisesti verkkopalvelussa, jota piti muokata uuden brändin mukaisesti. Ortonin kumppanina toimiva mainostoimisto suunnitteli uuden brändin ja antoi uudelle sivustolle suuntaviivat, joiden pohjalta suunnittelimme verkkopalvelun ja ajanvarauksen lopullisen ilmeen.

Uuden verkkopalvelun ohjelmistoksi valikoitui WordPress helppokäyttöisyytensä vuoksi. Uudistuksen pääpaino oli ajanvarauspalvelussa, mutta sivuston toimintoja kehitettiin myös laajentamalla asiantuntijahakua sekä parantamalla palvelusivujen käytettävyyttä ja etusivun muokattavuutta.

Sivustolle toteutettiin ajanvaraussovellus, jonka avulla asiakkaat pystyvät hallitsemaan omia tietojaan sekä tarkistamaan ja peruuttamaan ajanvarauksia. Kolmella kielellä toimiva sovellus toteutettiin Reactilla, ja se upotettiin WordPressiin omalle ajanvaraussivulle sekä asiantuntijoiden sivuille. Verkkosovellus integroitiin myös Ortonin potilasjärjestelmään.

Turvallisuuden varmistamiseksi kirjautumiseen rakennettiin integraatio Telian vahvaan tunnistautumiseen, jolloin asiakkaat pääsevät kirjautumaan sisään pankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella. Henkilötietoja ei tallenneta sivustolle.

– Projekti toteutui kokonaisuudessaan erittäin hyvin ja työ eteni sovitun mukaisesti. Sivuston haasteet ratkottiin tehokkaasti ja kysymyksiin ja toiveisiin vastattiin nopeasti. Jokaisen tiimiläisen panos oli loistava, Orton Oy:n myynti- ja markkinointijohtaja Pia Koivu iloitsee.

Generaxion kiittää saamastaan palautteesta!


Sinua voisi kiinnostaa myös

Autotalo Järvi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Autotalo Järvi on Porvoossa, Helsingissä ja Kotkassa toimiva, vuonna 2010 kahden veljeksen perustama autoliike. Vuosi 2022 piti yrityksessä sisällään toiminnan laajentumisen uuden liikkeen myötä Helsinkiin, kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen ja samassa yhteydessä verkkopalvelu-uudistuksen. Sivustouudistuksen keskeisiä tavoitteita oli tuoda yrityksen monipuolinen tarjonta käyttäjäystävällisesti ja houkuttelevasti esiin, mobiilikäytettävyys edellä. Sivusto toteutettiin WordPress-teknologialla ja hyödyntäen Generaxionin luomaa Axio-teemaa, joiden ansiosta […] Lue lisää

Multihela Oy – lukko.fi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Multihela Oy palvelee suomalaisia kuluttajia lukko.fi-verkkokaupassa. Yrityksen tuotevalikoima ja sen myötä verkkokauppa koostuu tuhansista avaamiseen ja sulkemiseen liittyvistä osista ja tarvikkeista, joiden asentaminen onnistuu perustyökaluilla ja –taidoilla. Alansa verkkokaupan pioneereihin lukeutuva yritys kaipasi modernia verkkokauppaa korvaamaan aiemman, osin vanhentuneen ratkaisun. Toteutimme yritykselle WordPress-sivuston, joka sisältää WooCommerce-verkkokaupan. Vuonna 2023 julkaistu uusi verkkokauppa on visuaalisesti selkeä ja […] Lue lisää

Rateko – integroitu koulutusten verkkokauppa

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Suunnittelimme ja toteutimme Rakennusteollisuuden Koulutuskeskukselle (tuttavallisemmin RATEKO) täysin räätälöidyn Woocommerce-verkkokaupan, josta rakennusalan ammattilaiset voivat ostaa koulutuksia. Palvelun kautta ostetaan tuhansia työmailla pakollisia tilauksia kuukaudessa. Tervetuloa oppimaan! Rakennusteollisuuden Koulutuskeskus RATEKO tarjoaa rakennusalan ammattilaisille ajankohtaisia täydennyskoulutuksia, sekä henkilösertifiointeihin ja pätevyyksiin valmentavaa että ammatillisiin tutkintoihin valmistavaa koulutusta. Uuden verkkokaupan avulla haluttiin saada koko verkkokoulutusten myyntiprosessi oman talon sisälle. […] Lue lisää

Purkutori.fi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Purkutori.fi on ilmoituspaikka rakennusten purkutyömailta puretuille, uusiokäyttöön soveltuville laitteistoille ja rakennusosille. Mobiilioptimoitu sivusto on ostajille ja myyjille maksuton palvelu, joka edistää kiertotaloutta ja materiaalitehokasta ajattelua. Erilaisista teollisuuskiinteistöistä peräisin olevan raskaan kaluston ja rakennustarvikkeiden uudelleenkäyttö on hyödyllinen ja usein positiivisilta ympäristövaikutuksiltaan varsin merkittävä teko. Asiakkaamme Purkupiha oy halusi tarjota sähköiseksi ilmoitustauluksi luonnehtimansa palvelun kenen tahansa yrityksen […] Lue lisää

Blåkläder Workwear Center

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Blåkläder Workwear Center Oy on erityisesti yrityksiä palveleva työvaatemyymälä, jonka valikoiman kulmakiviä ovat Blåkläderin laadukkaat, yli 60 vuoden kokemuksella valmistamat tuotteet. Suomessa yritys palvelee asiakkaitaan Vantaan Porttipuistossa, sekä verkossa. Toteutimme asiakkaallemme WordPressilla verkkosivuston tukemaan heidän myyntiään ja markkinointiaan. Suomenkielisen sivuston lisäksi toteutimme myös useita vastaavia, erikielisiä sivustoja muualla Euroopassa toimiville myymälöille. Yksi sivuston keskeisistä toiminnallisuuksista […] Lue lisää

Suomen luonnonsuojeluliiton verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Suomen luonnonsuojeluliiton verkkopalvelu-uudistus nosti sisällöntuotannon ja lahjoittamisen prosessit uudelle tasolle Suomen luonnonsuojeluliitto on maamme vanhin ja vaikutusvaltaisin ympäristöjärjestö. Vuonna 1938 perustetun liiton taustalla on rakkaus luontoon ja halu suojella sitä tuleville sukupolville. Liitto on ollut keskeinen vaikuttaja muun muassa kansallispuistojen perustamisessa ja ympäristölainsäädännön kehittämisessä. Liitto toimii sekä valtakunnallisesti että paikallisesti ympäri Suomen. Sen 15 piiriä […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun