NeuroLeadership Group

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

NeuroLeadership Group uudistaa työn tekemistä sisimmästä käsin. Muutoksen kynsissä ovat niin ihmisten kuin oman työnsä johtaminen sekä kehittäminen. Asiantuntijaorganisaatiot ja tietotyötä tekevät yritykset muuttuvat jatkuvasti, mutta johtamisen tavat ja olettamukset harvoin pysyvät vauhdissa mukana. Siksi on erityisen arvokasta ymmärtää mikä saa meidät ihmiset onnistumaan yksilöinä ja yhdessä, ja miten fasilitoidaan kestävää myönteistä muutosta.

Tavoitteena oli uudistaa vanhentunut digitaalinen presenssi ja jalanjälki vastaamaan brändin identiteettiä, joka eroaa merkittävästi kattojärjestö NeuroLeadership Instituten korporaatiomaisesta ilmeestä. Verkkosivuja uudistettaessa isoon rooliin tuotiin myös myynnin ja markkinoinnin kehittäminen digitaalisia kanavia käyttäen.

WordPress valikoitui nopeasti parhaaksi alustaksi verkkosivuille. Päätöstä tukivat mm. sen vaivaton sisällön hallinta, jatkokehittämisen helppous, avoin lähdekoodi ja kustannustehokkuus. Yksinkertaisuus hakukoneoptimoinnin tukena oli myös selkeä vahvuus WordPressille.

WordPress-toteutuksillemme tyypillisesti, suurin osa sivupohjista ovat joko täysin tai hyvin suurilta osin vapaasti muokattavissa admin-käyttäjien toimesta valmiita palasia käyttäen.

Olemme vastuussa sivuston suunnittelusta, toteutuksesta sekä jatkokehityksestä. Kuvat otti Tulinen & Partners.

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Pixelsin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

ShopperTrak – web-pohjainen analytiikkasovellus

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Chicagolainen ShopperTrak on kansainvälinen markkinajohtaja retail-analytiikassa. ShopperTrak kerää vuosittain liikenne- ja käyttäytymistietoja 40 miljardin ostajan käynnistä yli 11,000 jälleenmyyjälle ja ostoskeskukselle 64 eri maassa. ShopperTrak lähestyi asiakassuosittelun kautta Redlandia. Tavoitteena oli nykyaikaistaa reaaliaikaista ostoskeskusten analytikkapalvelua. Aiemmin raportointi perustui manuaaliseen prosessiin, jossa ShopperTrakin analyytikko kävi läpi dataa ja tuotti asiakkaalle räätälöityjä raportteja. Ajantasaista tietoa palvelussa oli […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Nallikari

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Nallikari on jo vuosikymmeniä ollut virkistys- ja matkailualue niin oululaisille kuin kansainvälisille vierailijoille ja alue on tulevaisuudessakin tärkeä kohde Oulun seudulle. Nallikarin, Mustasaaren ja Hietasaaren alueille investoidaan paljon lähivuosina ja Visit Oulu edistää alueen vetovoimaisuutta yhteistyössä kaupungin sekä koko seudun toimijoiden kanssa.  Kehitystyö nosti tarpeen Nallikarin brändin ja verkkosivuston uudistuksille – tavoitteena oli paitsi viestiä […] Lue lisää

Pien

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Pien edustaa maailman parhaita itsenäisiä pienpanimoita ja käsityöoluita. Pien-universumiin kuuluu Suomen ensimmäinen itsenäinen olutkauppa, maahantuonti ja jakelu, verkkokauppa ja oma panimo. Pien-brändin identiteetti on aina ollut erottuva ja värikäs, mutta universumin kasvaessa oli aika yhtenäistää ja määritellä eri toimintojen logojen, graafisten elementtien, kuvitusten ja valokuvauksen tyyli. Yhteisten työpajojen ja kilpailija-analyysin tuloksena Kaimana auttoi Pientä kiteyttämään […] Lue lisää

GymPlus – web-pohjainen sovellus

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Indoor Informaticsin GymPlus© on analytiikkapalvelu, jolla kuntosaliomistajat voivat tehdä laitehankintapäätöksiä laajan käyttäjädatan pohjalta. Näin he voivat maksimoida investointiensa tuoton, ja samalla varmistaa mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen kuntosaleillaan. Redland työskenteli tiiviissä yhteistyössä GymPlus© -tiimin kanssa, ja yhteistyö aloitettiin sisätilojen analytiikkatyökalun brändin kehittämisellä, minkä jälkeen keskityttiin analytiikkapalvelun käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymän suunnittelemiseen. Tavoite oli lanseerata MVP pilottiasiakkaille keväällä 2018. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun