Neito.fi sivustouudistus

Neito on laadukasta suomalaista kylmäpuristettua rypsiöljyä, jonka laatumielikuva ei kuitenkaan välittynyt verkkoon asti halutulla tavalla. Uudistimme Neito.fi-sivuston viestimään paremmin tuotteen laatua, sekä toimimaan kotipesänä kaikelle Neidon markkinointiviestinnän tekemiselle.
Kohderyhmälle visuaalisuus on tärkeää. Se mielessä loimme Neidolle eri makuvariantteja korostavan uniikin kuvakonseptin, jota hyödyntämällä tuotteet kuvattiin. Nämä arvokkaat ja laatua viestivät kuvat ovat pääosassa myös itse sivuston visualiikassa. Sivuston sisältörakenne suunniteltiin niin, että se palvelee nopeaa tietoa tuotteista etsivää, mutta tarjoaa myös teema- ja reseptisisällön kautta mahdollisuuden syventyä laadukkaan rypsiöljyn maailmaan laajemminkin.
[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Buena Creativen nimissä. Buena Creativesta tuli Miltton Digital loppuvuodesta 2020.]