Musiikkitalon verkkopalvelu

Helsingin Musiikkitalo uudisti verkkoulkoasunsa yhteistyössä KWD Digitalin kanssa. Uudistus aloitettiin ja vietiin päätökseen kevään 2018 aikana. Uudistuksella tuotiin musiikkitalon graafinen ilme tähän päivään sekä parannettiin laajalti sivuston käytettävyyttä.
Suuremman teknisen muutoksen koki lisäksi Musiikkitalon tapahtumalistaussivu. Listanäkymän muokkausten lisäksi tapahtumahaku toiminnallisuus uudistettiin kokonaisuudessaan. Lähtökohtana uudelle hakutyökalulle oli kerätty käyttäjäpalaute.
Ulkoasu-uudistus on jatkumoa Helsingin Musiikkitalon ja KWD Digitalin jo vuosia jatkuneeseen yhteistyöhön. Pyrimme hyvään ja tehokkaaseen sekä asiakkaalle aitoa arvoa tuottavaan yhteistyöhön ja asiakassuhteen jatkuvuus on tärkeä mittari kun arvioimme onnistumistamme tässä.