Management Institute of Finland MIF Oy

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

MIF eli Management Institut of Finland on Suomen johtava yksityinen työelämän kouluttaja, jonka asiakkaat etsivät verkosta tietoa koulutuksista, ilmoittautuvat verkon kautta ja myös osallistuvat yhä enemmän koulutuksiin pitkälti etänä verkon yli.

MIFin vanhan sivuston rakenne oli pitkälti organisaatio- ja brändilähtöinen, jolloin yksittäisen asiakkaan oli vaikea löytää tarvitsemaansa tietoa. MIF toivoi, että uusi sivusto olisi asiakasystävällinen ja selkeä, tukisi Google-hakuja, toimisi hyvin myös mobiilissa sekä toisi lisää ilmoittautumisia. MIF toivoi eri kategorioihin lisää selkeyttä ja koko sivustolle parempaa käyttäjäkokemusta. Koulutussivulle MIF halusi selkeämmät palvelupolut henkilöstölle ja toisaalta itselleen ostavalle asiakkaalle. Tavoitteena oli, että sivustolla ohjattaisiin asiakasta eteenpäin ja tutustumaan myös muihin MIFin tarjoamiin palveluihin.

Helpompi kurssihaku teknisillä toteutuksilla

Rautalanka- ja visuaalisessa suunnittelussa raikastimme yleisilmettä, tarkensimme navigaatiota ja lisäsimme mahdollisuuksia erilaisiin nostoihin. Selkeytimme koulutuksiin tutustumista tuomalla sivustolle enemmän linkkejä suoraan koulutuksiin. Toimme myös MIFin eri brändit visuaalisesti paremmin esiin.

Kurssihaun helpottamiseksi muotoilimme koulutushaun uusiksi, jolloin saimme siitä aikaisempaa tehokkaamman. Lisäsimme myös sivustolta aiemmin puuttuneen yleisen sisältöhaun ja erottelimme hakutuloksissa koulutustulokset ja muut tulokset. Tutkintojen osalta uudistimme koko hakulomakkeen. Kiinnitimme huomiota myös saavutettavuuteen ja sivujen latausnopeuden parantamiseen.

Lopputuloksena verkkosivusto, joka palvelee paremmin MIFin asiakkaita

Uusi verkkosivusto vastaa hyvin MIFin odotuksia. Sivusto tarjoaa nyt selkeämmän ja asiakasystävällisemmän käyttökokemuksen ja tukee MIFin tärkeimpiä tavoitteita, kuten koulutustarjonnan näkyvyyttä ja ilmoittautumisten helppoutta. Kokonaisuudessaan sivusto auttaa nyt MIFiä palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin.

  • Raikkaampi yleisilme
  • Selkeämpi navigaatio
  • Tehokkaammat hakutoiminnot
  • Parempi saavutettavuus
  • Parempi käyttäjäkokemus

Sinua voisi kiinnostaa myös

Kopar

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Koparin koko brändi koki raikastuksen ja myös sivusto haluttiin uudistaa samassa yhteydessä niin tekniikan kuin ulkoisen ilmeen osalta.​ Vanha sivusto oli tukkoinen ja tekstipätkät olivat pitkiä. Uudesta sivustosta haluttiin selkeä ja raikas, mikä kuvastaa paremmin uudistunutta brändi-ilmettä ja tekee sivustosta käyttäjäystävällisemmän. Koparin yhteistyökumppani Staart suunnitteli sivuston leiskan ja me teimme verkkosivuston teknisen toteutuksen leiskan pohjalta. […] Lue lisää

Cron-Tek Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Cron-Tek Oy on lastuavien metallintyöstökoneiden maahantuoja ja myyjäyritys. Yritys on perustettu vuonna 1988, mutta sen juuret ulottuvat 1900-luvun alkupuolelle, jolloin se tunnettiin Cronvallin metallintyöstökoneosastona. Ensimmäinen työstökone myytiin jo vuonna 1906. Yritys tekee pääsääntöisesti konsultoivaa myyntiä. Sen missiona on erinomainen asiakaspalvelu, ja antaa kattavasti tietoa työstökoneista ja niihin liittyvistä teknologioista investointien tueksi. Aiemmat verkkosivut olivat 2010-luvun […] Lue lisää

HimosLomat

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Vanha Himoslomat.fi oli kasvanut vuosien mittaan monikerroksiseksi kokonaisuudeksi, jossa käyttäjäpolut olivat jääneet liian syvälle klikkausten taakse. Eri kohderyhmille kuten majoittujille, tapahtumaosallistujille ja päiväkävijöille ei ollut selkeitä reittejä löytää heille olennaista sisältöä. Myös ajankohtaisen tiedon, kuten aukioloaikojen ja sesonkien tapahtumien, ylläpito oli raskasta. Tavoitteet Moderni, elämyksellinen ja visuaalisesti raikas ulkoasu Kohderyhmille räätälöidyt laskeutumissivut Selkeä ja […] Lue lisää

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Kirkon alat ry

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Kirkon alat ry on kirkon aloilla työskentelevien ammattiliitto. Verkkosivusto on jäsenille tärkeä kanava tiedonsaantiin ja asioiden hoitoon. Vanhalla sivustolla esimerkiksi kirjautuminen ei toiminut järkevällä tavalla, vaan sivustolla oli kaksi erillistä järjestelmää joihin kirjautua. Tämä aiheutti hämmennystä salasanojen kanssa ja epätietoisuutta asiakkaiden keskuudessa. Kirkon alat ry halusikin uudesta sivustosta mahdollisimman käyttäjäystävällisen ja tietoturvallisen. Teknisten ominaisuuksien lisäksi […] Lue lisää

Optiscan Oy:n uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Optiscan Oy on johtava logistiikka-alalla toimiva teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan tehostamaan varastoinnin ja tiedonhallinnan prosesseja. Yrityksen palvelutarjontaan kuuluvat niin ohjelmistoratkaisut, laitteet kuin huoltopalvelutkin asiakasyritysten sisälogistiikan parantamiseksi. Verkkosivu-uudistuksen lähtökohtana oli verkkosivuston toiminnallisuus. Aiempi sivusto oli teknisesti vanhentunut, ja sen toiminta oli rajallista. Oli helpompaa ja järkevämpää uudistaa koko sivusto alustaa myöten. Tavoitteet Optiscanilla oli kolme päätavoitetta […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun