Kekkilän verkkokauppa

Tekijä: Miltton Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Kun Kekkilä käynnisti verkkokauppa-liiketoimintansa, päätimme tehdä siitä kiinteän osan olemassa olevaa ja hyvin toimivaa Kekkilä.fi-sivustoa. Emme halunneet luoda erillistä kauppaa, vaan integroimme myytävät tuotteet luontevaksi osaksi yrityksen tuoteportfoliota.

Verkkokaupasta tehtiin aluksi pilottivaihe MVP-hengessä (Minimum Viable Product), jonka tarkoitus oli kerätä dataa käyttäjäkokemuksien kautta ja hioa toteutuksesta entistä parempi. Halusimme päästä nopeasti kokeilemaan kaupan mekanismien toimivuutta ja näkemään suunnitteluvaiheen hypoteesien paikkansapitävyys käytännössä. Panostimme toteutuksessa erityisesti integraatioiden toimivuuteen ja käyttökokemuksen sulavuuteen.

Verkkokauppa toteutettiin valittujen kumppanien kanssa selvällä työnjaolla: me hoidimme konsepti-, UX- ja visuaalisen suunnittelun sekä front-end-toteutuksen. Lisäksi autoimme integraatiotyössä ja järjestelmien valinnassa.

Kekkilän verkkokaupan kehitys jatkuu ja kauppaan lisätään jatkuvasti uusia tuotteita.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Buena Creativen nimissä. Buena Creativesta tuli Miltton Digital loppuvuodesta 2020.]

Jätä kommentti