Jyrsijäntorjunta -kampanjasivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Tämä sivusto saateltiin tulille kahdessa viikossa. Kunnianhimoista tavoiteaikataulua ja kustannustehokasta projektisuunnitelmaa auttoi merkittävästi se, että sivusto lepää edeltäjiensä harteilla. Aucor on saanut tehdä Bernerille jo tusinan verran erilaisia ja -laajuisia verkkopalveluita ja siksi tämäkin uutukainen syntyi tutuin ottein. Selkeä, rajattu kokonaisuus ja aiemmista brändisivustoista periytyvät elementit nopeuttivat projektia entisestään.

”Loin toivomukseni väreistä ja fonteista PPT-dokumenttiin. Sen jälkeen jätin luomuksen Aucorin käsiin. Heidän koodarinsa ovat yllättävän visuaalisia ja sieltä syntyy sellaista jälkeä, kuin olen ajatellutkin”, kertoo Bernerin Vapaa-ajan liiketoimintayksikön digitaalisen median markkinointikoordinaattori Rilla Nummisalo.

Emme kiistä väitettä visuaalisista koodareista alkuunkaan. Mutta ei kerrota kenellekään, että tässä projektissa devaajapuoli sai tukea myös suunnittelutiimiltä, jotta projekti saatiin maaliin kitkattomasti ja alta aikayksikön.

Yksi tärkeimpitä tavoitteita oli tehdä verkkopalvelusta helppokäyttöinen. Bernerillä tehdään paljon itse ja sivustoja päivitetään tiuhaan tahtiin, joten hallintanäkymän hiontaan keskitytään huolella. Jos jokin päivitystarve ei kuitenkaan suju suoraan hallintanäkymästä, tulee apuun Aucor Service Desk.

”Service Deskin tukiportaalissa saamme nopeasti läpi pienet muutostoiveet. Kun hallittavana on yli kymmenen sivustoa, aina ei voi muistaa, miten mitäkin päivitettiin tai mistä löytyy mikäkin toiminnallisuus. Aucorin asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja asiat saadaan eteenpäin”, Nummisalo kiittää.

Aucorin ja Bernerin pitkän kumppanuuden salaisuus on jatkuva kehitys ja rehti kommunikaatio. Erityisen tärkeää on suora puhe, joka pitää sivustoprojektit ja kehitystyöt oikealla polulla. Yhteistyö onkin erityisen rikasta, kun verkkopalvelut elävät asiakkaan arjen ja muuttuvan maailman mukana.

“Olemme erityisen tyytyväisiä siihen, että kumppanuus Aucorin kanssa on suorapuheista: heillä on lupa ja velvollisuus kertoa meille suoraan, jos meinaamme pyytää jotain älytöntä. Toisaalta heiltä tulee joskus myös lennokkaampia ideoita, kuin mitä itse rohkenemme ehdottaa”, päättää Rilla Nummisalo.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Maston verkkopalvelu ja -kauppa

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Maston on suomalainen, vuodesta 1968 lähtien toiminut perheyritys, joka tunnetaan erityisesti korkealaatuisista spraymaaleistaan. Kaikki yrityksen tuotteet kehitetään ja valmistetaan Suomessa, mistä osoituksena niillä on Avainlippu-merkki. Toteutimme Mastonille uuden verkkopalvelun ja -kaupan, palvelemaan erityisesti kuluttaja-asiakkaita. Aiemman, monella tapaa vanhentuneen sivuston korvaaminen oli asiakkaalle liiketoiminnallisesti merkittävä parannus, sillä verkkokaupan luominen mahdollistaa tuotteiden saatavuuden asiakkaille entistä laajemmin. Toteutuksessa […] Lue lisää

Autotalo Järvi

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Autotalo Järvi on Porvoossa, Helsingissä ja Kotkassa toimiva, vuonna 2010 kahden veljeksen perustama autoliike. Vuosi 2022 piti yrityksessä sisällään toiminnan laajentumisen uuden liikkeen myötä Helsinkiin, kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen ja samassa yhteydessä verkkopalvelu-uudistuksen. Sivustouudistuksen keskeisiä tavoitteita oli tuoda yrityksen monipuolinen tarjonta käyttäjäystävällisesti ja houkuttelevasti esiin, mobiilikäytettävyys edellä. Sivusto toteutettiin WordPress-teknologialla ja hyödyntäen Generaxionin luomaa Axio-teemaa, joiden ansiosta […] Lue lisää

Suomela.fi

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Suomela.fi on Suomen suurin pientaloasumiseen erikoistunut sivusto, jossa on monipuolista sisältöä pihasta, puutarhasta, rakentamisesta ja remontoinnista. Suomelan omistaa Viestimedia Oy. Suomela.fi on ollut olemassa jo pitkälle toista kymmentä vuotta. Tässä ajassa sivustoa on uudistettu useampaan kertaan. Kun lähdimme uudistamaan sivustoa, oli se pyörinyt WordPressin päällä useita vuosia. Sivuston ulkoasu ja käyttöliittymä näyttivät vanhentuneilta ja sivusto […] Lue lisää

GRK – Verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

GRK:n verkkosivuston uudistaminen Uusi sivusto tuo yhtiön monipuoliset palvelut esiin GRK on yksi Suomen johtavista infra-alan yrityksistä, joka Suomen lisäksi toimii myös Ruotsissa ja Virossa. Yhtiön verkkosivuston uudistustarve nousi strategisista muutoksista ja vanha sivusto ei enää vastannut nykytilanteen tarpeisiin. Uudistusprojekti lähti liikkeelle Valun Ville Juvosen vetämistä konseptisuunnittelun työpajoista, joiden lopputuloksena korostettiin GRK:ta monipuolisena infra-alan toimijana. […] Lue lisää

Blåkläder Workwear Center

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Blåkläder Workwear Center Oy on erityisesti yrityksiä palveleva työvaatemyymälä, jonka valikoiman kulmakiviä ovat Blåkläderin laadukkaat, yli 60 vuoden kokemuksella valmistamat tuotteet. Suomessa yritys palvelee asiakkaitaan Vantaan Porttipuistossa, sekä verkossa. Toteutimme asiakkaallemme WordPressilla verkkosivuston tukemaan heidän myyntiään ja markkinointiaan. Suomenkielisen sivuston lisäksi toteutimme myös useita vastaavia, erikielisiä sivustoja muualla Euroopassa toimiville myymälöille. Yksi sivuston keskeisistä toiminnallisuuksista […] Lue lisää

Logitri

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Logitri on kasvuhakuinen logistiikkapalveluja tarjoava yritys, joka on erikoistunut elintarvikealaan, urheilukauppaan, elektroniikkateollisuuteen ja verkkokauppaan sekä pakkausmateriaaleihin. Yritys kaipasi uudistusta yrityskuvaansa voimakkaasti kilpaillussa, vahvojen brändien hallitsemassa markkinassa. Generaxion toteutti yritykselle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, joka perustui laadittuun digitaaliseen markkinatutkimuksen ja Logitrin tunnistettuihin kilpailuetuihin. Uuden brändi-identiteetin mukaisen Logitri.fi -verkkopalvelun sisältö, käyttökokemus, ja palvelupolut suunniteltiin vastaamaan kohderyhmien tutkimuksella todennettuja odotuksia, ja […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun