Jyrsijäntorjunta -kampanjasivusto

Tämä sivusto saateltiin tulille kahdessa viikossa. Kunnianhimoista tavoiteaikataulua ja kustannustehokasta projektisuunnitelmaa auttoi merkittävästi se, että sivusto lepää edeltäjiensä harteilla. Aucor on saanut tehdä Bernerille jo tusinan verran erilaisia ja -laajuisia verkkopalveluita ja siksi tämäkin uutukainen syntyi tutuin ottein. Selkeä, rajattu kokonaisuus ja aiemmista brändisivustoista periytyvät elementit nopeuttivat projektia entisestään.
”Loin toivomukseni väreistä ja fonteista PPT-dokumenttiin. Sen jälkeen jätin luomuksen Aucorin käsiin. Heidän koodarinsa ovat yllättävän visuaalisia ja sieltä syntyy sellaista jälkeä, kuin olen ajatellutkin”, kertoo Bernerin Vapaa-ajan liiketoimintayksikön digitaalisen median markkinointikoordinaattori Rilla Nummisalo.
Emme kiistä väitettä visuaalisista koodareista alkuunkaan. Mutta ei kerrota kenellekään, että tässä projektissa devaajapuoli sai tukea myös suunnittelutiimiltä, jotta projekti saatiin maaliin kitkattomasti ja alta aikayksikön.
Yksi tärkeimpitä tavoitteita oli tehdä verkkopalvelusta helppokäyttöinen. Bernerillä tehdään paljon itse ja sivustoja päivitetään tiuhaan tahtiin, joten hallintanäkymän hiontaan keskitytään huolella. Jos jokin päivitystarve ei kuitenkaan suju suoraan hallintanäkymästä, tulee apuun Aucor Service Desk.
”Service Deskin tukiportaalissa saamme nopeasti läpi pienet muutostoiveet. Kun hallittavana on yli kymmenen sivustoa, aina ei voi muistaa, miten mitäkin päivitettiin tai mistä löytyy mikäkin toiminnallisuus. Aucorin asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja asiat saadaan eteenpäin”, Nummisalo kiittää.
Aucorin ja Bernerin pitkän kumppanuuden salaisuus on jatkuva kehitys ja rehti kommunikaatio. Erityisen tärkeää on suora puhe, joka pitää sivustoprojektit ja kehitystyöt oikealla polulla. Yhteistyö onkin erityisen rikasta, kun verkkopalvelut elävät asiakkaan arjen ja muuttuvan maailman mukana.
“Olemme erityisen tyytyväisiä siihen, että kumppanuus Aucorin kanssa on suorapuheista: heillä on lupa ja velvollisuus kertoa meille suoraan, jos meinaamme pyytää jotain älytöntä. Toisaalta heiltä tulee joskus myös lennokkaampia ideoita, kuin mitä itse rohkenemme ehdottaa”, päättää Rilla Nummisalo.
[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]