Joutsenmerkki

Uudistimme Joutsenmerkin tieto- ja tuotesivuston niin tekniikan kuin ulkoasunkin osalta.
Joutsenmerkin markkinointipäällikkö ja projektista vastannut Minna Kinnari ei sanojaan säästele. ”Pelkkää hyvää sanottavaa: huippu porukka, nopea reagointi asiakkaan tarpeisiin ja aikataulussaan pysynyt projekti.” Mutta kaikki kiitos ei missään nimessä kuulu meille.
Projektin onnistumiseen vaikutti merkittävästi se, että myös Joutsenmerkillä oli valmistauduttu hyvin ja sisällöntuotanto valmistui ajallaan. Projektin kulkua helpotti myös yhteinen kieli.
”Aucorissa osattiin selittää asiat niin, että ymmärsimme. Ei käytetty sitä omaa jargonia. Ja aina pystyi kysymään, jos jokin jäi epäselväksi”, Kinnari naurahtaa.
Onnistunut yhteistyömme jatkuu sekä ylläpidon että kehittämistyön osalta. Verkkosivustolla toimii Joutsenmerkki-tuotteiden, -palveluiden ja -valmistajien hakukone, jonka taustalla pyörivä valtava datamassa päivittyy palvelimellamme kerran vuorokaudessa.
Datajärjestelmä keskustelee WordPressin kanssa kuin vanha tuttava, vaikka kyseessä on suhteellisen monimutkainen toiminto. Tuotteisiin ja palveluihin liittyvät tiedot synkronoidaan suoraan eräajona WordPressiin.
Analysoimme myös aktiivisesti kerättyä dataa, jonka perusteella sivustoa kehitetään entistäkin paremmaksi.
[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]