Isännöintiliitto.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijät: Ambientia, Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kuinka palvellaan yhdellä verkkopalvelu-uudistuksella lukuisia erilaisia käyttäjäryhmiä, ammattimaisia sisällöntuottajia sekä Isännöintiliiton strategisia tavoitteita?

Tässä projektissa ratkoimme näitä haasteita yhdessä Ambientian ja Isännöintiliiton väen kanssa. Isännöintiliitto oli kaiken aikaa hyvin perillä tavoitteistaan ja päämääristään: tavoite oli uudistaa verkkopalvelu dynaamiseksi ja selkeäksi, sekä olla rohkea edelläkävijä. Silloin ei pelkkä nätti ilme riitä, mutta ei se riitä Ambientialle eikä Aucorille muutenkaan.

Tällä tähtäimellä lähdettiin uusimaan isännöintiliitto.fi-sivustoa. Isännöintiliitolla on lisäksi useita muitakin medioita, kuten Kotitalo-lehti, pihaparlamentti.fi sekä lisävirtaa.fi. Uudistettu verkkopalvelu yhdistää sisältöä eri medioista samalle sivustolle WordPressin REST API -rajapinnan avulla.

Riittävä kommunikaatio ja hyvä yhteistyö niin Isännöintiliiton kuin Ambientiankin kanssa vei projektin maaliin täsmällisesti sekä budjetissa että aikataulussa. Lopputuloksena syntyi verkkopalvelu, joka on 25 % nopeampi entiseen sivustoon verrattuna. Mobiilikäyttö nousi 21 prosentista 27 prosenttiin ja kävijöitä saapuu 17 % enemmän sosiaalisesta mediasta.

Olemme onnellisia saadessamme jatkaa tämän joukon kanssa – uudet projektit ovat jo tulilla.

“Suosittelen Aucoria, siellä ihmiset ovat mukavia, ammattitaitoisia ja ajattelevat meitä asiakkaita. Yhdessä pyritään löytämään aina parhaat ratkaisut. Ja parasta on se, että Aucor osaa asettua käyttäjän saappaisiin. Ei ole aina itsestään selvää, että tekninen toteuttaja osaisi antaa panostuksena käyttökokemuksesta ja käyttöliittymästä käytävään keskusteluun.”
MARIANNE FALCK-HVILSTAFELDT
Asiantuntija, digitaaliset palvelut, Isännöintiliitto

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Tacklan kuluttaja- ja B2B-verkkokaupat

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tackla on tunnettu jo yli 50 vuotta kokemuksella jääkiekko- ja urheiluvarusteiden toimittajana. He halusivat päivittää nykyisen kuluttaja- ja b2b-verkkokaupan, sekä aloittaa myös kansainvälisen verkkokaupan tekemisen. Tackla myy laadukkaita urheiluvarusteita ja vaatetusta sekä kotimaisille että kansainvälisille asiakkaille, kuluttajille, joukkueille ja yrityksille. Isoimmat haasteet vanhassa ratkaisussa olivat integraation puutteessa, sisällönhallinnassa ja asiakkaiden käyttäjäkokemuksessa. Tacklalle luotiin erilliset, mutta […] Lue lisää

Elinkeinoelämän keskusliitto

Tekijät: Evermade, Miltton Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Elinkeinoelämän keskusliitto on Suomen elinkeinoelämän ääni. Se tuo esiin ja kiteyttää suomalaisen yritysmaailman näkemykset, tukien maan uudistumista ja kasvua. Ek.fi-sivusto kokoaa yhteen liiton linjaukset, strategian ja viestit. Aiempi Ek.fi oli monelta osin vanhanaikainen ja kankea. Sivuston sisältöä ei ollut selkeästi jäsennelty, tärkeimmät viestit hukkuivat muuhun sisältöön ja sisältöjen esitystavat olivat vanhanaikaisia. Sisällön suuri määrä aiheutti […] Lue lisää

Lounais-Suomen Jätehuollon verkkopalvelu

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Verkkokauppa

Lounais-Suomen Jätehuolto (LSJH) on 18 omistajakuntansa (Aura, Kaarina, Kemiönsaari, Lieto, Marttila, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Paimio, Parainen, Pöytyä, Raisio, Rusko, Salo, Sauvo, Turku ja Uusikaupunki) asukkaita palveleva jätehuoltoyhtiö. Se järjestää kustannustehokkaasti ja ympäristövaikutukset minimoiden laadukkaat jätteen vastaanotto- ja käsittelypalvelut alueen 450 000 asukkaalle ja noin 40 000 vapaa-ajan asunnolle. Projektin yleiskuvaus LSJH:n verkkosivuston lsjh.fi uudistusprojekti […] Lue lisää

minunkotini.com-asiakasportaali

Tekijä: Rajasoft Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Ametro Oy tarjoaa pääkaupunkiseudun suosituinta kotisiivouspalvelua. Yli 2000 asiakasta nauttii puhtaasta arjesta ja lisääntyneestä vapaa-ajasta. Ametron asiakkaat saavat kotiinsa aina saman, tutun siivousparin. Asiakasportaalilla kasvua liiketoimintaan Lähtökohta Ametron asiakasmäärä oli kasvanut ja asiakaspalvelu kuormittunut lisääntyneistä siivousaikojen tiedusteluista ja muutostoiveista. Ametro halusi parantaa asiakaspalvelua ja lyhentää vastausaikoja sekä vapauttaa asiakaspalvelijoiden aikaa myyntiin. Käyttöliittymäsuunnittelua ja laajoja integraatioita […] Lue lisää

Vallox

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Akeneo, Cloudinary ja WordPress verkkosivuston alustaratkaisuina Vallox (ent. Valmet Loimaan tehdas) on Suomessa tunnettu brändi. Erityisesti kylmään ilmastoon sopivan teknologiaosaamisensa ansiosta Vallox on markkinajohtaja hajautetussa ilmanvaihdossa. Kansainvälisillä markkinoilla tällä hetkellä vajaa puolet liikevaihdosta tulee viennistä Keski- ja Itä-Euroopan maihin. Vallox halusi uudistaa verkkosivuston kokonaisuudessaan. Me Mediasignalissa suunnittelimme ja toteutimme WordPress-verkkopalvelun sekä sen toimintaan kiinteästi liittyvät […] Lue lisää

LymphaTouch Oy

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Projektin yleiskuvaus LymphaTouch Oy kehittää ja tarjoaa terveysteknologian ratkaisuja, kuten edistyksellistä teknologiaa lymfaterapiaan ja kuntoutukseen. Sen markkina-alue on maailmanlaajuinen ja asiakaskunta B2B. Sivusto perustuu WordPress-julkaisujärjestelmään ja siihen luotiin WooCommerce-verkkokaupparatkaisulla valmius toiminnan laajentamiseksi myös kuluttaja- sekä B2B -verkkokauppaan. Virnex vastasi myös LymphaTouchin yritysilmeen toteuttamisesta, josta johdettiin myös sivuston visuaalinen ilme. Käyttäjäystävällinen navigointi ja selkeä tuotteen esittely […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun