Invera Oy

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Invera Oy on kolmen oululaisen veljeksen perustama, Oulun alueella toimiva yritys joka rakennuttaa aikaa kestäviä koteja ja parantaa asuinviihtyvyyttä erilaisten pihasaneerauksien kautta. Verkkosivujen uudistamisen tavoitteena oli rakentaa markkinoinnillisesti tehokkaat, erityisesti asuntomarkkinoinnin tarpeisiin sopivat verkkosivut.

Yhteistyö Invera Oy:n kanssa alkoi kahdella työpajalla: markkinointistartilla sekä brändisprintillä. Jälkimmäisessä tarkastettiin myös sen hetkistä brändin visuaalista ilmettä. Markkinointistartti piti sisällään muun muassa asiakaspolkuworkshopit niin kuluttajien kuin B2B-asiakkaidenkin näkökulmasta. Asiakaspolkuworkshoppia hyödynnettiin tulevien verkkosivujen suunnittelussa.

Verkkosivuprojekti aloitettiin yhteisellä konseptisuunnitelman laadinnalla. Tämä piti sisällään sivuston käyttäjäpolut, sivustojen toiminnallisuudet ja sisältötarpeiden määrittelyn (kuvat ja tekstit).

Brändin visuaalinen ilme päivitettiin kevyesti siten, että yrityksen logo pysyi entisellään ja värimaailma tunnistettavana. Visuaalinen ilme jalkautettiin muun muassa uusille verkkosivuille, työmaakyltteihin, myyntiesitteisiin ja autoihin.

Verkkosivujen sisällöntuotanto suoritettiin WDS:n toimesta, aikaisemmin tehtyjä työpajojen antia käyttäen. Uudistetulle sivustolle rakennettiin varaussysteemi asuntojen varaamista varten. Lähes kaikki sivuston sisällöt ovat muokattavissa omatoimisesti sivustohallinnan kautta ja kaikki sivuston lomakkeet kytkettiin osaksi markkinoinnin automaatiojärjestelmää (Active Campaign), joka mahdollistaa älykkään sähköpostimarkkinoinnin.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Jetta-Talo

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

WDS toteutti Jetta-Taloille verkkosivut, joiden avulla SEO-näkyvyys on noussut puolessa vuodessa yli 17 %! Projektin konseptointivaihe käynnistettiin yhteisellä asiakaspolkujen määrittelytyöpajalla Jetta-Talon projektiryhmän kanssa, johon kuului sekä markkinoinnin että myynnin vastuuhenkilöitä. Näin saatiin luotua tehokkaasti ymmärrys siitä, miten sivuston tulisi palvella oman kodin rakentajia koko heidän asiakaspolkunsa ajan. Samalla kartoitettiin Jetta-Talojen myynti- ja markkinointitiimien tarpeet ja […] Lue lisää

Syöpäjärjestöjen verkkosivustokokonaisuus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Syöpäjärjestöt.fi-sivuston uudistuksessa rakennettiin selkeä ja saavutettava WordPress-sivusto, joka ohjaa käyttäjät tehokkaasti alueelliseen ja valtakunnalliseen toimintaan sekä tukee osallistumista syöpään liittyvään vaikuttamistyöhön. Uudistuksen yhteydessä kehitettiin ja räätälöitiin alueyhdistyksille pääteemasta johdettu lapsiteema, joka toimii pohjana 14 yhdistyksen omille sivustouudistuksille. Syöpäjärjestöjen verkkosivustouudistuksen ytimessä on käyttäjälähtöinen suunnittelu, jonka tavoitteena on tehdä alueellisen toiminnan löytymisestä mahdollisimman helppoa. Keskeinen ajatus on […] Lue lisää

Metropolian uusi verkkomedia Metrospektiivi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Metrospektiivi-verkkomedia korvaa aiemmat hajautuneet julkaisukanavat ja tarjoaa luontevan tavan tutustua Metropolia Ammattikorkeakoulun monipuolisiin sisältöihin yhdessä paikassa. Metrospektiivi tukee korkeakouluosaamisen näkyvyyttä Metropolia on pääkaupunkiseudulla toimiva kansainvälinen ja monialainen ammattikorkeakoulu. Metropolia muodostaa yli 18 000 opiskelijan ja yli 1 000 asiantuntijan yhteisön, jossa erilaiset ihmiset ja maailmat kohtaavat. Metropolia toteuttaa korkeatasoista tutkimusta ja kehitystyötä, joiden näkyväksi tekemiseen […] Lue lisää

Smartia

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Tavoitteena käyttäjäystävällinen ja liidituotantoa kasvattava verkkosivusto Vanha Smartian verkkosivusto oli rakennettu Magento-verkkokauppapohjalle, joka ei palvellut liiketoiminnan muuttuneita tarpeita. Verkkosivujen uudistuksen tavoitteena oli kasvattaa myyntiä sekä raikastaa yleisilmettä sekä luoda käyttäjäystävällisempi kokonaisuus. Konseptointivaiheessa määriteltiin verkkosivujen tavoitteet, kohderyhmät sekä suunniteltiin sivuston sisältörakenne ja toiminnallisuudet. Verkkosivujen visuaalinen ilme suunniteltiin käytössä olevan brändi-ilmeen mukaiseksi. Sivuston sisältö (tekstit, tuotteet ym.) […] Lue lisää

Luoto.info – Syöpäjärjestöjen multisite-kokonaisuus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Luoto.info-verkkopalvelu rakennettiin WordPressin Gutenberg-alustalle multisite-ratkaisulla, tukemaan Syöpäjärjestöjen keskustelutukea eri alueilla ympäri Suomen. Toteutuksessa saavutettavuus, helppo käyttö ja keskitetty sisällönhallinta olivat keskiössä. Luoto.info toimii tärkeänä osana Syöpäjärjestöjen viestintää, tarjoten saavutettavaa tukea syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Kyseessä on 15 sivuston multisite-kokonaisuus, jossa on pääsivusto ja 14 aluekohtaista sivustoa. Samalla rakennettiin Luoto-brändin mukainen upotettava bannerielementti ohjaamaan Luotoon, […] Lue lisää

Uudisovi.com – asuntoportaali

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Uudisovi.com – Täysin uusi asuntoportaali uudiskohteiden myyntiin ja markkinointiin Profilm Oy oli yhteydessä WDS:ään selkeän visiotilan kanssa. “Halusimme tehdä uudisasuntojen oston helpommaksi, kivemmaksi ja selkeäksi. Halusimme luoda portaalin, jossa tulevaisuudessa on kaikki Suomen uudiskodit helposti, turvallisesti ja mutkattomasti yhdestä osoitteesta. Haluamme tarjota  yrityksille helppokäyttöisen ja selkeän markkinapaikan uudiskohteiden myyntiin” Lisäksi Profilm Oy oli huomannut selkeän puutteen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun