INTO Concept

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Suomalaisten suunnittelijoiden perustama INTO Concept on modulaarisiin POD-kokoushuoneisiin ja kalusteratkaisuihin erikoistunut huonekaluyritys.

redandbluen tehtävänä oli luoda INTO Conceptin verkkopalvelulle uusi konsepti, luoda palvelulle uusi houkutteleva graafinen ilme sekä rakentaa palvelu WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului sivuston konseptiontityöpajat, käyttöliittymäsuunnittelu, ulkoasun suunnittelu, tekninen toteutus sekä jatkuva pienkehitys ja ylläpito.

Palvelun käyttöliittymässä inspiraatiota haettiin varsinaisten tuotteiden modulaarisuudesta – POD-huoneita voi räätälöidä mielensä mukaisesti, ja niiden koot vaihtelevat tiettyjen metrimittojen mukaan. Rautalangasta tehtiin laatikkomainen tarkan modulaarisen gridin mukaisesti, joka taipuu saumatta myös mobiililaitteille. Tuotteiden henki haluttiin säilyttää myös käyttökokemuksessa, ja viestiä näin epäsuorasti asiakkaille miten tuotteen on rakennettu ja suunniteltu.

Palvelun keskiössä oli luoda asiakkaalle mahdollisimman helppo modulaarinen ylläpito, jolla uusia sivupohjia, tuotteita ja palveluita on mahdollisimman nopea ja kätevä luoda itse palveluun. Verkkosivun haluttiin myös palvelevan entistä paremmin arkkitehtejä ja keräävän liidejä myynnille.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Muotitalo Lehto verkkokauppa

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Muotitalo Lehto on yli satavuotias suomalainen perheyritys. Yrityksen historia alkaa Lahden torilta vuodesta 1913, jolloin Anni-Lydia ja Joonas Lehto aloittivat vaatteiden torikaupan. Tänä päivänä perheyritys työllistää yhteensä noin 50 työntekijää Kymenlaaksossa ja Päijät-Hämeessä. Yrityksellä on yhdeksän kivijalkamyymälää ja nyt myös verkkokauppa! Redandblue aloitti verkkokaupan toteutustyön yrityksen ekosysteemin kartoituksella. Lehdolla on käytössään kehittynyt kassajärjestelmä, jonka kautta […] Lue lisää

Suomen Saunaseura

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Saunaseura on vuonna 1937 perustettu aatteellinen yhdistys. Seura vaalii saunakulttuuria ja pyrkii kehittämään suomalaista saunaa ja edistämään sitä koskevaa tutkimusta. Saunaseura jakaa tietoa suomalaisesta saunasta ja saunomisesta myös kansainvälisesti. Saunaseuran uuden verkkopalvelun tavoitteena oli selkeiden aukioloaikojen saaminen näkyväksi, saavutettavuuden varmistaminen ja iäkkään kohderyhmän palveleminen mahdollisimman selkeällä käyttöliittymällä. Iäkkään käyttäjäkunnan palvelemiseksi haluttiin tuoda myös nykyisen […] Lue lisää

Reilu kauppa

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Toteutimme Reilu Kauppa ry:lle verkkopalvelun, jossa yhdistyy yhdistyksen kohderyhmien tarpeiden selkeä haltuunotto, globaali ilmeuudistus ja loppuunjalostetut tekniset kokonaisratkaisut. Lähtökohta ja tavoitteet Reilu Kauppa ry:n uuden verkkopalvelun lähtökohtana oli huomioida kuluttajien rinnalla myös muut kohderyhmät (kaupalliset kumppanit sekä media, vaikuttajat ja päättäjät) entistä paremmin ja tarjota heille helposti löydettävää ja kohdennettua sisältöä – tietoa Reilusta kaupasta […] Lue lisää

Suomen urheilun eettinen keskus SUEK

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

SUEK toteuttaa kansainvälisten sopimusten (antidoping, urheilukilpailujen manipulointi ja katsomoväkivallan ehkäisy) edellyttämiä toimenpiteitä urheilussa. Lisäksi SUEK vahvistaa urheilun eettisyyttä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa sekä toimii aktiivisena keskustelujen käynnistäjänä ja keskustelijana. Redandblue toteutti SUEKille kokonaisvaltaisen sivustouudistuksen. Työ aloitettiin työpajassa, jossa läpikäytiin SUEKin kohderyhmät ja miten heitä halutaan palvella. Lisäksi selvitettiin kolmansien osapuolien tekniset vaatimukset ja pohjustettiin teknisen […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun