Immuno Diagnostic

Selkeydestä, löydettävyydestä ja helppokäyttöisyydestä ei voi tinkiä tuumaakaan, kun verkkopalvelun sisuksissa hyrrää 100 000 tuotteen verkkokauppa. Suuri tuotemäärä asettaa haasteensa paitsi löydettävyydelle, myös verkkokaupan suorituskyvylle ja tuotteiden ylläpidolle.
Immuno Diagnostic asetti uudelle verkkopalvelulle selkeät tavoitteet:
– Verkkopalvelu palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin.
– Asiakas löytää helposti tietoa tuotteista, joista hän on kiinnostunut.
– Tuotteiden tilaaminen sekä tilauksen uusiminen verkkokaupassa on vaivatonta.
– Verkkopalvelu toimii myynnin tukena.
Uudistus toteutettiin WordPressilla, ja verkkokauppa rakennettiin WooCommercella. Tuotteet tuodaan verkkokauppaan Google Drivessa ylläpidettävän Excel-taulukon kautta, mikä helpottaa ja nopeuttaa tuotetietojen päivittämistä ja uusien tuotteiden lisäämistä.
Sisältö on jaettu selkeisiin kokonaisuuksiin, jotta kävijä löytää helposti tietoa etsimistään tuotteista sekä kyseisten tuoteryhmien asiantuntijoiden yhteystiedot. Verkkokauppa on helppokäyttöinen ja selkeän hakutoiminnon ansiosta tuotteiden etsiminen on vaivatonta.
”Aucorin väellä on rautainen ammattitaito ja se näkyy heidän koko toiminnassaan tavoitteiden määrittelystä ylläpitoon. Projektinhallinta oli loistavaa, tavoitteet saavutettiin ja sovitussa aikataulussa pysyttiin. On mukavaa työskennellä tällaisissa projekteissa, missä yhteistyö pelaa ja molemmat osapuolet ovat sekä sitoutuneita että innostuneita”, kommentoi Immuno Diagnosticin markkinointipäällikkö Liisa Peri.
[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.]