Hyvän olon kauppa AITO
Aiemmin Luontaistuntijoina tunnettu kotimainen terveyskauppaketju uudisti tänä syksynä brändiään. Osuuskunnan nimeksi valikoitui samalla AITO.
AITO-nimenvaihdoksen myötä sivustoilla tehtiin ulkoasu-uudistus. Tätä mittavampi oli kuitenkin kaikkien verkkosivujen ja niihin sisältyvien integraatioiden domainmuutokset ja uudelleenohjaukset. AITO-osuuskuntaan kuuluu yli 60 AITO-kauppiasta sekä muita sivustoja siten, että domain- ja nimimuutoksen vaatimia päivityksiä tehtiin yhteensä noin 80:lle sivulle.
Sisällön ylläpitoa on helpotettu Domain Access -moduulin avulla. Koska moduuli voi olla haasteellinen niin integraattorille kuin sisällöntuottajallekin, moduulia laajennettiin custom-moduuleilla mahdollisimman sulavan käyttökokemuksen saavuttamiseksi.
Kustomoidulla Domain Access -moduulilla AITO hyvän olon kauppa sai käyttöönsä työkalun, joka helpottaa lukuisten kauppiassivustojen lisäämistä ja hallinnoimista. Sen lisäksi, että päivitysten tekeminen onnistuu yhdestä ja samasta D7-administa, sivustojen infra uusittiin. Sivustojen toiminta on vakautunut ja vikaherkkyys vähentynyt merkittävästi uuden palvelinympäristön myötä.
Luontaistuotteita ja terveyttä edistäviä elintarvikkeita myyviä AITO-yrittäjiä palvelevassa verkkosivustossa on integraatiot mm. verkkokauppaan ja AITO-printtilehteen.