Hotel Mestari

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Primehotels on yksityinen suomalainen yritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi premium-hotelleja useissa kohteissa ympäri Suomen. Se on ketju hotelleja, jossa jokainen hotelli on itsenäinen, persoonallinen, laadukas ja uniikki yksikkönsä – niin puitteiltaan kuin palveluiltaan. Hotelleita yhdistää aito intohimo vieraanvaraiseen palveluun. Primehotels investoi vahvasti kasvuun ja yrityksen kasvustrategia kattaa useita uusia ja mielenkiintoisia hotellihankkeita tulevina vuosina.

Hiljattain Primehotels avasi aivan uuden Hotel Mestarin, jolle me lähdimme rakentamaan verkkopalvelua. Projektia aloittaessamme kysyimme itseltämme, kuinka onnistuisimme rakentamaan Suomen parhaan hotellisivuston. Primehotelsin tiimi halusi Hotel Mestarille oman näköisensä huonevarauksen, joka eroaisi hotelliketjun muiden sivustojen varausmoottoreista. Mestarin verkkopalvelulle haluttiin myös selkeästi muista erottuva visuaalinen ulkoasu.

Alussa meille oli tärkeintä keskittyä rakentamaan perusta kuntoon luomalla teknisesti moderni ja kestävä palvelu. Sivuston tuli myös olla helppokäyttöinen ylläpidon näkökulmasta, jotta sisällöntuottajat pystyisivät jatkossa hallitsemaan omia hotellisivustojaan itsenäisesti.

Sivusto on Hotel Mestarin ensisijainen myyntikanava. Siksi tavoitteemme oli, että kuluttajat hakeutuisivat aktiivisesti asioimaan sivustolla ja sivuston käyttökokemus olisi parempi, kuin muissa varauspalveluissa. Tämä missio ohjasi sivuston suunnittelu- ja toteutusvaihetta ja toimii jatkossakin Hotel Mestarin sisältötyön ja kampanjoinnin ohjenuorana.

Halusimme luoda nykyaikaisen käyttäjäkokemuksen, mahdollistaa sujuvan asioinnin ja rakentaa laadukasta brändimielikuvaa, jossa varausten tekeminen ja sitä kautta myynnin kasvu ovat voimakkaasti keskiössä.

Lähdimme liikkeelle verkkopalvelukokonaisuuden konseptoinnista ja luomalla layoutit Hotel Mestarin uudelle sivustolle. Mestarin sivustolle toivottiin jotakin ainutlaatuista, joten suunnittelimme sille visuaalisesti upean ja erikoisen etusivun. Etusivulla käyttäjä voi selata sivuttain 2D-kuvaa hotellista, jonka renderöinnin toteutti luova toimisto Veli Studio.

Sivusto on asiakkaan ensikosketus hotellikokemukseen, ja siksi uudistuksen myötä haluttiin tuoda Hotel Mestarin laatumielikuva vahvasti verkkoon. Uuden sivuston ulkoasun haluttiin vastaavan Primehotelsin ilmettä ja ilmentävän hotellin uniikkia konseptia.

Sivustouudistus vaikuttaa aina ennen kaikkea markkinoinnin jatkuvaan tekemiseen. Markkinointitoimenpiteiden helpottamiseksi sivustolle haluttiin dynaamisuutta ja mahdollisuuksia tuoda ajankohtaista sisältöä tehokkaasti esiin. Rakensimme Primehotelsille monipuoliset työkalut luoda ja muokata sisältöä sekä omat sisältötyypit kampanjoille ja tarjouksille, joita pystyy nyt helposti nostamaan esiin eri puolilla sivustoa. Kun uusia sivustoja julkaistaan, pystyvät sisällöntuottajat hallitsemaan omaa hotellisivustoaan vaivattomasti yhdestä paikasta niin, että kunkin hotellin oma brändi-ilme säilyy.

Monikielinen sivusto toteutettiin WordPress-julkaisujärjestelmällä käyttäen modulaarisia Everblox-sisältöelementtejä. Sivustolle toteutettiin Ajankohtaista-osio, Tarjoukset ja kampanjat -osio sekä räätälöity varaustyökalu, joka rakennettiin rajapintaa vasten. Parhaillaan työstämme työkalua pöytävarausten tekemiseen. Sivustolta löytyy kolme integraatiota: TravelClick-varaustyökalu, Nets-maksuintegraatio ja asiakkaille etukoodeja tarjoava Ooppera-integraatio.

Seuraavat sivustot tullaan toteuttamaan samaan multisite-kokonaisuuteen, joka tarkoittaa, että jatkossa kaikkia Primehotelsin sivustoja voi hallita yhdestä paikasta. Multisite-uudistus yhtenäistää merkittävästi sivustojen käyttökokemusta ja tehostaa myös niiden jatkokehitystä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Valio.fi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Valio.fi on Suomen suosituin reseptisivusto, joka tavoittaa reilut 1,5 miljoonaa verkkosivukävijää kuukaudessa. Olemme toimineet Valion kumppanina digipalveluiden kehityksessä vuodesta 2022 saakka. Skaalautuva ratkaisu Valion globaaleihin tarpeisiin Valion aiempi sisällönhallintajärjestelmä oli useita vuosia vanha, Valiolle räätälöidysti rakennettu järjestelmä. Tilalle haluttiin moderni, käyttäjäystävällinen, helposti muokattavissa oleva järjestelmä, joka ei olisi täysin toimittajariippuvainen. Valinnaksi muodostui WordPress. Uudistuksen fokuksessa […] Lue lisää

Yrityskylään-sovellus 6. luokkalaisille

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Yrityskylä Alakoulu on kuudesluokkalaisille suunnattu oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Yrityskylä Alakoulu on innostava, peruskoulun opetussuunnitelmaan perustuva oppimiskokonaisuus taloudesta, työelämästä, yrittäjyydestä ja yhteiskunnasta. Kokonaisuuden muodostavat opekoulutus, […] Lue lisää

Finlandia Group

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Finlandia Group on täyden palvelun finanssikonserni, joka auttaa yrittäjiä ja yrittäjähenkisiä ihmisiä saavuttamaan heidän taloudelliset tavoitteensa. Yritys tarjoaa kaikki säästämisen ja sijoittamisen palvelut saman katon alta. Uudistimme Finlandia Groupin sivuston, joka toimii tärkeänä markkinointiviestinnän kanavana ja tukee kasvokkain tehtävää myyntiä. Verkkosivuston konseptin ytimessä oli asiantuntijasisällöt ja Finlandia Groupin palvelutarjoaman tuominen selkeämmin sivustolla vierailevan tutkittavaksi. Finlandia […] Lue lisää

Finferries web-varausjärjestelmä

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Suomen Lauttaliikenne Oy eli Finferries hoitaa sekä yhteysalus- että lauttaliikennettä Suomessa yhteensä yli 40:llä reitillä. Ylläpidettävät yhteydet vaihtelevat pienehköistä, suojaisista salmien ylityksistä vaativiin merimatkoihin: lyhyin lauttamatka on Kivimon väli Houtskärissä 169 metriä ja pisin, 9,5 km:n reitti kulkee Korppoosta Houtskariin. Finferriesin keltaisilla losseilla ja lautoilla kulkee sekä päivittäiset työmatkaajat ja kesämökkeilijät, että lomasesonkien aikaan satunnaiset […] Lue lisää

John Nurmisen Säätiö

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

John Nurmisen Säätiö perustettiin takaamaan merellisen kulttuuriperinnön säilyminen. Säätiö on merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttaja, joka työskentelee meriluonnon suojelemiseksi, Itämeren tilan parantamiseksi ja merikulttuurin vaalimiseksi. Lähtökohdat ja tavoitteet John Nurmisen Säätiö etsi kumppania uudistamaan verkkopalveluaan yhtenäisemmäksi, käyttökokemukseltaan jouhevammaksi ja hakukonenäkyvyydeltään paremmaksi. Projektissa lähdettiin tekemään kokonaisuudistusta, jossa sekä verkkopalvelun ilme, rakenne että tekninen ratkaisu päivitettiin. Verkkosivuston ilme modernisoitiin […] Lue lisää

Duunikoutsi-sovellus työnhaun tueksi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: yli 60 000 €

NYT on valtakunnallisesti toimiva ja voittoa tavoittelematon järjestö. He tarjoavat toiminnallisia ja elämyksellisiä oppimissisältöjä kouluille ja oppilaitoksille. Opettajille he tarjoavat täydennyskoulutusta sekä työkaluja työelämä-, yrittäjyys- ja taloustaitojen opetukseen. Duunikoutsi on 13–25-vuotiaille nuorille suunnattu maksuton sovellus. Sovelluksen sisältö soveltuu nuorille, jotka ovat hakemassa TET-paikkaa, kesätöitä, harjoittelupaikkoja tai työpaikkaa. Duunikoutsi-sovellus sisältää kaiken, mitä nuoren tarvitsee tietää työelämästä: […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun