Heirol

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Sofokus Oy

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu keittiövälineitä valmistuttava ja maahantuova perheyritys. Alun perin Lehtosen perheen autotalliin perustettu yritys on kahdessakymmenessä vuodessa kasvanut yhdeksi Suomen suurimmista pienten keittiövälineiden tuottajista.

Heirolin valikoimiin kuuluu keittiötarvikkeita aina juustohöylistä paistinpannuihin. Yksi Heirolin tuotesarjoista on Steely -sarja, johon kuuluvia keittiön pientarvikkeita on myyty jo miljoonia kappaleita. Omien tuotteidensa lisäksi Heirol tuo maahan yksinoikeudella muun muassa italialaisen Bialettin espressokeittimiä, Marcaton pastakoneita ja Kanadalaisen Trudeaun tuotteita. Heirolilla on laaja valtakunnallinen jälleenmyyjäverkosto, myymälä Turussa, kuluttajaverkkokauppa sekä jälleenmyyjille tarkoitettu extranet.

Sofokuksen ja Heirolin yhteistyö alkoi alun perin vuosia sitten suositusten kautta. Yksittäisestä projektista alkanut yhteistyö on syventynyt kokonaisvaltaisemmaksi liiketoiminnan digitalisointiprosessiksi, jossa sähköinen ostaminen näyttelee merkittävää osaa.

”Yhteistyö Sofokuksen kanssa on ollut helppoa, koska he ovat ymmärtäneet mistä liiketoiminnassamme on kyse. Me olemme voineet keskittyä omaan osaamiseemme ja Sofokus on tukenut liiketoimintamme sähköistämistä.” toteaa Heirolin toimitusjohtaja Rolf Moborg.

Heirolin Magento-pohjaisessa verkkokaupassa yhdistyvät yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa. Sähköisen ostotoiminnallisuuden lisäksi Heirolin kuluttajaverkkokaupan tavoitteena on tarjota asiakkaille tiedot Heirolin valikoimiin kuuluvista tuotteista. Heirol haluaa verkkokauppansa avulla tarjota laadukkaita keittiötarvikkeita myös niille, jotka asuvat jälleenmyyjäverkoston ulkopuolella.

Vaikka Heirol kuvaileekin itseään pääasiassa tukkutaloksi, se ei ole halunnut kuluttajapuolella rajoittaa verkko-ostosten tekemistä esimerkiksi minimitilausmäärillä. Ostotilaukset viedään automaattisesti verkkokaupasta Nova-toiminnanohjausjärjestelmään.

”Kuluttajaverkkokauppamme on tarkoitettu palveluksi niille asiakkaille, jotka näkevät tuotteitamme esimerkiksi aikakauslehdissä. Usein on niin, että joitain erikoistuotteita on saatavilla vain Helsingin liikkeissä, mutta verkkokauppamme avulla asiakkaat voivat sijainnistaan riippumatta tilata tuotteitamme”, kertoo Heirolin tuotepäällikkö Johanna Ventelä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Talhu.fi verkkokauppa

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Vuodesta 1993 lähtien toiminnassa ollut Talhu Oy on rakentamisen alan yritys, joka myy ammattilaisten rakennuskoneita uppopumpuista torninostureihin. Rakennuskoneiden myymisen ohella Talhu vastaa tuotteiden takuutöistä, huollosta ja varaosapalvelusta auttaen asiakasta koko rakennuksen koneistuksen elinkaaressa. Pääsimme vastaamaan Talhun B2B-verkkokaupan toteutuksesta. Verkkokauppa projekti lähti Talhun päässä liikkeelle yrityksen strategiatyön kautta, jossa huomattiin tarve panostaa digitaalisiin kanaviin. Web-veistämö valikoitui […] Lue lisää

Muurlan verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Muurla on suomalainen vuonna 1974 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut lasin valmistukseen ja designiin, yhdistäen skandinaavisen muotoilun, laadukkaat materiaalit ja yli neljän vuosikymmenen kokemuksen. Viime vuosina tuotantoa on laajennettu lasista emaliin ja suomalaiseen vaneriin. Kaikissa Muurlan tuotteissa korkea laatu- ja kestävyys ovat tuotannon ytimessä. Haaste Muurla lähestyi Contrastia tavoitteenaan kasvattaa kuluttajaverkkokaupan myyntiä Suomessa sekä luoda […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Connected Inventions B2B-verkkokauppa

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Connected Finland tuottaa IoT-laitteita ja palveluita sekä Suomessa että kansainvälisesti ja ylläpitää Sigfox-tietoliikenneverkkoa. Connected Inventions -verkkokaupassa myydään esimerkiksi lämpötilaa, ilmankosteutta ja liikettä mittaavia sensoreita. IoT-laitteiden lisäksi asiakkaat voivat ostaa verkkokaupasta verkkoliittymän laitteisiinsa tai lisätä uuden laitteen olemassa olevaan verkkoliittymään. Verkkokauppa toimii globaalisti B2B-markkinoilla. Projektin tavoitteet ja lähtökohdat Projektin tavoitteena oli tuottaa yrityksen brändin mukainen Connected […] Lue lisää

Costo.fi verkkokauppa

Tekijä: Avoin.Systems

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Costo on suomalainen kestäviä ja laadukkaita asusteita myyvä yritys, jonka myynnistä merkittävä osa tapahtuu verkkokaupan kautta. Costolaisten sydäntä lähellä ovat ajaton suunnittelu, vastuullisesti ja lähellä tuotetut tuotteet sekä hyvä ja asiantunteva palvelu. Pääsimme vastaamaan Coston verkkokaupan uudistuksesta. Projekti lähti liikkeelle tarpeesta vaihtaa soveltuvampaan verkkokauppa-alustaan edellisen Magento-alustan vanhennuttua. Alustaksi valikoitui WooCommerce, johon integroitiin Odoo ERP-järjestelmä Web-veistämön […] Lue lisää

ER-Pahvityö Oy

Tekijä: Tammi Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Palvelun tyyppi: Teollisen B2B -yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa Kuvaus projektista: ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Yritys halusi uusiutua ja alkaa panostamaan systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Lähtötilanne Kumppaniksi verkkosivuston uudistajaksi valittiin Tammi Digital, joka toteutti ER-Pahvityön uudet verkkosivut – sekä uutena palveluna myös […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun