Four Reasons

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kotimainen kauneusalan kapinallinen, Four Reasons, halusi lähteä tekemään tosissaan verkkokauppaa, joten julkaisimme sille uuden verkkopalvelun huhtikuussa 2020. Yhdessä alustassa yhdistyvät B2C- ja B2B-verkkokauppa, verkkovalmennusalusta sekä kansainvälinen sivusto.

Verkkopalvelu sisältää myytävät tuotteet, valtavan määrän sisältöä sekä maailmanluokan toiminnallisuudet. Suunnittelussa korostettiin ristiinmyyntiä ja sisältöjen ohessa tehtävää myyntiä. Palvelu toimii lisäksi kansainvälisenä brändisivustona, jossa tarjotaan tuotetietoa jälleenmyyjille.

B2B-verkkokaupan avulla kampaamoasiakkaat pystyvät helposti tekemään tilauksia, seuraamaan tilauksiensa tilaa sekä historiaa ja toistamaan vanhoja tilauksia.

Erikoisuutena verkkokauppaan rakennettiin toiminnallisuus, jonka avulla kampaaja-asiakkaat voivat myydä kampaamotuotteita riskittömästi ja ilman ylläpito- ja logistiikkakuluja suoraan Four Reasonsin verkkokaupassa.

Four Reasonsin verkkokaupassa on käytössä erittäin monipuoliset kampanjasäännöt, jotka on toteutettu Eeco Volume Discounts plugarilla. Lisäosa mahdollistaa muun muassa seuraavanlaiset kampanjat:

  • Halvin tuote veloituksetta  ”Osta viisi tuotetta, saat halvimman kaupan päälle”
  • Sama tuote ilmaiseksi – “Osta kolme, maksa kaksi.”
  • Alennus samasta tuotteesta “Osta vähintään kaksi kappaletta, niin saat tuotteista 5 euron alennuksen.”
  • Sama tuote uudella hinnalla “Osta samaa tuotetta kolme kappaletta, niin saat ne hintaan 59 €.”
  • Alennus toisesta tuotteesta “Osta kaksi tämän tuoteperheen tuotetta, saat toisen alennettuun hintaan.”

Verkkopalvelu on integroitu Four Reasonsin käyttämään toiminnanohjausjärjestelmään Veloxiin. Integraatiolla siirretään mm. tuotedataa, tilausprosessin eri vaiheet, asiakastiedot ja saldot. Integraation avulla säästetään hurjasti manuaalista työtä kun tietoja ei tarvitse syöttää useisiin eri järjestelmiin. Lisäksi Four Reasons pystyy toimittamaan verkkokauppatilaukset normaalin prosessinsa mukaisesti.

(Toim. huom. Referenssi on julkaistu alunperin Eecon nimissä. Fonecta osti Eecon vuonna 2022.)


Sinua voisi kiinnostaa myös

ER-Pahvityö Oy

Tekijä: Tammi Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Palvelun tyyppi: Teollisen B2B -yrityksen verkkosivusto ja verkkokauppa Kuvaus projektista: ER-Pahvityö on pahvipakkausten suunnitteluun, myyntiin ja valmistamiseen erikoistunut yritys, jolla on toimintaa Lahdessa ja Leppävirralla. Yritys halusi uusiutua ja alkaa panostamaan systemaattisesti myynnin kehittämiseen ja markkinoinnin säännölliseen tekemiseen. Lähtötilanne Kumppaniksi verkkosivuston uudistajaksi valittiin Tammi Digital, joka toteutti ER-Pahvityön uudet verkkosivut – sekä uutena palveluna myös […] Lue lisää

Jolie

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Jolie.fi on yksi Suomen ensimmäisistä ja suurimmista luonnonkosmetiikkaverkkokaupoista sekä liikevaihdoltaan että tuotteiden määrältään. Se on osa Transmeri Groupia. Vuonna 2019 yritys päätti vaihtaa verkkokauppa-alustan skaalautuvammaksi, sillä vanhan alustan kehittämisen rajat olivat tulleet vastaan, eikä se kestänyt kovia kävijäpiikkejä isoissa kampanjoissa. Jolie valitsi Eecon kumppanikseen, ja uusi kauppa julkaistiin aikataulussa kesäkuussa 2019. Uusi alusta on mahdollistanut […] Lue lisää

Johanna Gullichsen

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Johanna Gullichsen on suomalainen tekstiilisuunnittelija ja kansainvälisesti tunnetuimpia suomalaisia design-brändejä. Vuonna 1989 perustettu design yritys tuottaa laadukkaita kudottuja kankaita, sisustustuotteita sekä asusteita. Johanna Gullichsenin oma lippulaivaliike, suunnittelustudio ja toimisto sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa. Yritys on kasvattanut myyntiään ja bränditunnettuuttaan määrätietoisesti sekä Suomessa että kansainvälisesti. Verkkosivuston julkaisu ajoittui koronapandemian ajalle, jolloin asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos kiihtyi ja oli […] Lue lisää

Natural Goods Company verkkokauppa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Natural Goods Company on luonnonkosmetiikkaan erikoistunut kuluttajaverkkokauppa ja osa Transmeri konsernia. Toteutimme heille ensimmäisen WooCommerce-verkkokaupan 2017 ja sen jälkeen verkkokauppaa on päivitetty tilanteen ja tarpeiden muuttuessa. WooCommerce-verkkokauppa korvasi vanhan Magento 1 verkkokaupan, jonka kanssa oli alkanut tulla paljon ongelmia mm. Sisällönhallinnan ja uusien ominaisuuksien käyttöönottamisen kanssa. Myös Magento 1 tuki oli loppumassa. Ensin WooCommerce-verkkokauppa integroitiin […] Lue lisää

Japa

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Japa (Laitilan Rautarakenne Oy) on huippulaadukkaita polttopuukoneita valmistava vientiyritys, joka kuuluu Terra Patris konserniin. Japa on jo vuodesta 2014 lähtien panostanut digitaaliseen markkinointiin ja verkkopreesensiin. Toteutimme Japalle uuden verkkokaupan syksyllä 2019, koska entinen kauppa oli hidas ja kankea. Uudesta verkkokaupasta haluttiin helpommin selailtava ja aikaisempaa nopeampi. Lisäksi toivottiin, että sivustoa on jatkossa helpompi kehittää muuttuvien […] Lue lisää

Häkärinteiden verkkopalvelu

Tekijä: Fonecta

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Nopeuslaskija Kalevi ”Häkä” Häkkisen mukaan nimetty Häkärinteiden hiihtokeskus sijaitsee keskeisellä paikalla Hankasalmessa. Yhteistyömme on jatkunut lähes kymmenen vuotta ja viimeisin verkkosivu/-kauppauudistus tehtiin vuonna 2019. Teimme ratkaisun graafisen ilmeen suunnittelun ja teknisen toteutuksen kokonaisuudessaan. WordPress / WooCommerce -kombinaatio palvelee siis Häkärinteiden verkkosivuina ja lipunmyynnin sekä tarvikkeiden verkkokauppana. Verkkosivujen osalta tärkeää on helppo päivitettävyys, koska erityisesti sesongin […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun