Evac Oy

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Evac on yksi suomalaisen cleantechin kansainvälisistä tähdistä. Yritys rakentaa integroituja jätteen ja jäteveden keräys- ja käsittelyjärjestelmiä sekä puhteen veden tuotantojärjestelmiä laivateollisuuteen, öljynporauslautoille ja ihan tavallisiin rakennuksiin paremmin kuin kukaan maailmassa. Monipuolisesta osaamisesta kumpusi myös tehtävänanto verkkosivustouudistukselle: kuinka selittää moniulotteinen tarjonta asiakkaalle yksinkertaisesti ja nopeasti mutta kuitenkin aiempaa kattavammin.

Iso kokonaisuudistus päätettiin toteuttaa osissa. WordPressin päälle rakennettu uusi sivusto julkaistiin paloissa, jolloin projekti pystyttiin pitämään hallittavan kokoisena ja helpommin aikataulussa. Trimedia vastasi uudistuksesta kokonaisvaltaisesti.

Tässä muutamia tärkeitä nostoja: 1) Sivuston rakenne on modulaarinen ja ylläpito rakennettu siten, että asiakas pystyy itsenäisesti muokkaamaan sivuston rakennetta ja sisältöjä helposti itse, 2) Sivustolla pyörii useampi animaatio, joista laajinta näytettiin myös Rion olympialaisissa. Lisäksi lyhyet videot avaavat nopeasti Evacin tarjontaa uusille asiakkaille, 3) Yrityksen ratkaisujen merkitystä viestitään työkaluilla, joilla asiakas pystyy laskemaan oman säästönsä valitsemalla Evacin kumppanikseen, 4) Yrityksen dokumentinhallinta on integroitu WordPress-toteutukseen siten, että tuotetietoa haetaan automaattisesti verkkosivustolle, helpottaen näin ylläpitoa.


Sinua voisi kiinnostaa myös

MIELI ry lahjoitussivusto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Toteutimme MIELI Suomen Mielenterveys ry:n lahjoitussivuston, joka on suunniteltu tarjoamaan käyttäjille mahdollisimman helpon ja monipuolisen tavan tukea MIELI ry:n arvokasta työtä mielenterveyden edistämiseksi. Integraatiot: Salesforce, Mobilepay, Paytrail Yksi projektin keskeisistä osista oli WordPressin lomakkeiden, maksupalveluintegraatioiden ja Salesforce CRM -järjestelmän saumaton yhdistäminen. MIELI ry:n, Trimedian ja CRM-kumppanin tehokkaan yhteistyön tuloksena syntyi lopputulos, jonka avulla voidaan jatkossa […] Lue lisää

KTL ry – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Tekniikan ja Erityisalojen Ammattilaiset KTL ry KTL ry on liitto, joka edustaa erityisesti teknillisen tai muun erikoiskoulutuksen saaneita asiantuntijoita, jotka toimivat vastuullisissa tehtävissä. Se on KTK:n suurin jäsenjärjestö, ja sillä on noin 1800 jäsentä paikallisten jäsenyhdistysten kautta. Liitto tarjoaa jäsenilleen monipuolisia palveluita, kuten työttömyysturvaa, luottamusmiesapua ja lakipalveluita. Lähtötilanne ja tavoitteet Usean kuukauden kestäneen verkkosivustotoimittajan kilpailutuksen […] Lue lisää

Dcquiz.fi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Kyselyn kautta kohti avointa keskustelua raha-asioista Raha-asioista ja taloudesta on joskus vaikea puhua, varsinkin, jos ei tiedä miten kumppani suhtautuu asiaan. Trimedian DigiConsumers-hankkeelle toteuttama web-kysely auttaa näiden kysymyksien pohtimisessa ja yhteisessä käsittelemisessä. Kyselyn toteuttaja on DigiConsumers-tutkimushanke, joka etsii ratkaisuja nuorten ja nuorten aikuisten talousosaamisen ja kulutustaitojen parantamiseen erityisesti digiympäristöissä. Kyselyssä käyttäjä vastaa omaan sekä kumppaninsa […] Lue lisää

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Hunajayhtymän verkkokauppa kuluttajille Hunajayhtymä Oy on pakannut suomalaista hunajaa suomalaisille kuluttajille jo yli 50 vuotta. Tuotteet ovat kaupanhyllyjen klassikkoja, joita moni muistaa maistaneensa jo lapsuudessa. Hunajayhtymän perusti vuonna 1969 joukko mehiläishoitajia vastaamaan kahteen tarpeeseen: hunajan myynnin tehostamiseen sekä monipuoliseen mehiläistarvikemyyntiin. Puoli vuosisataa myöhemmin molemmat näistä tavoitteista ovat edelleen liiketoiminnan kivijalka. Toiminta perustuu vahvoihin vihreisiin arvoihin, […] Lue lisää

Visit Lakeland Finland sivuston kiertomatkatyökalu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Toteutimme kansainväliselle Visit Lakeland Finland sivustolle räätälöidyn kiertomatkatyökalun, jonka avulla sivujen ylläpitäjät voivat helposti luoda sivustolle houkuttelevia kokonaisuuksia. Itsenäisesti käytettävä työkalu mahdollistaa haluttujen tuote- ja sisältökokonaisuuksien visuaalisen ja kerronnallisen esittämisen ja ohjaa sivuston vierailijoita tekemään varauksia palveluntarjoajan verkkokaupasta. Markkinoinnin ja myynnin kannalta tehokas yhdistelmä Kiertomatkatyökalu integroi markkinointitekstit ja Datahubin matkailutuotteet saumattomasti luoden markkinoinnin ja myynnin […] Lue lisää

Suomen World Vision

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Verkkokauppa

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

World Visionin verkkopalvelu kertoo vaikuttavasti järjestön toiminnasta ja kasvattaa kummien ja lahjoitusten määrää. Uuteen verkkopalveluun kuuluu myös aineettomien lahjojen verkkokauppa. Tärkeimmiksi kohderyhmiksi määriteltiin uudet sekä nykyiset lahjoittajat (yksityiset ja yritykset). Palvelumuotoilussa huomioitiin kohderyhminä myös mediat, sidosryhmät ja kumppanit. Erilaisia sisältöjen esitystapoja on runsaasti. Niitä käyttämällä verkkopalveluun voidaan ketterästi toteuttaa sisältökokonaisuuksia eri tarkoituksiin. World Visionin uudessa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun