EnerKey.com

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

MEOMin yhteistyö nykyisen EnerKeyn kanssa alkoi vuonna 2017, kun uudistimme silloisen Enegia Groupin verkkosivuston vastaamaan muuttunutta rakennetta ja tarjoamaa. Pian tämän jälkeen Gasum osti Enegian energiamarkkinapalveluiden liiketoiminnan ja nykyinen EnerKey aloitti muutoksen kohti kansainvälistä tuoteliiketoimintaa.

Kolmen ja puolen vuoden aikana olemme toteuttaneet yhdessä EnerKeyn kanssa viisi WordPress -sivustoa, rakentaneet Active Campaignilla automaatioita, kehittäneet systemaattisesti hakukonenäkyvyyttä ja tehostaneet kävijähankintaa sivustolle.

Saavutusten keskiössä on EnerKeyn oma osaaminen ja tekeminen, jota MEOM on pystynyt tukemaan tavalla, jota ei olisi voitu ennakoida ensimmäisen kerran sivustouudistuksesta keskusteltaessa.

”MEOMin henkilöstön henkilökohtainen venyminen asiakkaan projektin loppuunsaamiseksi laadukkaasti on toiselta planeetalta. Ja siksi teidän kanssa toiminkin yhteistyössä.”
– Iiro Kuntsi, CDO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Betolar

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Vuonna 2016 perustettu Betolar on suomalainen materiaaliteknologian yritys, jonka menetelmällä voidaan muuttaa teolliset jäte- ja sivuvirrat vähähiilisiksi rakennusmateriaaleiksi. Betolar halusi siirtää koko asiakashankinnan HubSpotin päälle. Vastasimme tähän yhteistarjouksella digimarkkinointitoimisto Hopkinsin kanssa. Hopkinsin vastuulla olivat CRM, markkinoinnin automaatio sekä SEO, kun taas me MEOMilla huolehdimme verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Tärkeää uuden asiakashankinnan kokonaisuuden rakentamisessa oli toimistojen […] Lue lisää

Kauppakeskus Forum Jyväskylä – uudet verkkosivut

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Lähtökohta Forumin verkkosivusto oli jäänyt vanhan brändi-ilmeen ja sekavan rakenteen varaan. Tarjonta ja kampanjat eivät nousseet esiin toivotulla tavalla, ja ylläpito oli työlästä. Kokonaisuus kaipasi sekä visuaalista että teknistä uudistusta. Tavoitteet Luoda laadukas, selkeä ja houkutteleva sivusto Forumin uudella ilmeellä, sekä tuoda kauppakeskuksen monipuolinen tarjonta helposti saataville Mahdollistaa liikkeitä koskevien tarjousten ja kampanjoiden helppo ja […] Lue lisää

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Fraktio – verkkosivuston uudistus

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Fraktio toimii yhä useamman asiakkaan digitaalisten liiketoimintaratkaisujen kumppanina. Palvelutarjoamaan kuuluvat ohjelmistokehitys, design, devops sekä valmennukset. Fraktio etsi kumppania, jonka kanssa lähteä viemään myös verkkosivusto HubSpotin päälle – markkinoinnin ja myynnin putken kun oli siellä jo valmiiksi. Puuttui vain sopiva kumppani tekemään tätä yhdessä. MEOM ja Fraktio löysivät yhteisen sävelen nopeasti ja Fraktion uudistettua brändiä lähdettiin […] Lue lisää

Webropol

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Webropol auttaa organisaatioita asiakas- (CX) ja työntekijäkokemuksen (EX) kehittämisessä sekä tiedolla johtamisessa. Heidän SaaS-tuotteenaan on modulaarinen kysely- ja raportointisovellus, joka mahdollistaa myös muun muassa markkinatutkimukset ja tapahtumahallinnan. Kansainvälisesti toimivana SaaS-firmana Webropolille on erityisen tärkeää, että tuotteen esittely ja käyttöönotto on mahdollisimman helppoa verkkosivustolla sen kaikissa kieliversioissa. Verkkosivustouudistuksessa lähdettiinkin ensisijaisesti kehittämään käyttökokemusta. Tässä keskeisten käyttötapausten tunnistaminen […] Lue lisää

Juvenes Oy – uudet verkkosivut

Tekijä: Mainostoimisto Luma

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Juvenes Oy – WordPress-verkkosivujen uudistus Valtakunnallisesti toimiva Juvenes Oy tarjoaa laajan kirjon palveluita, kattaen opiskelija- ja lounasravintolat sekä tapahtuma- ja catering-palvelut. Konserniin kuuluu yli kolmekymmentä eri ravintolayksikköä yhdeksällä eri paikkakunnalla. Verkkosivujen rooli on ravintola-alalla keskeinen: niiden tulee palvella sekä päivittäistä viestintää että yksittäisten ravintoloiden löydettävyyttä. Juveneksen aiempi verkkosivukokonaisuus kaipasi perusteellista modernisointia teknisen pohjan, rakenteen ja […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun