EduExcellence

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

EduExcellence tarjoaa suomalaisia huipputason koulutusratkaisuja kansainvälisille asiakkailleen, joita ovat niin koululaitokset, yritykset kuin julkinen sektori. Ratkaisuja tarjotaan konsultoinnin, koulutusohjelmien ja erilaisten intensiivikurssien muodossa. EduExcellence tekee tällä hetkellä yhteistyötä muun muassa Etelä-Afrikassa, Uruguayssa ja Kiinassa.

Tuore näkökulma suomalaiseen koulutusvientiin

EduExcellence lähestyi Sinistä Härkää tavoitteenaan luoda uusi sivusto, joka palvelee yrityksen moninaisia tarpeita. Sivuston tärkein tavoite on luoda selkeä kuva yrityksen toiminnoista ja palveluista. Yrityksen palvelut, kohderyhmät ja toimialat ovat monipuolisia ja siksi sisältö on tärkeää esittää johdonmukaisesti ja välttää informaatioähkyä. Sivustoa ja sen sisältöä on tarve hyödyntää sekä sisäisesti ikään kuin esitteen korvikkeena, mutta toimia toki myös ulospäin informaatiokanavana.

Koska sivustoa tarvitsee käyttää niin Etelä-Amerikassa kuin Kiinassakin toisinaan huonojen verkkojen äärellä, oli tavoitteena luoda nopea sivusto, joka toimii moitteettomasti mobiilissa.

Yhteistyön alussa oli heti selvää, että päästäksemme projektin tavoitteisiin, on sivuston suunnitteluun käytettävä runsaasti ajatusta ja aikaa. Projekti aloitettiinkin laajalla visuaalisen ilmeen uudistamisella ja kehityksellä. Visuaalisen ilmeen uudistuksessa hyödynnettiin jo olemassa olevia elementtejä (logo, ikoni ja osa värimaailmasta) ja luotiin näiden ympärille eheä ja aikaisempaa näyttävämpi kokonaisuus. Ilmeeseen sisällytettiin asiakkaalle tärkeitä ja tarpeellisia elementtejä, kuten PowerPoint-pohja, esitepohja ja laaja ohjeisto.

Visuaalisen ilmeen ohjeiston luomisen jälkeen sivuston suunnittelua tehtiin niin käytettävyyden ja rakenteen puolesta kuin visuaalisen suunnittelun keinoin. Asiakas teki samaan aikaan töitä myös muiden ulkoisten konsulttien kanssa sisältöjen osalta, jolloin prosessit kulkivat hyvin käsikkäin. Suunnittelun jälkeen sivusto rakennettiin niin, että asiakkaan on helppo päivittää ja lisätä itse sisältöjä. Sivusto rakennettiin mobiili edellä, mutta kuitenkin niin, että myös isommilla näytöillä käyttö on vaivatonta ja ilme näyttävä.

Lopputuloksena tärkeä apuväline

Kaikki sivuston tavoitteet täytettiin projektin loppuun mennessä. Yrityksessä ollaan sisäisesti tyytyväisiä erityisesti siihen, että sivustoa voi nyt esitellä paremmin myös mobiililaitteella ja se on hyvä apuväline myynnille. Visuaalisen ilmeen suhteen kaikki projektin osapuolet ovat tyytyväisiä siihen, että suomalaista koulutusta voidaan tuoda esiin nyt tuoreella näkökulmalla pelkän perinteisen suomikuvaston sijaan.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Sushibar+Wine & Story -verkkosivut

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Sushibar+Wine & Story – helsinkiläiset ravintolat verkossa ja maailmalla Sushibar+Wine on helsinkiläinen ravintolakonsepti, joka yhdistää tuoreista raaka-aineista valmistetun käsityösushin, pohjoismaisen muotoilun helmet ja itsenäisten tuottajien orgaaniset viinit. Kun vuosikymmenen toiminut sushibaari päätti laajentaa ravintolaverkostoaan Osloon keväällä 2020, oli aika uudistaa verkkosivut – ja digimarkkinointi – tukemaan kansainvälistymistä. Näin alkoi yhteistyö Sinisen Härän kanssa. Samalla päätettiin […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Casino Helsingin ja Casino Tampereen verkkosivustot

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Veikkauksen yksi tärkeimmistä tavoitteista on pitää pelaaminen ilon puolella. Helsingin ja Tampereen kasinot kaipasivat tätä tavoitetta tukevat verkkosivustot ja Sininen Härkä valikoitui julkisen kilpailutuksen kautta kumppaniksi uudistukseen. Projekti osoittautui teknisesti erittäin haastavaksi ja mielenkiintoiseksi. Lähtökohta: Vanhat verkkosivut eivät mahdollistaneet elämyksellistä asiakaskokemusta Veikkauksen kasinoiden verkkosivu-uudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanhat sivut olivat tulleet elinkaarensa päähän. Ne eivät […] Lue lisää

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Boco IP on aineettoman omaisuuden hallintaan erikoistunut patenttitoimisto. Yritys tarjoaa B2B-asiantuntijapalveluita aina yksittäisten tavaramerkkien rekisteröimisestä laajojen IPR-salkkujen hallintaan sekä IPR-strategioiden laatimiseen saakka. Suomen markkinassa yritys on merkittävä peluri ja alanjohtava toimija. Polkumme yhdistyivät, kun Boco IP:n tiimi oli tunnistanut selkeän tarpeen verkkosivustonsa uudistamiselle ja myynnin kehittämiselle. Ongelmia oli useita: liian vähän liidejä, suuri kävijöiden poistumisprosentti […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Patisserie Teemu Aura – leipomoverkkokauppa

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Patisserie Teemu Aura on vuonna 2011 perustettu helsinkiläinen leipomokonditoria. Vartiokylässä ja K-Supermarket REDIssä sijaitsevien leipomoiden lisäksi Patisseriella on myymälä Hakaniemessä sekä liikkuva kahvila-auto Pullabiili. Johtoajatuksena on uudistaa luovasti klassista leivontaa ja tarjota hyvällä maulla, tinkimättömällä asenteella ja laadukkaista aineksista luotuja artesaaniherkkuja arkeen ja juhlaan. Projektiin kuului verkkokaupan käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WooCommerce-verkkokauppatoteutus sekä WordPress-palvelintila […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun