BEAT

Lähtökohta
Trainers’ Housen muutoksenjohtamistyökalua, Pulssia, lähdettiin viemään kansainvälisille markkinoille. Ilmeen haluttiin erottuvan selvästi Trainers’ Housesta yrityksenä ja näin asiakkaalla oli tarve luoda filosofialle ja työkalulle aidosti erottuva, kansainvälisesti näyttävä ja houkutteleva identiteetti ja verkkosivusto.
Ratkaisu
Muutoksenjohtamisfilosofian ja -työkalun nimeksi valikoitui BEAT, joka kuvaa muutoksen ja yhdessä tekemisen sykettä. BEATille luotiin kokonaan uusi ilme ja visuaalinen identiteetti. Tämän pohjalta rakensimme yhdessä asiakkaan kanssa markkinointimateriaalit ja toteutimme verkkosivuston WordPressillä. WordPressin lisäksi hyödynsimme HubSpot-järjestelmää liidien keruuseen.
Tulokset
Ilme ja identiteetti otettiin hyvin vastaan niin sisäisesti kuin kumppaneidenkin keskuudessa ja BEATin ilmettä haluttiin hyödyntää myös Suomen markkinoilla. Leadthebeat.com eli WordPressin päälle rakennettu täysin mobiilioptimoitu sivusto sisältöineen sekä HubSpotia hyödyntäen tehty kampanja toivat tavoitellun määrän liidejä. Sivuston kehittäminen jatkuu uusilla sisällöillä ja rakennekokonaisuuksilla.