Avoset.fi

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Avoset on yksi Suomen johtavista Atlassian-asiantuntijoista – jotain mitä yrityksen vanha verkkosivusto ei uskottavasti viestinyt. Uskottavuuden lisäämiseksi ja halutun auktoriteettiaseman vahvistamiseksi kiteytimme Avosetin brändin kulmakivet. Tämä työ toimi kivijalkana yrityksen visuaalisen ilmeen hiomiselle ja uuden verkkosivuston rakentamiselle.

Sivusto suunniteltiin mahdollisimman kevyeksi siten, että sinne voidaan tuoda uutta sisältöä, kuten blogeja tai asiakastarinoita, sitä mukaa kun se Avosetille sopii – olennaista oli tehdä projektista heille mahdollisimman helppo ja vaivaton. Samalla pidimme mielessä tulevaisuuden laajentamistarpeet, jotta uudistettu sivusto olisi mahdollisimman pitkäikäinen ja toimiva Avosetin kasvaessa.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Buena Creativen nimissä. Buena Creativesta tuli Miltton Digital loppuvuodesta 2020.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

TG-veneet

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

TG-veneiden vanha verkkosivusto oli staattinen, pienellä budjetilla tehty ratkaisu, joka oli jäänyt TG:n omistajan, Otto Brandt -konsernin, tavoitteista jälkeen. Sivustosta haluttiin merkittävästi enemmän myynnillisempi ja veneiden arvoa paremmin kommunikoiva, joten tartuimme tuumasta toimeen. Brändi-freesaukseesta verkkoon Aloitimme projektin kevyellä brändipäivityksellä. Workshopatessamme brändin tavoitetilaa määritimme samalla myös monia sivuston suunnitteluun vaikuttavia asioita, aina tonaliteetista ja kuvamaailmasta niihin […] Lue lisää

Castren & Snellman

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Castren & Snellman on yksi Suomen suurimmista asianajotoimistoista. Yrityksen verkkosivusto oli jäänyt kuitenkin pahasti jälkeen niin käytettävyyden kuin näyttävyyden ja sisältöratkaisujen osalta. Oli siis aika uudistaa koko sivusto. Laajat asiakkuudet keskiöön Castren & Snellman tarjoaa palvelujaan hyvin monelle toimialalle ja monen tyyppisille toimijoille. Useille asiakkaille voi olla meneillä monta eri projektia, joita hoitavat hyvin eri […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Netox.com

Tekijä: Miltton

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Netox on vahvasti kasvava IT-yritys, jonka kunnianhimoiset tavoitteet tulevaisuuden suhteen vaativat verkkosivuston täydellistä uudistamista. Ketterä yhteistyö tuo tulosta Yhteistyömme Netoxin kanssa alkoi identiteetin päivityksellä ja jatkui siitä verkkosivuston uusimiseen. Käytännössä tämä tarkoitti vanhan sivuston räjäyttämistä kappaleiksi, sillä Netoxin krittinen liiketoimintahaaste – kolmen hyvin erilaisen bisnesalueen ristiinmyynnin kasvattaminen – ei toteutunut sivustolla lainkaan. Aloitimme sivustouudistuksen työpajoilla, […] Lue lisää

Suomen Tiedekustantajien liiton verkkosivusto

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen tiedekustantajien liitto ry – Förbundet för vetenskapspublicering i Finland rf huolehtii kotimaisten tiedekustantajien ja -julkaisijoiden eduista tekijänoikeuskysymyksissä ja muissa tiedekustantamiseen ja -julkaisemiseen liittyvissä asioissa. Barabra suunnitteli ja toteutti asiakkaalle uuden räätälöidyn WordPress-verkkosivuston. Aiempi sivusto oli käyttöliittymältään ja tekniseltä toteutukseltaan tullut käyttöikänsä päähän ja se haluttiin uudistaa nykyisten vaatimusten tasolle. Sivuston pääkäyttäjäryhmä on tarkasti määriteltävissä. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun