Arnolds

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Arnolds on Suomen vanhin amerikkalaistyylinen leipomokahvila, perustettu vuonna 1991. Nykyään Arnolds-kahviloita löytyy ympäri maan Torniosta Helsinkiin – yhteensä noin 30 kappaletta. Toimipisteiden lisäksi myös tuoterepertuaari on laajentunut perinteisistä donitseista: Nykyään Arnolds-kahviloista saa muun muassa myös bageleita, smoothieita ja laajan valikoiman erikoiskahveja.

Brändiuudistuksen myötä myös verkkosivut uusiksi

Hasan & Partners toteutti brändiuudistuksen Arnoldsille kesällä 2017, jonka jälkeen myös verkkosivut oli tarve uudistaa. Uusien verkkosivujen tärkeimpiä tavoitteita olivat tuotevalikoiman selkeä esillepano, Arnolds-yrittäjyyden boostaaminen sekä lähimmän Arnolds-kahvilan helppo löytäminen.

Hasan & Partners toteutti verkkosivuprojektin layoutit ja Sininen Härkä vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta, sivuston ongelmattoman skaalautuvuuden varmistamisesta sekä hakukoneoptimoinnista. Myöhemmin koko sivusto käännettiin myös englanninkieliseksi.

Yritys- ja juhlatarjoilut verkosta

Arnoldsin ja Sinisen Härän yhteistyö alkoi itseasiassa jo keväällä 2015, vaikka ”näkyviä” tuloksia saatiin julki vasta syksyllä 2017 verkkosivuprojektin myötä. Sininen Härkä teki vuonna 2016 yritykselle ehdotuksen ja suunnitelman yritys- juhlamyynnin käynnistämisestä verkkokaupan kautta. Tarkoituksena oli markkinoida Arnoldsin tuotteita niin yritysten tarpeisiin kuin kuluttajien juhlatilaisuuksiin. Idea tästä oli itseasiassa alunperinkin Sinisen Härän julkituoma.

Verkkosivuprojektin jälkeen lähdettiin toteuttamaan tarjoilut.arnolds.fi-verkkokauppaa. Tärkeitä asioita tässä projektissa oli selkeät tuotepaketit suurien tilauksen helpottamiseksi, maksujen ohjaus asiakkaan valitsemaan kahvilaan sekä kassajärjestelmän integrointi verkkokauppaan käytännön helpottamiseksi. Kassajärjestelmän integrointi suoritettiin yhteistyössä kassajärjestelmätoimittaja Anemic Softwaren kanssa.

Verkkokauppaan toteutettiin myös alennusjärjestelmä, joka mukailee Arnoldsin kahviloissa käytettäviä ”Osta 6, maksa 5” ja ”Osta 12, maksa 9” -alennuksia. Verkkokauppa kannustaa käyttäjää ostamaan lisää donitseja seuraavaan alennusportaaseen asti, jotta tämä saa tilaukseensa ilmaisia tuotteita. Lisäksi verkkokauppa laskee toimituskulut automaattisesti asiakkaan kirjoittaman toimitusosoitteen ja valitun Arnolds-kahvilan etäisyyden perusteella.

Valitettavasti syksyllä 2019 Arnolds päätti lopettaa verkkokaupan pyörittämisen useamman asian yhteentulemana.


Sinua voisi kiinnostaa myös

TSS Prime

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

TSS Prime tarjoaa seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille räätälöityä ohjelmistoa. Sen avulla TSS Primen asiakkaat voivat suunnitella sisäistä työtä paremmin, tehostaa tiedonhallintaa, sujuvoittaa käytännön tekemistä ja parantaa asiakaspalvelun laatua. Toteutimme TSS Primelle uudistetun brändi-ilmeen sekä myyvät ja hakukoneoptimoidut verkkosivut. Yritys perustettiin vuoden 2021 alussa yrityskaupan myötä, mutta silloin valmiina ei ollut käytännössä mitään: ei logoa, visuaalista […] Lue lisää

Musiikkiala.fi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Gramex ja Teosto ovat molemmat merkittäviä toimijoita suomalaisessa musiikkikentässä. Yhdistykset pitävät huolta mm. musiikintekijöiden korvauksista, musiikinkäytön luvista, musiikin käytöstä erilaisissa tilanteissa ja tärkeän tiedon jakamisesta musiikkikentälle ja sen yli. Tiemme kohtasivat, kun Gramex ja Teosto halusivat luoda sivuston, mikä kokoaa kaiken tärkeän tiedon ja tutkimuksen suomalaisesta musiikista yhteen paikkaan. Miten meillä meni? Katso yhteistyön tulokset! […] Lue lisää

ZURE – Verkkosivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

ZURE on Microsoft Azuren käyttöön ja konsultointiin erikoistunut IT-toimija. ZUREn ja Sinisen Härän polut kohtasivat, kun ZUREn olemassa oleva sivusto ei enää vastannut sen markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Lähdimme ratkomaan ongelmaa Siniselle Härälle tyypillisellä tavalla eli verkkosivu-uudistuksen kautta. Vanhat verkkosivut kasvun esteenä Vuoden 2020 lopussa ZUREn olemassa olevat verkkosivut olivat tulleet tiensä päähän ja ne […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Patisserie Teemu Aura – leipomoverkkokauppa

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Patisserie Teemu Aura on vuonna 2011 perustettu helsinkiläinen leipomokonditoria. Vartiokylässä ja K-Supermarket REDIssä sijaitsevien leipomoiden lisäksi Patisseriella on myymälä Hakaniemessä sekä liikkuva kahvila-auto Pullabiili. Johtoajatuksena on uudistaa luovasti klassista leivontaa ja tarjota hyvällä maulla, tinkimättömällä asenteella ja laadukkaista aineksista luotuja artesaaniherkkuja arkeen ja juhlaan. Projektiin kuului verkkokaupan käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WooCommerce-verkkokauppatoteutus sekä WordPress-palvelintila […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun