Taksi Helsinki

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto kuluttajille -kategoriasivulta.

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään tarpeiden täyttämiseen.

”Genero otti projektin hyvin haltuun heti ensimmäisestä palaverista lähtien. Odotimmekin, että ammattilaiset tuovat raamit projektille. Toiveitamme kuunneltiin tosi hyvin ja jokaisella tiimin jäsenellä oli selkeä vastuualueensa.”

– Pia Pouttu, Communication Specialist, Taksi Helsinki

Vaikka taksipalvelun perusperiaatteet ovat yksinkertaisia, sen käyttöön liittyy kysymyksiä, joihin asiakas tarvitsee vastauksen nyt, eikä vasta taksiasemalla. Taksi Helsingin visio on olla paras palveluyhtiö sekä kuluttajille, että julkisen sektorin asiakkaille. Visiota palvelemaan tehtävämme oli rakentaa uudistetun brändin mukainen palvelu, jossa on helpot ja nopeat polut käyttäjien vaihteleviin tarpeisiin. Loppuasiakkaiden lisäksi Taksi Helsinki halusi helpottaa ja parantaa viestintää ja tiedonhallintaa kuljettajien kanssa ja kehittää palveluitaan myös työnantajana.

Alun tarvekartoituksen jälkeen räätälöimme prosessimme Taksi Helsingin tarpeisiin ja kartoitimme palvelun vision, tavoitteet, kohderyhmät ja arvopolut, sekä määrittelimme asiakaspolut ja konseptit palvelun sisällölle. Työn pohjalta teimme ominaisuusmäärittelyn ensijulkaisua varten ja loimme brändin mukaisen käyttöliittymän. Sivusto rakennettiin WordPress-alustalle, johon toimme integraatioiden kautta elementtejä Taksi Helsingin olemassa olevista palveluista, kuten hintalaskurin ja reaaliaikaisen odotusajan sivuston käyttäjille. Kuljettajien käyttöön rakensimme extranetin, johon kirjautuminen hoituu jo toisaalla käytössä olleen Amazonin Cogniton kautta.

”Erityisen tyytyväinen olen Genero Care -ylläpitopakettiin. Tulee saitin kanssa mitä vaan vastaan, saadaan todella nopeasti apua joko käytön tukena tai pienkehityksenä, kun omat tarpeemme muuttuvat. Lopulta tärkeintä on projektin jälkeinen elämä ja se, että rakennettu palvelu toimii miten pitää. Nyt saitin suhteen on huoleton ja varma olo.”

– Pia Pouttu, Communication Specialist, Taksi Helsinki

Projektin aikana Taksi Helsingin tarpeet kasvoivat hieman, joten julkaisupäivää myöhäistettiin ja budjettia kasvatettiin sovitusti. Julkaisun jälkeen projektitiimi sai kehuja sivuston ulkoasusta ja käyttökokemuksesta yhteistyökumppaneilta, kuljettajilta ja jopa asiakkailta. Yhteistyö Taksi Helsingin kanssa jatkuu Genero Care -prosessin mukaisesti.

”Suosittelisin ilomielin Generoa kumppanina saittiprojektiin. Tiia ja kumppanit pitivät kaikki ruodussa ja projekti vedettiin läpi ammattitaidoilla. Olen nähnyt myös epäonnistuneita projekteja. Tämä ei ollut sellainen.”

– Pia Pouttu, Communication Specialist, Taksi Helsinki


Sinua voisi kiinnostaa myös

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Neve Oy – verkkosivustouudistus

Tekijä: Siili Solutions

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin taustat ja tavoitteet Neve Oy – Napapiirin Energia ja Vesi – on Rovaniemen kaupungin omistama monialainen energiayhtiö, jonka palvelut kattavat muun muassa sähkönsiirron, vesihuollon, kaukolämmön, sähköisen liikenteen, kuituverkkopalvelut ja kiertotalouden ratkaisut. Neve toimii laajalla, kriittisellä maantieteellisellä alueella Lapissa ja sen digitaalisten palveluiden toimivuus on tärkeä osa asiakaspalvelun ja tiedottamisen onnistumista. Vanha verkkosivusto ei enää […] Lue lisää

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

Rauman kaupungin verkkopalvelu-uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Lähtökohtana vanhentunut alusta ja puutteellinen käyttökokemus Rauman kaupungilla oli tarve uudistaa verkkopalvelunsa vastaamaan paremmin nykypäivän tarpeita. Projektin tarjouspyyntövaiheessa Rauman kumppanina toimi North Patrol, joka auttoi määrittelemään verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteet, tarpeet ja keskeiset vaatimukset. Hyvin valmisteltu vaatimusmäärittely loi selkeän pohjan kilpailutukselle ja antoi hyvän lähtökohdan itse toteutukselle. Verkkopalvelut eivät enää vastanneet nykypäivän tarpeita. Erityisesti vanha WordPress-teknologia oli […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Solarplexius

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun