Pro Kiinteistötekniikka

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Pro Kiinteistötekniikka (ent. Domtron Oy) kanssa aloitetun projektin tavoitteena oli toteuttaa skaalautuva brändi sekä uudet, myyntiä tuottavien verkkosivut yritykselle.

Täysin uuden brändi-identiteetin luomiseksi projekti aloitettiin WDS:n toteuttamalla puolen päivän brändityöpajalla, jossa keskityttiin muun muassa Pro Kiinteistötekniikan tulevaisuuden tavoitteisiin, arvoihin, visioihin, brändilupauksiin ja heidän toiveisiinsa brändin visuaalisen ilmeen tiimoilta. Lisäksi verkkosivuja varten Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjonnan tarkennukseksi toteutettiin asiakaspolkuworkshop, jossa syvennyttiin Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjontaan ja eri kohderyhmien ostopolkuihin.

Yrityksen uudet verkkosivut ja brändäys toteutettiin siten, että ne palvelevat sekä kuluttajia että yritysasiakkaita. Leikkisyyttä sivustolla luo kuluttajapuolella esiintyvä maskotti “Plugi”, joka tulee seikkailemaan jatkossa erilaisissa markkinointikuvioissa mukana. Verkkosivujen sisällöntuotannon pohjalle toteutimme WDS:llä SEO-avainsanatutkimuksen.

Koko projekti toteutettiin kompaktissa aikataulussa parin kuukauden aikana. Yhteistyö WDS:n ja Pro Kiinteistötekniikan kanssa jatkuu muun muassa verkkosivujen kehityksen myötä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Invera Oy

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Invera Oy on kolmen oululaisen veljeksen perustama, Oulun alueella toimiva yritys joka rakennuttaa aikaa kestäviä koteja ja parantaa asuinviihtyvyyttä erilaisten pihasaneerauksien kautta. Verkkosivujen uudistamisen tavoitteena oli rakentaa markkinoinnillisesti tehokkaat, erityisesti asuntomarkkinoinnin tarpeisiin sopivat verkkosivut. Yhteistyö Invera Oy:n kanssa alkoi kahdella työpajalla: markkinointistartilla sekä brändisprintillä. Jälkimmäisessä tarkastettiin myös sen hetkistä brändin visuaalista ilmettä. Markkinointistartti piti sisällään […] Lue lisää

Lotta Svärd -säätiö

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Lotta Svärd Säätiön tarve verkkosivu-uudistukselle oli tyypillinen: käsissä olivat tekniikaltaan, sisällöltään ja ilmeeltään vanhentuneet verkkosivut. Lisäksi säätiön eri toiminnoilla oli omia verkkosivuja erilaisilla URL-osoitteilla, mikä rikkoi yhtenäistä brändiä ja vaikeutti tiedon löytämistä. Uudistetun verkkosivuston tavoitteena on tukea Lotta Svärd Säätiön brändiä sekä lottaperinnön uudistamista ja tulevaisuuteen suuntautumista. Useat eri säätiön toiminnot, kuten Lottasäätiö, Lottamuseo ja […] Lue lisää

Uudisovi.com – asuntoportaali

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudisovi.com – Täysin uusi asuntoportaali uudiskohteiden myyntiin ja markkinointiin Profilm Oy oli yhteydessä WDS:ään selkeän visiotilan kanssa. “Halusimme tehdä uudisasuntojen oston helpommaksi, kivemmaksi ja selkeäksi. Halusimme luoda portaalin, jossa tulevaisuudessa on kaikki Suomen uudiskodit helposti, turvallisesti ja mutkattomasti yhdestä osoitteesta. Haluamme tarjota  yrityksille helppokäyttöisen ja selkeän markkinapaikan uudiskohteiden myyntiin” Lisäksi Profilm Oy oli huomannut selkeän puutteen […] Lue lisää

VRP.fi

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Rakennusyhtiö VRP rakentaa vuosittain satoja uudisasuntoja kasvukeskuksiin. Asunnot myydään pääosin kuluttajille sekä asuntosijoittajille. Lisäksi VRP:n palveluihin kuuluvat erilaiset urakoinnin ja korjausrakentamisen palvelut. VRP:llä oli noussut tarve ajanmukaistaa verkkosivustonsa entistä paremmin asunnon ostajaa palvelevaksi sekä yhdenmukaistaa asuntomyyntiprosessinsa useiden tytäryhtiöidensä kesken. Projekti käyntiin brändityöllä ja asiakaspolkujen mallintamisella Verkkosivuprojekti alkoi brändityöpajalla, jossa autoimme VRP:n johtoryhmää kiteyttämään mm. yrityksen […] Lue lisää

Paretec

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Pitkän linjan toimijat, sähkö- ja automaatiourakoitsija Sähköpare Oy sekä kiinteistöjen turvallisuustekniikan asiantuntijayritys Paratec Oy yhdistivät liiketoimintansa uuden Paretec-nimen alle vaiheittain vuosina 2020 – 2021. Fuusioituneen yhtiön liikevaihto on yli 20 milj. €, ja se työllistää yli 150 ammattilaista. Uudelle yhtiölle tarvittiin kaivattiin uuden yhtiön toiminnan yhdistävä brändistrategia sekä visuaalinen ilme, joita sovellettiin myyntimateriaaleissa ja uudessa […] Lue lisää

Plussalaiset-verkkosovellus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Vauvan ja vanhemman matkassa – Verkkosovellus, jonka sisältö mukautuu elämäntilanteeseen Loimme yhdessä Kaksplussan kanssa Plussalaiset-verkkosovelluksen, joka tarjoilee personoitua sisältöä ja etuja vanhemmille ja odottajille lapsen iän ja vanhemmuuden elinkaaren mukaan. Kaksplussan toimintakenttä on murroksessa Kaksplus on Otavamedian omistama, Suomen johtava digitaalinen vanhemmuusmedia. Kaksplus on edelläkävijä digitaalisten palveluiden kehittämisessä ja tarjoaa lukijoilleen ajankohtaista ja luotettavaa tietoa […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun