Laitex

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Materiaalinkäsittelyteknologiaa tarjoava Laitex halusi verkkosivut, jotka paitsi korostavat heidän asemaansa suurena ja globaalina toimijana, myös toimivat merkittävänä markkinoinnin välineenä.

Yrityksellä oli alusta alkaen vahva visio siitä, mitä verkkosivustolta halutaan ja miltä sen tulisi näyttää. Suunnitelman hiomiseen ja toteutukseen tarvittiin kuitenkin asiantunteva kumppani, joka pystyy loihtimaan haastavatkin koodinpätkät. Tästä alkoi Laitexin ja Morganin suuri yhteistyöprojekti. Morgan vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta sekä erilaisten sisältöjen editoinnista ja tuotannosta.

– Morganilaisilla on huikea asenne – heille kaikki on mahdollista, asiakkaan toiveita kuunnellaan ja asiat viedään onnistuneesti maaliin, sanoo Amira Achek, Laitexin markkinointi- ja pr-asiantuntija.

Tyylikäs tekstin ja visuaalisten elementtien harmonia

Laitexin toiveena oli selkeät ja näyttävät verkkosivut hyvällä käyttäjäkokemuksella. Yhteistyössä sivustosta luotiin minimalistisen kevyt kokonaisuus, jossa on hyödynnetty lyhyitä tekstejä sekä runsaasti tyylikkäitä visuaalisia elementtejä – 3D-kuvia, videoita ja animaatioita – joilla sivusto ikään kuin herätettiin henkiin.

Oikea yhteyshenkilö löytyy nopeasti

Laitex halusi tarjota sivuston käyttäjille myös mahdollisimman nopean ja helpon yhteydenottomahdollisuuden eri maiden asiantuntijoihin.

Morgan kehitti ratkaisuksi Fast contact -napin ylävalikkoon, jota painamalla kävijä voi valita haluamansa kielen sekä palvelun, josta hän haluaa kuulla lisää. Näin kävijä saa heti tietää, kehen hän voi olla yhteydessä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Närpiön kaupunki

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu

Kun Närpiö päätti laittaa verkkosivustonsa kokonaan uusiksi kesällä 2022, löysi kaupunki projektilleen pian sopivan toteuttajan Morganista. Kaksikielisenä toimistona Morgan pystyi kokoamaan täysin ruotsinkielisen projektitiimin, jonka kaikilta jäseniltä löytyi runsaasti kokemusta verkkosivuprojekteista. Laajamittainen sekä aiempaa huomattavasti helppokäyttöisempi sivusto julkaistiin nopeassa aikataulussa joulukuussa 2022. Morganin vastuulla oli sekä tekninen toteutus WordPressillä että ulkoasusuunnittelu. – On ollut erittäin […] Lue lisää

Kauppapolitiikka-lehti

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Kauppapolitiikka on ulkoministeriön julkaisema kansainvälisen kaupan media, joka tarjoaa ajankohtaisia uutisia, syvällisiä analyyseja ja näkökulmia globaalin talouden kehityksestä. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä painettu lehti ja jatkuvasti päivittyvä verkkosivusto muodostavat yhdessä kattavan tietokanavan Suomen viennin ja kansainvälisten markkinoiden ajankohtaisista aiheista. Ajankohtaista ja monipuolista sisältöä kaupankäynnistä Kauppapolitiikka käsittelee kansainvälisen kaupan teemoja laaja-alaisesti. Digitalisaation vaikutukset kaupankäyntiin, vihreän siirtymän […] Lue lisää

Helsingin Satama

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Projektin osana tehty käyttäjätutkimus oikeilla loppukäyttäjillä

Helsingin Satama uudisti verkkosivunsa yhdessä digitoimisto Karhu Helsingin kanssa. Helsingin Satama on yksi Euroopan vilkkaimmista matkustajasatamista ja Suomen ulkomaankaupan väylä maailmanmarkkinoille. Karhu Helsinki vastasi uuden Portofhelsinki.fi-sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja rakentamisesta tiiviissä yhteistyössä mittavan sisältötyön tehneen Sataman viestintätiimin kanssa. Projektin pohjaksi tehtiin käyttäjätutkimus ja se vietiin läpi samanaikaisesti Sataman brändiuudistuksen kanssa. Uuden sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. […] Lue lisää

Prevex

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Prevex on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on erikoistunut vesilukkojen valmistukseen. Vuosien saatossa sekä yrityksen brändi että verkkosivusto olivat päässeet vanhentumaan, eikä ilme enää vastannut tuotteiden korkeaa laatua. Morgan toteutti Prevexille perinpohjaisen brändiuudistuksen, minkä jälkeen uutta sivustoa alettiin suunnittelemaan uuden ilmeen mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelussa huomioitiin tulevan digimarkkinoinnin tarpeet sekä se tosiasia, että Prevexin pääasiakkaat ovat B2B-puolelta. […] Lue lisää

Vaasan Yliopiston verkkokauppa

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: alle 10 000 €

Projektin tyyppi: Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa

Vaasan yliopisto halusi tarjota opiskelijoille ja henkilöstölle helpomman keinon hyödyntää liikuntapalveluja sekä ostaa promotuotteita. Uusien ratkaisujen tarvetta vauhditti koronapandemia. Tavoitteena olikin mahdollistaa promotuotteiden ja liikuntapalvelujen käyttöön oikeuttavan liikuntatarran ostaminen sähköisesti. Myös tilaaja- ja laskutustietojen ylläpidosta sekä tilausten, menekin ja varastosaldon seurannasta tahdottiin tehdä aiempaa vaivattomampaa. Ratkaisuna kahden verkkokaupan kokonaisuus Morgan astui tuttuna yhteistyökumppanina mukaan kuvioihin […] Lue lisää

Rani Plast

Tekijä: Morgan Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Rani Plast on Suomen suurin muovikalvojen valmistaja ja Morgan Digitalin pitkäaikainen asiakas. Siksi Rani Plast kääntyi Morganin puoleen, kun oli aika uusia yrityksen verkkosivusto. Tärkein syy uudistukselle oli uudistettu brändi ja sen myötä päivitetty visuaalinen ilme. Morgan suunnitteli Rani Plastille ilmavan, vaalean, nelikielisen sivuston, jossa kävijöiden on helppo löytää heitä kiinnostavat asiat. WordPress-ympäristö toteutettiin network/multisite-asennuksena, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun