Görans

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista.

Taustaa

Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että Göransin verkkosivuston päivittämisellä voisi olla suuri vaikutus liiketoimintaan.

Sivuston uudistaminen olisi suora brändillinen sijoitus. Parantamalla sisältöä ja käyttökokemusta sivusto voisi myös houkutella lisää orgaanisia kävijöitä ja innostaa heitä testaamaan Göransin reseptejä ja tuotteita.

Strategia & suunnittelu

Ensin arvioimme mahdolliset liiketoiminnalliset vaikutukset. Avainsana-analyysi osoitti, että voisimme lisätä merkittävästi orgaanista liikennettä parantamalla verkkosivuston sisältöjä ja teknistä rakennetta. Se myös auttaisi kasvattamaan Göransin brändin tunnettuutta tulevaisuudessa.

Seuraavaksi kartoitimme huolellisesti projektin laajuuden. Tärkeät ominaisuudet, kuten arvostelumahdollisuuden lisääminen, tuotteiden linkittäminen resepteihin ja aloitussivujen luominen, tunnistettiin ja priorisoitiin.

Suunnitteluprosessin tehostamiseksi loimme ensin brändikirjan, joka sisältää selkeät ohjeet designille, uusille kuville, fonteille ja kustomoiduille ikoneille.

Suunnittelu tehtiin läheisessä yhteistyössä Göransin ja Generon tiimin kesken, joka koostui markkinoijista, designereista, copywritereista ja strategeista. Yhteistyön avulla Göransin liiketoiminnalliset tarpeet pysyivät keskiössä koko projektin ajan.

Toteutus

Brändikirja teki suunnitteluprosessista erittäin tehokkaan. Muutaman iterointikierroksen jälkeen päädyimme lopputulokseen modernista designista, jossa asiakaspalaute sisällytettiin jokaiseen vaiheeseen.

Organisoimme brändikuvaukset ja reseptikuvaukset. Paransimme myös joitain tuotekuvia. Näin meillä oli tarpeeksi materiaalia uutta verkkosivustoa varten.

Sisältöstrategiamme tavoitteena oli selventää Göransin keskeisiä viestejä ja korostaa heidän sitoutumistaan laatuun. Verkkosivuston uudelleensuunnittelu pohjautui tekemiimme asiakaskyselyihin. Näin pystyimme ymmärtämään heidän mieltymyksiään ja ostokriteereitään. Tämä tieto oli arvokasta, kun aloimme kirjoittaa tekstejä verkkosivustolle.

Hyödyntämällä vuosikymmenen mittaista kokemustamme WordPressistä kehitimme verkkosivuston, joka on nopea, turvallinen, SEO-ystävällinen ja asiakkaalle helposti hallittava.

Tulokset

Sivusto valmistui suunnitelmien mukaan ja täytti kaikki asetut tavoitteet. Jatkuva kumppanuutemme Göransin kanssa ja ymmärryksemme heidän liiketoiminnan tarpeistaan auttoi meitä tuottamaan verkkosivuston, joka tukee heidän kasvuaan vuosia eteenpäin.

Palaute on ollut positiivista ja olemme jo nähneet lupaavia tuloksia hakukoneoptimoinnista ja sivuston käytettävyydestä. Odotamme innolla Göransin kasvun tukemista jatkossakin uusien projektien muodossa!

”Yhteistyö Generon kanssa on sujunut loistavasti! Projektin suunnittelu tehtiin huolella yhdessä ja tietoa jaettiin säännöllisesti, jotta kaikki pysyimme mukana projektin etenemisestä. Olemme erittäin tyytyväisiä Generon kanssa ammattitaitoisesti ja joustavasti toteutetun työn tulokseen.” – Evert Granholm, CEO


Sinua voisi kiinnostaa myös

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

Palta

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Palvelualojen työnantajat Palta ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uudistuneen version Palta.fi-verkkosivustosta. Palvelualojen kasvun ja kilpailukyvyn eteen työskentelevä Palta neuvottelee noin puolet kaikista Suomessa solmittavista työehtosopimuksista. Verkkosivusto on Paltalle tärkeä viestinnän väline, ja se palvelee laajaa kohderyhmien kirjoa ministeristä mediaan ja jäsenyrityksestä ay-vaikuttajaan. Karhu Helsinki vastasi uuden sivuston suunnittelusta ja tuotannosta konsulttitoimisto North Patrolin kanssa laaditun […] Lue lisää

Suomen kulttuurirahaston verkkopalvelu

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Strateginen uudistus Suomen Kulttuurirahaston (SKR) verkkosivusto on uudistettu tukemaan säätiön strategisia tavoitteita. SKR pyrkii toimimaan valtakunnallisena muutosvoimana tieteen, taiteen ja kulttuurin hyväksi sekä edistämään moniarvoisuutta ja kestävyyttä yhteiskunnassa. Uudistustyössä keskityttiin kolmeen keskeiseen viestinnälliseen tavoitteeseen: SKR:n tunnettuuden kasvattaminen Tieteen, taiteen ja kulttuurin merkityksen vahvistaminen yhteiskunnassa Käyttäjäkokemuksen kehittäminen Redandblue vastasi SKR:n uuden verkkosivuston suunnittelusta ja toteutuksesta WordPress-alustalle. […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun