Pakettipiste
Uudistimme totaalisesti Pakettipisteen verkkosivuston. Aiempi sivu oli äärimmäisen yksinkertainen one page -toteutus, joka ei palvellut asiakashankinnan tai digimarkkinoinnin tarkoituksia. Uusi sivusto rakennettiin käytännössä puhtaalta pöydältä. Samalla modernisoitiin kevyesti visuaalista ilmettä.
Uudistusta oli konsultoimassa digimarkkinointiyritys Hopkins, joka kommentoi jo ensimmäisiä rautalankamalleja sivuston rakenteesta. Näin monet parhaat suunnitteluperiaatteet ja hakukoneoptimoinnin parhaat käytännöt saatiin kustannustehokkaasti rakennettua uudelle sivustolle.
“Avoin ja tiivis vuoropuhelu asiakkaan ja sivustokumppani Hahmon kanssa toimi erittäin hyvin. Saimme monessa kohtaa rakennettua toiminnallisuuksia juuri oikein ja asiakkaan kannalta todella kustannustehokkaasti. Kun perusrakenne on nyt tehty erinomaiseen kuntoon niin tulevaisuudessa jatkuvan kehityksen mallilla sivustoa on helppo pitää jatkuvasti ajantasalla. Ylläpidettävyys on helppoa niin sisältöjen, käyttäjäystävällisyyden kuin hakukoneoptimoinnin näkökulmastakin. Helppo päivitettävyys takaa, että sivusto ei jää yleisestä netin kehityksestä jälkeen vaan vastaa asiakkaiden muuttuviin odotuksiin nyt ja tulevaisuudessa.”
– Lari Eteläniemi, Hopkins
”Teillä niin onnistuneet sivut, että vakuutuin siitä, että teihin kannattaa ottaa yhteyttä.”
– Pakettipisteen saama palaute uudistetusta sivustostaan