Artikkelit
Hotellien varaussivustot kiristävät hotelliyrittäjiä

WordPress-liikevaihto: Yli 2 miljoonaa / vuosi
WordPressin osuus koko liikevaihdosta: 80–100 %
WordPress-kokemus: ★ Kokenut WordPress-digitoimisto
Verkkokauppakokemus: ★★ Kokenut verkkokauppojen tekijä
Integraatiokokemus: ★★ Kokenut integraatioiden tekijä
Samassa liikevaihtoluokassa: Valu Digital, Geniem
Viimeisin julkaistu referenssiprojekti: Wattinen.fi-verkkosivusto (4 kuukautta sitten)
Vierityspalkissa kirjoitettua: Tummien sävyjen maalaaja: Evermade (2015), Evermade nousi Suomen suurimmaksi WordPress-toimistoksi (2020)
Olemme kokonaisvaltainen digikumppani, joka auttaa sinua saavuttamaan liiketoiminnalliset tavoitteesi verkossa. Suunnittelemme ja toteutamme visuaalisesti näyttävät ja teknisesti toimivat verkkosivustot, verkkokaupat ja verkkosovellukset. Työmme keskittyy verkkopalveluiden käyttäjälähtöiseen suunnitteluun, analytiikkaan, kehittämiseen, optimointiin ja ylläpitoon.
Ota yhteyttä: hello@evermade.fi / +358 44 506 9891 / www.evermade.fi
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Helsinki Design Week (Luovi Productions Oy) tarvitsi modulaarisen ja helposti päivitettävän sivuston ympärivuotiseen käyttöön: festivaalin aikana tapahtumasivustoksi ja muuna aikana säännöllisten päivitysten ja sisältöjen julkaisualustaksi.
Evermade rakensi sivuston WordPressille hyödyntäen helposti liikuteltavia Everblox-rakennuspalikoita. Näin varmistettiin sivuston tehokas ja vaivaton muokattavuus.
Sivuston back-endin, designin ja käyttökokemuksen fokus painottui kolmeen tekijään:
Helsinki Design Weekly
Vuoden ympäri aktiivinen julkaisualusta festivaaliin liittyviä uutisia ja tiedotteita varten. Käytettävyys ylläpitäjille ja intuitiivisuus kävijöille varmistettiin tuomalla mukaan näppäriä elementtejä ja siistimällä artikkelinäkymä.
Optimointi festivaalia varten
Festivaalikävijää varten oli tärkeää uudistaa hakutoiminto ja tapahtumalistaus sekä päivittää tapahtumasivujen rakenne ja mahdollistaa niiden erillinen linkitys.
Tapahtumien rekisteröinti
Tapahtumajärjestäjien käyttökokemus nostettiin uudelle tasolle siirtymällä raskaasta ja vaivalloisesta one pager -ilmoituslomakkeesta sujuvasti soljuvaan rekisteröintipolkuun.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Slush ei esittelyjä kaipaa.
Verkkosivusto on tapahtuman tärkein kanava brändiviestinnän,
lipunmyynnin ja kävijäinformaation kannalta. Uniikin tapahtumakokemuksen siirtäminen verkkoon edellytti sivustolta visuaalista ilotulitusta, räjähtävää tehokkuutta ja saumattoman käyttökokemuksen.
Sisällönhallinnan ja sivuston muokkauksen tuli olla Slush-tiimille helppoa ja nopeaa, sillä vuoden aikana sivustoa päivitetään jatkuvasti – syksyllä päivittäin. Slush.org toteutettiin WordPressillä ja rakennettiin helposti siirreltävillä Everblox-elementeillä, jotka tekivät sivuston kokoamisesta niin yksinkertaista, että jokainen tiimiläinen pystyi muokkaamaan sivustoa itsenäisesti.
Front-end design on sulavaa ja animaatiot toimivat moitteetta. Sivusto latautuu on tehokkaasti – täsmällinen responsiivisuus ja palkitseva interaktiivisuus parantavat kävijän kokemusta entisestään. Everblox-elementit paitsi näyttävät tyylikkäiltä ovat myös joustavia käyttää, ja mahdollistavat koko Slush-tiimin panoksen kävijän palvelemiseksi heti ensimmäisestä rajapinnasta alkaen.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Messukeskus on Suomen suurin ja monipuolisin tapahtumakeskus, jossa järjestetään vuosittain yli 100 yritys- ja kuluttajatapahtumaa sekä yli 1500 tapaamista ja kongressia.
Tapahtumien määrä ja kirjo asettivat verkkosivustolle kovat vaatimukset: yksittäisten tapahtumasivujen luomisen ja muokkaamisen tuli olla yksinkertaista, mutta samalla kokonaisuuden tuli pysyä ehjänä ja johdonmukaisena. Perusteellisesti suunniteltu informaatioarkkitehtuuri loi pohjan onnistuneelle toteutukselle.
Rakensimme joustavan mutta vakaan sivuston WordPressille hyödyntäen modulaarisia Everblox-rakennuspalikoita. Näiden avulla täytimme tapahtumasivujen yksinkertaisen luomisen ja muokkaamisen edellytykset. Samalla varmistimme sen, että kokonaisuus tukee Messukeskuksen ilmettä ja viestiä.
Ratkaisumme kulmakiviksi muodostuivat sivustokokonaisuuden mobiililaitteille optimoitu design, API-integraatiot, mainosten hallintaan rakennettu työkalu, sivuston flowta parantava messupolku sekä WordPressiin perustuva tapahtumasivujen luomisen ja hallinnan mahdollistava alusta.
Messukeskuksen sivustolla on toteutettu integraatio eMessukeskus-taustajärjestelmään. Näytteilleasettajat syöttävät tietonsa eMessukeskukseen, mistä ne luetaan WordPressiin.
eMessukeskuksesta ladataan tapahtumatiedot, ohjelma, näytteilleasettajat, lehdistötiedotteet, tarjoukset ja ravintolat. Esimerkiksi tapahtumatieto sykronoidaan WordPressiin omaksi sisältötyypikseen. Tämän lisäksi muodostetaan myös automaattisesti tapahtumat-avainsanat, jota voidaan käyttää WordPressissä tietojen ristiinlinkitykseen. Osa sisältötyypeistä – kuten ohjelma ja näytteilleasettajat – siirretään WordPressin sisällöiksi ja osa käsitellään ja tallennetaan json-muotoisina Amazon S3:een.
Sivustolla oleva Messuopas on Reactilla toteutettu sovellus, joka lataa tiedon JSON-muodossa S3:sta.
Sivusto palvelee sujuvasti tapahtumanjärjestäjiä ja n. 1,5 miljoonaa kävijää vuosittain – myös ruuhkaisimpina aikoina.
Tekijä: Evermade (Tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Kihniöstä kotoisin oleva CocoVi on Suomessa superfoodien pioneeri, jonka missio on tehdä paremman minän löytämisestä helpompaa, hauskempaa ja nautinnollisempaa tuomalla maailman ravinnetiheimmät ruoka-aineet jokaisen lautaselle.
Evermade toteutti uuden Cocovi.fi-sivuston Zeeland Familyn kanssa. Sivustolla esitellään CocoVin herkulliset tuotteet ja tarjotaan parhaat reseptit superfood-herkkuihin.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
The Challenge
——————
Rovio wanted to completely reimagine Angrybirds.com to something that more closely resembled the brand that Angry Birds had become: wild, crazy and fun. The website needed to be visually explosive and surprising – it had to look unique, in the sea of boxes that make up most of the web.
The company houses some of the most talented artists in Finland, who produce a huge amount of high-quality visual assets. Due to this, the system needed to be flexible, allowing the artists to unleash their creativity without being bound to the limitations of traditional website structures.
Due to the swift growth of the company, the old website had grown cumbersome and laborious to maintain. We had to address this issue by simplifying and streamlining the experience for both maintainers and visitors alike.
As the website is used primarily for marketing – to drive people into games and other Angry Birds products – the site needed to be fast and optimized to keep the visitors engaged.
Angrybirds.com transformed into a simple site with five main sections. We focused the experience across the board by shedding away what wasn’t needed, and leaving only the bits and pieces that truly matter. In addition to the main sections, every Angry Birds game has their own page in the Games section. This allowed Rovio to move away from maintaining a smörgåsbord of legacy websites built for their older games.
The Solution
——————
Thanks to Evermade’s homegrown block system, Rovio now has the ability to create visually striking and tailor-made pages without writing any code. To break the hard edges between blocks, additional images – separators – can be inserted between them. This gives the pages a flowy feel, as each block melts to the next.
Not a single R, G or B was spared on the colorful, saturated visuals on the site. But even with the extensive amount of images used throughout the site, the pages still load fast thanks to careful image optimisation. Not wanting to compromise usability or performance, animations are subtle and used sparingly. Instead of opting for heavy animation on the website elements, background videos are used bring movement and life to the site.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Evermade on suunnittelutoimisto. Suunnittelemme ja toteutamme asiakkaillemme visuaalisesti näyttäviä ja teknisesti toimivia verkkopalveluita WordPressin päälle. Merkittävimpiä asiakkaitamme ovat pelialan yritykset ja startupit.
Päivitimme oman WordPress-pohjaisen evermade.fi-sivustomme. Sivustolla on vain yksi ulkoasu jota käytetään kaikilla sivuilla. Yksittäiset sivunäkymät koostetaan käyttäen modulaarisia elementtejä.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Yrityssivun suunnittelu ja toteutus Hollantilaiselle Poki.com -portaalin yritykselle. Sivuston pohjalla pyörii WordPress.
Poki.com -portaalin näkyvyys kuukaudessa on yli 20 miljoonaa käyttäjää ja se sisältää Flash ja HTML5 -pelejä. Poki -yritys tekee nykyään myös itse iOS ja Android pelejä.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Oura on uusi Suomalainen puettavan teknologian lupaus, joka kehittää käyttäjän elintoimintoja seuraavaa tyylikästä sormusta. Vastaamme Evermadella Ouran sivuston ilmeestä, kehityksestä ja ylläpidosta.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Housemarque on yksi Suomen legendaarisimmista pelifirmoista, jonka portfoliosta löytyy toinen toistaan kovempia pelejä. Housemarque kääntyi Evermaden puoleen ja halusi www-sivut, joissa olisi jotain ainutlaatuista. Tartuimme haasteeseen ja toteutimme sivuston, joka nostaa pelit ja yhteisön keskiöön ja tarjoaa samalla visuaalista ilotulitusta. Kehitimme sivustolle myös elementin, joka hakee sisältöjä eri sosiaalisista medioista ja yhdistää ne yhdeksi virraksi. WordPress-pohjainen sivusto on täysin asiakkaan ylläpidettävissä ja toimii luonnollisesti hyvin mobiililaitteilla.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Legend of Grimrock on yksi viimevuosien menestyneimpiä suomalaisia indie-pelejä, jonka takana Almost Human -studio. Pelin toinen osa julkaistiin syksyllä ja sitä varten Evermade uudisti pelin www-sivut. Tavoitteena oli saavuttaa pelien tiivis luolatunnelma myös verkossa. Sivuston tärkeintä sisältöä ovat pelien esittelyt ja aktiivinen blogi. WordPress-pohjainen sivusto on asiakkaan ylläpidettävissä ja toimii hyvin mobiililaitteilla. Pelisivustojen tapaan myös Grimrock.net-sivustolle odotettiin suuria asiakasmääriä julkaisuhetkellä ja sivusto on suunniteltu kestämään kuormaa. Projektin osana päivitettiin myös phpBB-pohjaisen foorumin ulkoasu.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto
Mendor on verensokerimittareita tarjoava yritys, joka on useissa lähteissä valittu yhdeksi lupaavimmista Suomalaisista kasvuyrityksistä. Mendorin kehittämä kompakti mittari on helppokäyttöisyydesään ainutlaatuinen. Evermade suunnitteli ja toteutti Mendorille verkkosivut, joiden tavoitteena on esitellä mittari ja sen ympärille rakennettu palvelu. Sivusto on täysin asiakkaan päivitettävissä, toimii myös mobiililaitteilla ja täyttää lääketeollisuuden asettaman tiukat laatuvaatimukset. Julkaisujärjestelmänä sivustolla on WordPress.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Best Fiends on Suomalaisen Seriously -pelistudion ensimmäinen julkaisu, jonka suosio on lähtenyt nousukiitoon. Evermade suunnitteli ja toteutti pelille www-sivut. Sivusto esittelee näyttävästi pelimaailman ja pelin hahmot. Koska kyseessä on kännykkäpeli, mobiilitukeen ja optimointiin on kiinnitetty erityistä huomiota. WordPress-sivusto on suunniteltu kestämään kovia kävijämääriä ja ruuhkatilanteissa kuormaa tasataan monen palvelimen kesken.
Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 30 000–60 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto
Slush-tapahtuma keräsi marraskuussa messukeskukseen yli kymmenentuhatta yrittäjää, sijoittajaa ja median edustajaa. Tapahtuma on lajissaan yksi suurimmista maailmassa. Evermade toteutti tapahtuman www-sivuston. Projektin haasteena oli luoda pohja, jota oli vuoden kuluessa helppo laajentaa sisällön määrän paisuessa vauhdilla. Kaikki sisältö on Slush-tiimin ylläpidettävissä. WordPress-sivusto kestää kovia kävijämääriä ja luonnollisesti toimii hyvin myös kännykässä.
Vierityspalkki on blogi kotimaisen web-alan trendeistä, tapahtumista ja toimistoista. Seuraa, niin tiedät ketkä tekevät parhaat verkkopalvelut, web-sovellukset ja verkkokaupat Suomessa.