Vuokkoset
Klassikkobrändi Vuokkoset antoi Buorren käsiin brändi-ilmeen päivityksen, joka johti verkkosivu-uudistuksen suunnitteluun ja toteutukseen. Uudistuksen tavoitteena oli antaa hyvät eväät Vuokkosten liiketoiminnan skaalautumiseen verkossa ja auttaa brändiä oman markkinaosuuden kasvattamisessa erityisesti nuorten kuluttajien keskuudessa tulevien vuosien aikana. Lopputuloksena syntyi Vuokkosten uusi kasvualusta: käyttäjäystävällinen, herkullisissa väreissä hohtava ja kohdeyleisönsä sitouttava WordPress-verkkosivusto.
Toteutimme verkkosivuston niin, että se on Vuokkosten kasvun kumppani nyt ja pitkälle tulevaisuuteen. Valjastimme Buorren omaan teemaan perustuvan WordPress-verkkosivuston rakentumaan loogisista ja helposti päivitettävistä moduuleista, joiden avulla voi rakentaa yhteneväistä kokonaisuutta laitteesta, päivittäjästä ja ajankohdasta riippumatta.
Ennen verkkopalvelun julkaisua toteutettu käyttäjätestaus kerrytti suoraa palautetta sivustosta ja brändistä nuorilta itseltään. Testauksessa mukana olleet kohderyhmään kuuluvat kuvailivat uusia sivuja selkeiksi, inklusiivisiksi sekä arvopohjaltaan ympäristötietoisiksi että -ystävällisiksi. Testaus antoi myös konkreettisia tuloksia: testaajien fiilis brändiä kohtaan muuttui entistä vahvemmaksi ja positiivisemmaksi verkkosivuvierailun jälkeen.
Sivuston suorituskyky tehostui kertaheitolla ja yleinen nopeusindeksi moninkertaistui varsinkin mobiilissa. Tulokset puhuvat puolestaan: yksittäisen istunnon kesto on sivuston julkaisun jälkeen noussut keskimäärin 56 % ja sivujen määrä per istunto on noussut 27 %.
”Olemme todella tyytyväisiä Vuokkoset-verkkosivujen uudistuneeseen ilmeeseen. Brändi siirtyi kertaheitolla uudelle vuosikymmenelle! Buorren innovatiivinen ja osaava tiimi ymmärsi hienosti, millaista fiilistä uusille verkkosivuille halusimme. Yhteistyö oli muutenkin helppoa ja mutkatonta.” – Senja Blomqvist, Brand Manager, Delipap