Budjetti: 10 000–30 000 €

520 julkaisua


Tapiola Sinfonietta

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Tapiola Sinfonietta – Espoon kaupunginorkesteri – tunnetaan wieniläisklassisen musiikin tyylitietoisista tulkinnoista, mutta myös ennakkoluulottomista, rajoja rikkovista tuotannoistaan. Sinfoniettalle on ominaista tyylien yhdistely ja vierailut eturivin artisteilta. Klassista musiikkia soitetaan perinteisesti, mutta myös rohkealla, omintakeisella otteella. Tapiola Sinfonietta uusi G-Worksin avustuksella koko brändinsä. Osana uudistusta Sinfoniettalle toteutettiin uusi verkkosivusto, jossa avainasemassa oli konserttien monipuolinen esittely ja […] Lue lisää

Aboard-verkkolehti

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Aboard-lehti on toiminut vuosikausia Turun Sataman sidosryhmäviestinnän välineenä. Satamalla tehtiin päätös digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämisestä ja haluttiin lehden suosiosta parempaa analytiikkaa. Printtilehden sisältö ja ulkonäkö oli parin viime vuoden aikana hiottu verkkolehti mielessä ja kun lopulta verkkolehti tehtiin, sisältö sopi melkein sellaisenaan verkkoon. Poutapilvi suunnitteli verkkolehtikokonaisuuden sekä toteutti verkkolehden WordPress-alustalla. Lue lisää

Kotiseutuliitto

Tekijät: Flo Apps Oy, Laiha Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Suomen Kotiseutuliittoon kuuluu yli 850 yhteisöä ja 220 henkilöä. Kotiseutuliiton uusi verkkosivusto avattiin toukokuussa 2018. Sivusto on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmän avulla ja se on integroitu FloMembers-jäsenrekisteriin. Seurahaku on toteutettu FloMembersin REST-API -rajapinnan avulla. Sivuston teknisestä toteutuksesta ja projektinhallinnasta vastasi Flo Apps Oy. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy. Lue lisää

Magisso.com

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Magisso on palkittu suomalainen design-brändi, joka suunnittelee innovatiivisia ja käytännöllisiä ratkaisuja kodin eri pulmiin. Yrityksen tuotteista tunnetuin on Maria Kivijärven vuonna 2011 suunnittelema legendaarinen kakkulapio, jota on ihastellut muun muassa Wall Street Journal, CNN, Oprah ja InStyle. Uudistimme tärkeimmän viestintäkanavamme, magisso.comin, vuoden 2017 lopussa. Jäykkä ja vanhentunut sivusto ei ollut palvellut yrityksen sisäisiä käyttäjiä eikä ulkoisia […] Lue lisää

Hintsa Performance

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Hintsa Performance on johtava korkean tehokkuuden valmennuksen ja digitaalisten hyvinvointipalveluiden tarjoaja. Yrityksen osaaminen auttaa yksilöitä, tiimejä ja kokonaisia organisaatioita parantamaan terveyttään ja hyvinvointiaan sekä suoriutumaan tehokkaammin haastavissa liiketoiminta- ja urheiluympäristöissä. Meitä pyydettiin kehittämään Hintsan omaa tehokkuutta verkossa sivustouudistuksen kautta. Siisti ja vakaa sivusto takaa uskottavuuden Nettisivulla on valtava vaikutus asiakkaan laatuvaikutelmaan ja luottamukseen yritystä kohtaan. […] Lue lisää

Helsingin Satama – vuosikertomus 2017

Tekijät: Ida Fram Oy, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme Helsingin satamalle sähköisen vuosikertomuksen yhdessa Ida Framin kanssa. Vuoden 2017 vuosikertomus oli Helsingin sataman ensimmäinen verkkovuosikertomus, ja sen avulla haluttiin saavuttaa aikaisempaa suurempi yleisö. Ida Fram suunnitteli sivuston visuaalisen ilmeen – Into-Digital vastasi sivuston teknisestä suunnittelusta ja toteutuksesta. Vuosikertomuksen suunnittelun yksi lähtökohdista oli se, että nyt tehtyä teknistä ja visuaalista perustaa on mahdollista hyödyntää […] Lue lisää

Turun Satama

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Turun satama sai kauan kaivatun verkkopalvelun – modernin, näyttävän ja selkeän sivuston, joka vakuuttaa asiakkaat, risteilijät ja kaupunkilaiset. Koukuttava tarina on hyvä lähtökohta verkkosivustolle. Se pitää vain muuttaa rakenteeksi, sisällöiksi, käyttöliittymäksi ja lopulta kokonaiseksi verkkopalveluksi. Turun Sataman verkkopalvelu-uudistus aloitettiin kartoittamalla käyttäjäryhmät sekä heidän tarpeensa. Nykyiset sisällöt käytiin läpi. Mikä toimii, mikä ei? Sen jälkeen luotiin […] Lue lisää

Proluomu.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Pro Luomu ry on luomualan toimijoiden yhteistyöjärjestö, jonka tehtävänä on edistää luomun kasvua ja kehitystä Suomessa. Yhdistyksellä on noin 70 jäsentä, jotka edustavat ruokaketjun toimijoita tuottajista kauppaan. redandbluen tehtävänä oli uudistaa Pro Luomun verkkopalvelu WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului sivuston konseptiontityöpajat, käyttöliittymäsuunnittelu, ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus. Verkkosivustolle suunniteltiin ajankohtaisosio, tapahtumakalenteri, materiaalipankki ja modulaariset sivupohjat, joilla Pro […] Lue lisää

Black Bruin

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Jyväskylän karhunpesästä käsin ympäri maailmaa toimiva Black Bruin valmistaa moottoreita, rotaattoreita sekä ohjausjärjestelmiä raskaille ajoneuvoille. Vaikka Black Bruinin historia ulottuu aina vuoteen 1959, ollaan yrityksessä tiiviisti kiinni nykypäivän kehityksessä. Toteutimme uuden sivuston monista laajoista sisältötyypeistä helposti ylläpidettävän paketin. Muun muassa jälleemyyjien ja palvelukeskusten haku uusittiin täysin. Hakutuloksia ei tarvitse enää odottaa tai tehdä uutta sivulatausta […] Lue lisää

Turku Business Region

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Businessturku.fi on Turun seudun yritys- ja innovaatiopalveluiden sivusto, jonka ylläpidosta vastaa Turku Science Park Oy. Sivusto keskittyy Turun alueen yrityksille suunnattujen palveluiden esittelyyn sekä vahvojen alueellisten klustereiden ja niissä toimivien organisaatioiden ja yritysten esiin nostamiseen. Poutapilvi asensi mainostoimiston suunnitteleman ulkoasun ja toteutti sivuston WordPress-alustalla. Lue lisää

Might & Magic: Elemental Guardians

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Ubisoftin uusi nopeatempoinen strategiapeli Might & Magic: Elemental Guardians tempaisee pelaajan taianomaiseen fantasiamaailmaan. Maaginen saitti maagiselle pelille Evermadea pyydettiin luomaan pelin julkaisun alla sivusto, joka vahvistaisi hypeä pelin ympärillä ja tarjoaisi sujuvan alustan ennakkorekisteröintejä ja pelin latauksia varten. Sivuston tuli imaista käyttäjä Might & Magicin myyttiseen maailmaan ja osaksi seikkailua. Visuaalista ilotulitusta Hypen luominen näin […] Lue lisää

Koneen Säätiön sivustouudistus

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Koneen säätiön sivustouudistus tehtiin vanhan toteutuksen päälle niin, että olemassa olevat sisällöt säilytettiin WordPressin hallinnassa. Sivuston rakenne ja sivukartta konseptoitiin uudelleen käyttäjälähtöiseksi useammassa työpajassa yhteistyössä asiakkaan kanssa. Sivustolle luotiin uusia päätason sivupohjia selkeyttämään aikaisemmin haasteelliseksi koettua rakennetta. Sivuston menua uusittaessa siitä tehtiin saavutettava. Olemassa olevat artikkeli- ja custom post type -sisällöt kategorisoitiin, jaoteltiin ja avainsanoitettiin […] Lue lisää

Pivo.fi

Tekijä: Crop Agency Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme OP Ryhmän kehittämän Pivo-mobiilimaksusovelluksen verkkosivuston. Suunnittelimme sivuston siten, että se viestii sovelluksen hyödyistä eri käyttäjäryhmille ja siirsimme painopisteen sovelluksen ytimeen: näyttämään ja kertomaan mitä sillä voi tehdä. Toteutimme mobiilioptimoidun WordPress-sivuston, jonka sisällön päivitys ja muokkaus suunniteltiin mahdollisimman helpoksi. Rakensimme sivun sisältöpalikoiden avulla, joita voi joustavasti lisätä, poistaa, siirrellä ja muokata. Tämä tekee verkkopalvelun ylläpidosta […] Lue lisää

Huono Äiti

Tekijä: Crop Agency Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi, Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme Suomen johtavan äitiyhteisön, Huonon Äidin verkkopalvelun. Rakensimme sivuston WordPressin päälle ja teimme ulkoasu- ja käyttöliittymäsuunnittelun. Päämääränämme oli suunnitella verkkopalvelu, jonka avulla on helppoa ja joustavaa julkaista useita uusia, eri aihepiireihin jaoteltuja artikkeleja päivässä. Ratkaisumme oli visuaalisista elementeistä rakentuva WordPress-sivusto, joka on jaettu aihepiireittäin kategorioihin, joiden avulla lukijoiden on helppo löytää heitä kiinnostavia artikkeleja ja […] Lue lisää

Emce365.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

EmCe 365 on ketterä ja helppokäyttöinen sähköisen taloushallinnon ohjelmisto, joka tuo kaikki taloudenhallinnan työkalut yhteen paikkaan. EmCe 365 automatisoi taloushallinnon prosesseja ja mahdollistaa uudenlaisen ja sujuvan taloudenhallinnan käyttökokemuksen. Työkalu on suunniteltu paitsi tilitoimistoille, myös yrittäjien päivittäiseen käyttöön. redandblue suunnitteli ja toteutti Emce365.fi sivuston WordPress-alustalle. Suunnitteluvaiheeseen kuului aikaisen vaiheen prototyyppi ja testaus. Vastaamme myös ohjelmiston brändi-ilmeestä, […] Lue lisää

Sievo

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Vuonna 2003 perustetun Sievon päätuote on ohjelmisto joka jalostaa isojen asiakkaiden hankintatiedoista analyysejä auttamaan ostojen tehostamisessa, optimoinnissa ja budjetoinnissa. Sievo kaipasi osaavaa kumppania joka toimittaisi uuden sivuston “avaimet käteen” periaatteella ja tarjoaisi ylläpitoa sekä ketterää jatkokehitystä julkaisunkin jälkeen. Dude valikoitui kumppaniksi ja toteutti sivustouudistuksen samaan aikaan laajemman, koko brändin visuaalisen ilmeen uudistuksen kanssa. Sisällön helpon […] Lue lisää

Ravintola Hertog Jan

Tekijä: Crop Agency Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme belgialaisen kolmen Michelin-tähden ravintolan, Hertog Janin verkkosivuston. Teimme visuaaliseen suunnittelun, sivuston teknisen toteutuksen sekä suunnittelimme sisällöt ja kirjoitimme tekstit. Ratkaisumme oli responsiivinen, mobiilin kautta helposti toimiva WordPress-sivusto, jonka toteutuksessa kiinnitimme erityistä huomiota mahdollisimman helppoon ylläpitoon hektistä huippuravintolamaailmaa ajatellen. Lue lisää

Joutsenmerkki

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme Joutsenmerkin tieto- ja tuotesivuston niin tekniikan kuin ulkoasunkin osalta. Joutsenmerkin markkinointipäällikkö ja projektista vastannut Minna Kinnari ei sanojaan säästele. ”Pelkkää hyvää sanottavaa: huippu porukka, nopea reagointi asiakkaan tarpeisiin ja aikataulussaan pysynyt projekti.” Mutta kaikki kiitos ei missään nimessä kuulu meille. Projektin onnistumiseen vaikutti merkittävästi se, että myös Joutsenmerkillä oli valmistauduttu hyvin ja sisällöntuotanto valmistui […] Lue lisää

Hofstede Insights -verkkosivu-uudistus

Tekijät: Ida Fram Oy, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Into-Digital toteutti yhdessa Ida Framin kanssa laajan sivustokokonaisuuden joka sisältää myös verkkokaupan. Palvelussa myydään tuotteita ja palveluita ympäri maailmaa ja verkkokaupassa onkin huomiotu kansainväliset maksutavat ja EU:n asettamat vaatimukset. Inton rooli projektissa oli hyvin kokonaisvaltainen, teimme visuaalisen suunnittelun sekä verkkokaupan määrittelyn ja suunnittelun, sekä vastasimme täysin teknisestä toteutuksesta. Lue lisää

Teollisuusliiton sivustouudistus

Tekijät: Hasan & Partners, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Toteutettiin laajamittainen sivustouudistus yhdessä hasan & partnersin kanssa, kun kolme suurta ammattiliitoa yhdistyivät Teollisuusliitoksi. Laajan sivusto pitää sisällään muutaman erilaisen sivupohjarungon ja useita erilaisia räätälöityjä sisältömoduuleja. Yksi sivuston avaintoiminnoista on räätälöity hakutoiminto, joka toteutettiin SearchWP-hakutyökalua hyödyntämällä. Hakutyökalu indexoi sisällön lisäksi myös sisällön liitetiedostoina olevat pdf- ja office-dokumentit. Sivuston ominaisuuksia mm.: -Etusivu, artikkelit, tapahtumat, henkilöt, sisältösivut […] Lue lisää

CRM-Service Oy

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

CRM-Service Oy on vuonna 2007 perustettu Jyväskylän Lutakosta käsin ponnistava suomalainen yritys, joka tarjoaa yritysasiakkaille CRM-pilvipalvelua. Yrityksen paukut oli laitettu tuotteen kehittämiseen ja vuonna 2017 oli vihdoin oikea aika panostaa myös markkinointisivustoon. Dude kutsuttiin hätiin ja loppu onkin historiaa. CRM-service päätyi Dudeen, koska he kaipasivat tiimiä, joka pystyisi toteuttamaan sivustouudistuksen tiiviissä yhteistyössä, joustavasti ja tehokkaasti. […] Lue lisää

Gapps

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme Gappsin WordPress-verkkosivu-uudistuksen, jossa tavoitteena oli luoda monikäyttöinen, moderni ja persoonallinen sivusto jouduttamaan Gappsin liiketoimintaa ja brändin rakennusta. Meille hieman poikkeuksellisesti työskentelimme valmiin design-layoutin kanssa. Usein tavoitteenamme on pyrkiä hallitsemaan kokonaisuus suunnittelun ja toteutuksen välillä käyttäjäkokemuksen takaamiseksi, mutta Gappsin kanssa teimme poikkeuksen, sillä sivuston ulkoasu oli laadittu ammattitaitoisesti ja ohjeistettu kattavasti in-house suunnittelijan toimesta. Kävimme […] Lue lisää

Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Teme on Suomen suurin taide- ja kulttuurialojen ammattiliitto. Teme edustaa esittävien taiteiden, media- ja av-alojen työntekijöitä, taiteilijoita ja itsensätyöllistäjiä. Kattojärjestö Temen sivusto teme.fi sisältää Teme ry:n sivuston lisäksi seitsemän jäsenjärjestön sivustot. Sivusto koostuu pääosin erilaisista artikkeli- ja mediasisällöistä, joita on kategorisoitu ja jaoteltu erilaisiksi kokonaisuuksiksi. Sivupohjat ovat modulaarisia ja niiden avulla sivustolla voidaan luoda eri […] Lue lisää

Friikut.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Freelance-graafikot on suomalainen graafisten suunnittelijoiden työhuonekunta, joka toimii Freelance ohjelmatyöntekijät ry FOT alla. Jäsenet ovat freelancereita tai yrittäjiä. redandblue suunnitteli ja toteutti friikut.fi sivuston uudistuksen WordPress-alustalle. Ylläpitokäyttöliittymä räätälöitiin mahdollisimman helppokäyttöiseksi myös vähemmän teknisille graafikkojäsenille. Palvelussa graafikkojäsenet voivat luoda oman profiilin, esitellä omia työnäytteitään sekä myydä omia töitään Torilla. Varsinainen sivusto toimii minimalistisella designillä galleriana työnäytteille, […] Lue lisää

Immuno Diagnostic

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Selkeydestä, löydettävyydestä ja helppokäyttöisyydestä ei voi tinkiä tuumaakaan, kun verkkopalvelun sisuksissa hyrrää 100 000 tuotteen verkkokauppa. Suuri tuotemäärä asettaa haasteensa paitsi löydettävyydelle, myös verkkokaupan suorituskyvylle ja tuotteiden ylläpidolle. Immuno Diagnostic asetti uudelle verkkopalvelulle selkeät tavoitteet: – Verkkopalvelu palvelee asiakkaita mahdollisimman hyvin. – Asiakas löytää helposti tietoa tuotteista, joista hän on kiinnostunut. – Tuotteiden tilaaminen sekä […] Lue lisää

Innovarch

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Innovarch on kotimainen arkkitehtitoimisto, joka toimii valtakunnallisesti onnistuneiden tilojen ja elinympäristöjen suunnittelijana. Uudistimme Innovarchin visuaalisen identiteetin ja toimme brändin lähemmäksi muuta konsernia visuaalisesti. Identiteettiä muovattiin modernimmaksi ja raikkaammilla valinnoilla halusimme erottaa Innovarchia selkeämmin irti muusta kentästä rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana asiantuntijana. WordPress-sivustoa uudistettaessa oli elintärkeää luoda helposti hallittavissa oleva kokonaisuus, joka istuu saumattomasti muun […] Lue lisää

Vahanen

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Loimme Vahanen-yhtiöille uuden, päivitetyn visuaalisen identiteetin sekä multisite-asennuksena toteutetun WordPress-sivuston. Vahanen on rakennus- ja kiinteistöalan suomalainen konsulttikumppani, joka tunnetaan hyvinvoivien elinympäristöjen rakentajana. Rakennusalalla onnistumista vastuun ottavan Vahasen palveluihin kuuluu asiantuntijapalvelut rakennusten koko elinkaaren ajalle. Vahasen konserni on levittäytynyt ympäri Suomen ja se työllistää vajaat 400 henkilöä. Vahasen visuaalisen identiteetin uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun brändin viestintään […] Lue lisää

EK-Tieto

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

EK-Tieto Oy järjestää yrityksille koulutusta työsuhdeasioissa, palkanlaskennassa, yritysverotuksessa ja yritysturvallisuusasioissa. Iasy Oy suunnitteli ja toteutti EK-Tiedolle uuden verkkosivuston. Sivustolla näytetään EK-Tiedon järjestämät koulutukset ja niihin on mahdollista ilmoittautua. Myös EK-Tiedon asiantuntijat esittäytyvät sivustolla. EK-Tiedolla ei ollut aikaisemmin omaa sivustoa, vaan kurssit olivat osana EK:n sivustoa. Uuden sivuston käyttöä seurataan tarkasti ja sivustoa jatkokehitetään palautteen ja […] Lue lisää

Salivirta & Partners

Tekijä: iasy Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Salivirta & Partners on hyvinvointialan asiantuntijayritys. He toimivat monipuolisesti asiakkaidensa tukena erilaisissa kehittämisprojekteissa. Iasy Oy uudisti Salivirta & Partnersin visuaalisen ilmeen. Ilmeuudistuksen yhteydessä uudistettiin myös verkkosivusto. Verkkosivusto esittelee yrityksessä työskentelevät asiantuntijat ja toimii ketteränä sisällöntuotantoalustana. Sivuston pitää olla helposti muokattavissa lisääntyvän sisällöntuotannon ja kovassa kasvussa olevan yrityksen muuttuviin tarpeisiin. Sivuston alustaksi valikoitui WordPress. Kaksikielisen sivuston […] Lue lisää

Pro-tukipiste.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Pro-tukipiste on asiantuntijajärjestö, joka edistää seksi- ja erotiikka-alalla toimivien ihmisten sekä ihmiskaupan uhrien osallisuutta ja oikeuksia sekä tarjoaa matalan kynnyksen sosiaali- ja terveyspalveluja ihmiskaupparikosten uhreille. Uudistimme Pro-tukipisteen verkkopalvelun WordPress-alustalle. Sivusto konseptoitiin palvelemaan kohderyhmäänsä, jossa tuli ottaa huomioon monet eri kansalaisuudet, nopean poistumisen mahdollisuus sekä kokonaan lukutaidottomat henkiköt. Sivustolle asennettiin mm. Read Speaker -lukija, chattitoiminnallisuus akuuttia […] Lue lisää

Tale of Two Countries

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Tarina kahdesta maasta – A Tale of Two Countries – digitaalinen galleria on Suomen Lontoon Instituutin hanke, joka tarjoaa herkullisia otteita Suomen ja Britannian välisestä historiasta sekä poliittisista, kulttuurisista ja taloudellisista suhteista. Tehtävänämme oli toteuttaa gallerialle visuaalinen ilme sekä monipuolinen verkkosivusto, joka on sekä informatiivinen että houkutteleva kaikille kohderyhmille. Tavoitteenamme oli tehdä galleriasta mahdollisimman helppokäyttöinen […] Lue lisää

Helsingin aikuisopisto

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Helsingin aikuisopiston sivut palvelevat ensisijaisesti opiskelijoita, jotka haluavat etsiä kursseja ja ilmoittautua niille. WordPress-julkaisujärjestelmälle suunniteltu ja toteutettu sivusto on kolmikielinen ja sen kurssitarjonta haetaan rajapinnan kautta ulkoisesta palvelusta. Sivustolla on lisäksi blogi ja sosiaalisen median integraatiot. Sivuston ulkoasun suunnittelun yhteydessä Helsingin aikuisopistolle otettiin brändikuvat sekä valittiin uusi väripaletti ja typografia. Lue lisää

Psoriasisliiton verkkopalvelu

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Psoriasisliiton verkkopalvelu psori.fi uudistettiin palvelemaan liiton jäseniä, antamaan tietoa sairaudesta sekä hankkimaan uusia jäseniä. Sivusto palvelee myös Psoriasisliiton 44 jäsenjärjestöä, joilla kaikilla on sivuston sisällä omat sivunsa, tapahtumansa ja uutisensa. Jäsenjärjestöjä voi katsoa ja hakea myös karttanäkymästä. Sivuston tapahtumakalenteri on rakennettu näyttämään toistuvia tapahtumia, kuten vakiokuntosali- ja uintivuoroja. Sivustolla on lisäksi sosiaalisen median integraatiot ja […] Lue lisää

Tampereen messut -monisivustototeutus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tampereen Messut Oy tarvitsi kustannustehokkaasti monistettavan sivustokokonaisuuden vastaamaan tarpeeseen saada pystytettyä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettäville messuille tyylikkäitä, nopeata ja responsiivisia sivuja helposti ja nopeasti. Geniem on vastannut kokonaisuudesta aina konseptoinnista ja ulkoasun suunnittelusta toteutukseen saakka. Toteutus tehtiin WordPress MultiSite Network -ratkaisun pohjalta, jolloin uusia tapahtumia varten on voitu monistaa kertaalleen luotu teema omaksi sivustokseen, […] Lue lisää

Codices Fennici

Tekijät: Flo Apps Oy, Laiha Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Codices Fennici on Suomessa kirjoitettujen ja käytettyjen keskiaikaisten ja 1500-luvun käsikirjoitusten digitaalinen kokoelma. Sen yli 200 käsikirjoitusta tai käsikirjoitusfragmenttia on kerätty eri maiden kirjastoista ja arkistoista. Palvelun tarjoaa Suomalaisen Kirjallisuuden Seura SKS. Verkkopalvelu sisältää kaiken kaikkiaan lähes 100 Gt digitoituja kuvia ja niiden englanninkieliset kuvailutiedot. Palvelun aineistot on ladattavissa myös käyttäjän omalle koneelle. Flo Apps […] Lue lisää

Relation

Tekijä: Hahmo Design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Antti Ervasti on pari- ja perhepsykoterapeutti sekä erikoistason seksuaaliterapeutti, jolla on yksityisvastaanotto Helsingissä. Toteutimme Antille kokonaisvaltaisen verkkopalvelun uudistuksen. Projektiin kuului (WordPress-toteutuksen ohella) muun muassa apu palvelun nimeämisessä, sivuston visuaalinen suunnittelu sekä valokuvauksen käsikirjoittaminen ja projektointi. Mainiot kuvat otti Kim Öhman. Tulevaisuudessa palvelu täydentyy ainakin verkkokaupalla sekä videochatilla. Lue lisää

Campingaz grillit

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Campinggaz.fi esittelee laadukkaita, hintalaatusuhteeltaan edullisia kaasugrillejä ja niiden lisävarusteita. Sivusto suunniteltiin vastaamaan kuluttajien tarpeeseen vertailla grillien ominaisuuksia ja hintoja. Hintahaku-ominaisuudella käyttäjä voi hakea määrittämäänsä budjettiin sopivia tuotteita. Lue lisää

Fortum Charge & Drive

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Fortumin Charge & Drive -sovellus antaa tietoa sähköautojen latauspisteistä ja niiden tilanteista. Suunnittelimme ja toteutimme chargedrive.com -sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Sivusto esittelee sovelluksen ominaisuuksia ja sen tarkoitus on palvelella B2B puolen myyntiä. Sivusto rakennettiin visuaalisesti monipuolisista modulaarisista sivupohjista, joiden avulla voidaan luoda sisällöllisesti ja ulkoasullisesti vaihtelevia yksittäisiä sivuja. Lue lisää

Kansallisbiografia

Tekijät: Flo Apps Oy, Laiha Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Kansallisbiografia.fi -verkkopalvelun edellinen versio oli jo kymmenen vuoden takaa ja päivitettiin nyt kerralla nykyaikaan. Uusi palvelu on responsiivinen ja lataa sisällöt dynaamisesti AngularJS-teknologialla Yii Frameworkilla tehdyn REST-API:n kautta. Ulkoasun suunnitteli Laiha Oy. Palvelu sisältää yli 10000 elämäkerta-artikkelia Suomen historian eri vuosisadoilta ja osa-alueilta. Osa artikkeleista on maksumuurin takana, mutta kaiken sisällön pääsee lukemaan maksutta muun […] Lue lisää

Liike.info

Tekijä: Valu Digital Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Lahden seudun yrityshaku ja toimitilapörssi Liike.info on verkkopalvelu, joka sisältää Lahden seudun yrityshaun ja toimitilapörssin. Palvelua hallinnoi Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy. Valu Digital vastasi Liike.infon teknisestä ja visuaalisesta uudistuksesta. Palvelun tavoitteena on edistää yritysten kanssakäymistä ja kehittää alueen elinkeinoelämää. Käyttäjilleen täysin maksuton Liike.info palvelee sekä yrityksiä että kuluttajia. Toimitilapörssi Toimitilapörssistä voi hakea vapaita toimitiloja […] Lue lisää

Riistakeskuksen koulutusportaali

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Metsästyskurssit ja suoritukset verkkoon Valu Digital toteutti Riistakeskukselle koulutusportaalin, jossa metsästyskurssit ja niihin liittyvät tutkinnot ja testit suoritetaan sähköisesti. Koulutusmateriaalia on tarjolla niin metsästäjille kuin metsästyksestä, riistanhoidosta ja riistataloudesta kiinnostuneille. Portaalissa on sekä avoimia että kirjautumista vaativia kursseja. WordPressin päälle rakennettu koulutusportaali on integroitu kolmannen osapuolen tekemään Oma Riista -palveluun. Koulutusportaalissa tapahtuu itse opiskelu ja […] Lue lisää

Tamtrongroup.com

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Tamtron on kansainvälinen vaakojen ja punnitustiedon hallintajärjestelmien valmistaja. Geniem toteutti sivuston teknisen suunnittelun ja toteutuksen räätälöitynä WordPress-toimituksena mainostoimiston luoman ulkoasusuunnitelman pohjalta. Geniemin designerin käsialaa on myös sivuston responsiivinen ilme. Palvelun keskiössä on asiakkaan tarjoamat tuotteet ja palvelut, joiden osalta toteutettiin mahdollisuus suodattaa tuotteita kahdella eri tasolla. Monikansallisena yrityksenä Tamtron Group tarjoaa sisältöään kahdellatoista kielellä ja […] Lue lisää

Nokian Jalkineet

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Nokian Jalkineet eli kumisaappaat? Äärimmilleen yksinkertaistettuna kyllä, mutta tarkemmin katsottuna tuotteita onkin liki sata ja joukossa on niin ammattijalkinetta, lasten Hai-saapasta ja trendikästä pihakenkää. Uudistimme sivuston WordPressille ja helpotimme samalla tuotteiden lajittelua ja niiden ominaisuuksien esittelyä. Nokian Jalkineet herättävät tunteita myös niiden käyttäjissä ja kerrankin palautetta suorastaan vyöryi sosiaalisen median kautta. Asiakkaalta saatu palaute: “Jaoimme […] Lue lisää

Irti Huumeista ry

Tekijä: Hahmo Design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Irti Huumeista ry tarjoaa valtakunnallisia vertais- ja ammattitukipalveluita huumeongelmaisten läheisille sekä toipuville käyttäjille. Yhdistys haluaa poistaa huumeiden käyttöön liittyvää häpeäntunnetta joka estää hakemasta apua. Tämä oli lähtökohtana ilmeuudistukselle, jonka yhtenä osana oli uusi verkkosivusto. Vastasimme kokonaisuuden visuaalisesta suunnittelusta sekä verkkosivuston teknisestä toteuttamisesta. Tavoitteina verkkosivuprojektissa oli luoda selkeä ja valoisa käyttäjäkokemus, joka olisi stemmassa Irti häpeästä […] Lue lisää

CHS

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

CHS on yksityinen suomalainen logistiikkayhtiö, jolle toteutimme kansainvälistä liiketoimintaa tukevan verkkopalvelun. Sivusto kokoaa yhteen CHS:n palvelut ja yrityksen tiedot yhteystiedoista aina taustatarinoihin asti. Taustatekniikkana on luonnollisesti avoimen lähdekoodin WordPress, johon on tätä projektia varten kytketty mm. kieliversionti, lomaketyökalut ja CHS:n seurantapalveluita. [Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.] Lue lisää

Verso Group -sivustouudistus

Tekijä: Viidakkorumpu 2.0 Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Huhhuh, olipas jumppa. Aloitimme alkuvuodesta yhdessä Revolverin ja Verson kanssa projektin, jossa ensin osallistuimme heidän strategiansa ja sitten tuotteistuksen hiomiseen. Haastoimme koko ajan viestintää yksinkertaisemmaksi ja jämäkämmäksi. Ajan kuluessa se kuitenkin hieman turposi näkemyksestämme, mutta hyvä siitä tuli nytkin. Jahka perusasiat, eli mikä, miksi ja miten saatiin kasaan, pääsimme taittamaan laajoja, kolmikielisiä WordPress-sivuja ja jaettavaa […] Lue lisää

Kultajousi-verkkokauppa

Tekijä: Wysiwyg Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kultajousi on muodikkaisiin koruihin ja kelloihin keskittyvä koko Suomen kattava vähittäiskauppaketju, jonka myymäläverkosto kattaa jo lähes kaikki suurimmat kaupungit ja taajamat. Kultajousen sivusto ja verkkokauppa on toteutettu Smilehousen Workspace-alustalla. Wysiwyg uudisti sivuston ja verkkokaupan nykyajan vaatimusten mukaiseksi. Uudistuksessa keskityttiin erityisesti käyttökokemukseen mobiililaitteilla. Sivuston suunnittelu tehtiin mobiili ensin -periaatteella. Verkkokauppaan on toteutettu monipuoliset suodattimet helpottamaan tuotevalikoiman […] Lue lisää

Primehotels Oy

Tekijä: Wysiwyg Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen. Wysiwyg toteutti verkkosivuston Primehotels Oy:lle ja uudisti Hotel Rantapuiston, Spahotel Casinon ja Hotel Oscarin sivustot. Sivustot on toteutettu WordPressillä ja ne ovat monikielisiä (suomi, englanti, venäjä). Sivustoilla käytettyjä erilaisia sisältötyyppejä ylläpidetään räätälöidyillä hallintanäkymillä. Hotellien sivustot on liitetty TravelClick iHotelier-varausjärjestelmään. Lue lisää

UKKO.fi – verkkosivusto

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

UKKO.fi on kevytyrittäjille suunnattu laskutuspalvelu, joka mahdollistaa laskuttamisen yksityishenkilönä, ilman omaa yritystä. Teimme UKKO.fi:lle visuaalisen ilmeen päivityksen ja osallistuimme uuden kansainvälisen brändin tekemiseen. Uudistimme verkkosivuston käyttöliittymän ja hallinnan sekä Suomen että Ruotsin sivustoille. Lisäksi ilme tuotiin myös kaikkiin markkinointimateriaaleihin. “Yhteistyö Redlandin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa. Nopeallakin aikavälillä tulleisiin tarpeisiin on vastattu ripeästi. Suosittelemme […] Lue lisää

Winestaten sivustouudistus

Tekijät: Brand MNGR Oy, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Asiakas uudisti ilmeensä design-toimisto Brand MNGR:n kanssa ja oli alunperin toteuttanut teknisen toteutuksen toisen toimijan kanssa, mutta valmiin WordPress-teeman päälle tehty toteutus oli pahasti epäonnistunut eikä pystynyt täyttämään sivustolle asetettuja toiminnallisia vaatimuksia. Into-Digitalin toimesta asiakkaan uudistettu sivusto koostettiin uusiksi täysin asiakkaalle räätälöitynä. Sivuston tärkeimmät ominaisuudet perustietojen lisäksi ovat räätälöidyt sisältöelementit, tuotetietojen hallinta (tuotteet ja tuottajat […] Lue lisää

Viestintätoimisto Drum

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme yhdelle Suomen kovimmista viestintätoimistoista responsiivisen WordPress-verkkosivun tukemaan Drumin viestinnän ja markkinoinnin tavoitteita. Tärkeänä pointtina oli mm. vahvistaa brändimielikuvaa Drumista asiantuntevana, oivaltavana, raikkaana sekä samalla kivana, rentona toimistona. Luovuus ja idearikkaus tuodaan esiin konkreettisten referenssikeissien avulla. Sivuilla mielenkiintoisista teknisistä ominaisuuksista mainittakoon eri sisältötyyppien joustava yhdistely kustomoitaviksi osioiksi, jotka mahdollistavat sekä manuaaliset että automaattiset nostot. Sivun […] Lue lisää

Andiata

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Andiata on tunnettu suomalainen vaatebrändi, joka suunnittelee ajattomia, naisellisia ja upeita vaatteita tyylikkäille naisille. Andiata halusi uudistaa verkkosivujaan vastaamaan uudistunutta brändiään ja panostaa verkkokauppansa kehittämiseen niin, että uudet asiakkaat myös nuoremmista ikäluokista löytäisivät heidän tuotteensa. Andiatan oma brändi antoi Contrastille tarvittavat suuntaviivat verkkosivujen ulkoasulle: kokonaisuudsta huokuu skandinaavisuus, ilmavuus, ajattomuus ja korkea laatu. Kuten itse vaatteissa, […] Lue lisää

Lehtimäki Group

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suunnittelimme Lehtimäki Groupin digistrategian ja uudet verkkosivustot Lehtimäki Tilausajoille, Lehtimäki Groupille ja Lehtimäki Liikenteelle. Uusissa sivustoissa kiinnitettiin erityisesti huomiota mobiiliystävällisyyteen. Myös tilausajokuljetuksen tilaaminen suoraan verkosta tehtiin entistä helpommaksi ja sujuvammaksi. Samassa yhteydessä avasimme Lehtimäki News -sivuston, joka toimii konsernin sähköisenä asiakaslehtenä ja julkaisualustana, mikä kytkeytyy kaikkiin sivustoihin uutisnostoina sekä Lehtimäki Groupin eri somekanaviin. [Huom. Referenssi […] Lue lisää

HYKSin

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suunnittelimme ja toteutimme HYKSinille nykyaikaisen verkkopalvelun, jossa esitellään yksityissairaalan palvelut ja asiantuntijat. Sivusto palvelee käyttäjää neljällä kielellä ja asiantuntijoita on listattuna yli 250. Tästä joukosta pystyy tekemään hakuja erikoisalan, toimipisteen, kielitaidon ja tietysti nimen perusteella. Lisätietoa projektista -linkin takaa aukeaa projektin kulkua taustoittava haastattelu. [Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta […] Lue lisää

Lappset

Tekijä: Tietotalo Infocenter Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rovaniemeläinen Lappset Group Oy on yksi maailman johtavista leikki- ja liikuntapaikkavälineiden valmistajista. Lappset on tunnettu korkeasta laadustaan ja innovatiivisista ratkaisuistaan. Tietotalo on Lappsetin kumppani digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Lappsetin uudistettu verkkopalvelu toimii digitaalisissa kanavissa tapahtuvan liiketoiminnan kasvattamisen pohjana ja vauhdittajana. Uusi verkkopalvelu on toteutettu asiakas edellä -ajatuksella. Visuaalisten ja toiminnallisten muutosten lisäksi suurimpia muutoksia on ollut […] Lue lisää

Boomeranger

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Boomeranger suunnittelee ja rakentaa erikoisvalmisteisia veneitä ammattilaiskäyttöön. Tavoitteenamme oli tehdä paras mahdollinen verkkopalvelu ja nostaa sen avulla Boomerangerin profiilia maailmalla. Suunnittelimme brändin mukaisen verkkosivuston, jossa otettiin huomioon erilaisten kohderyhmien tarpeet eri veneiden käyttötarkoitusten mukaisesti. Uudistuksen aikana valokuvasimme tehtaan, työvaiheet sekä venemalliston koulutus- ja markkinointikäyttöön. [Huom. Referenssi julkaistu alunperin Redlandin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 […] Lue lisää

Paahtimo Papu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Intohimolla ja käsityönä pienissä erissä paahdettu pientilojen tuottama luomukahvi on löytänyt tiensä Jyväskyläläisten sydämiin. Papun ja Duden filosofioissa on paljon samaa, todennäköisesti siksi yhteistyö onkin ollut hyvin aktiivista ja antoisaa heti paahtimon aukeamisesta vuodesta 2014 lähtien. Verkkokaupasta toteutettiin visuaalisesti massasta poikkeava, intohimoa sekä käsityöläisyyttä esiintuova kokonaisuus. Tuoreen kahvin tai kahvitarvikkeiden tilaaminen suoraan kotiin ei voi […] Lue lisää

Boco IP verkkosivu-uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Boco IP tarjoaa immateriaalioikeuksiin liittyviä palveluita, kuten erilaisia aineettoman pääoman suojausmuotoja. Nämä palvelut ovat hankalasti tuotteistettavia ja ostajalta vaaditaan normaalisti syvempää osaamista alalta. Boco halusi uudistaa koko palvelukataloginsa ja muotoilla sen palveluksi, josta voidaan hahmottaa erilaisten immateriaalipalveluiden tarve, hyödyt ja niiden liittyminen toisiinsa. Uudistuksen tavoitteena on tehdä Bocosta selkeästi erottuva toimija, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet […] Lue lisää

Espoo Metro Areena

Tekijä: Brave Digital Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Espoon moderni ja viihtyisä monitoimiareena Metro Areena sai arvoisensa digitaalisen ilmeen verkkosivujen Drupal-kehityshankkeessa. Hankkeen alussa ideoitiin sivuston yleisilmettä ja värimaailmaa, sekä haettiin tapoja, joilla Metro Areenan tilatarjontaa ja tapahtumia saataisiin hyvin esille verkkopalvelussa. HAASTE: Verkkosivuston käyttöliittymä ja visuaalinen ilme haluttiin uudistaa ja samalla kehittää sivustosta loppukäyttäjiä paremmin palveleva. Vanhalta sivustolta puuttui Interaktiivinen kerros kokonaan, eli […] Lue lisää

OPR-Vakuus

Tekijä: Brave Digital Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Verkkosivuston löydettävyys ja käytettävyys ovat tärkeimpiä tekijöitä rahoituspalveluiden tarjoajaa valittaessa. OPR-Vakuus uudisti viisi verkkosivustoa käyttökokemukseltaan korkealaatuiseksi, mobiiliresponsiiviseksi ja hakukoneoptimoiduksi Drupal-kehityshankkeessa Brave Digitalin kanssa. Digitaalisten palveluiden kehityshankkeessa uudistettiin samalla koko lainanhakuprosessi. HAASTE: Laina- ja rahoituspalveluja tarjoavan OPR-Vakuuden sivustojen ilme ja lainanhakuprosessit eivät palvelleet yrityksen liiketoimintaa parhaalla mahdollisella tavalla. Lainanhaku sisälsi ylimääräisiä steppejä, eikä toiminut mobiililaitteilla ollenkaan. […] Lue lisää

Antti-teollisuus

Tekijä: Brave Digital Oy

Tärkein teknologia: Drupal

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen vaatii teollisuusyritykseltä monipuolista ja toimivaa digitaalista presenssiä. Korkeaan laatuun ja luotettavuuteen nojaavan Antti-Teollisuuden internetsivuston toiminnot ja käytettävyys uudistettiin vastaamaan yrityksen brändiä ja tukemaan myynnin kasvua. HAASTE: Antti-Teollisuuden vanhalla verkkosivustolla tunnistettiin useita ongelmia, kuten heikko responsiivisuus, haasteet jälleenmyyjien hakemisessa sekä puutteelliset kieliversiot. Lisäksi kaivattiin näkemystä verkkosivuston käytettävyyden parantamiseen ja ideoita liiketoiminnan tukemiseen digitaalisen […] Lue lisää

Vetokiuas

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Veto-kiukaat on suomalainen perheyritys, jonka juuret ulottuvat 50-luvulle. Uudet omistajat ja uudet ajatukset tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista saivat Veton kääntymään Mediapoolin puoleen. Suunnittelimme Veto-kiukaille uuden yritysilmeen perinteistä luonnetta kunnioittaen. Tuotimme verkkoon sisältörikkaan WordPress-pohjaisen sivuston ja kiuasvalitsimen, johon on kytkettynä myös ostomahdollisuus Woocommerce-lisäosan avulla. Sivuston hallinta rakennettiin moduulipohjaiseksi, mikä helpottaa eri sisältöosioiden uudelleenkäyttöä eri alasivuilla. Koulutimme […] Lue lisää

Tilgmann Group

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suunnittelimme ja toteutimme Tilgmann Groupin verkkosivut sisältörikkaaksi kokonaisuudeksi. Halusimme tuoda yrityksen pitkän historian ja perinteet vahvasti osaksi yrityksen tarinaa. Verkkosivujen lisäksi vastasimme yrityksen visuaalisesta ilmeestä, verkkosivujen tekstisisällöistä sekä valokuvista. Tilgmann Group on lähes 150 vuotta sitten perustettu suomalainen yritys. Alkujaan Suomen suurimmasta painotalosta on kehittynyt pakkausmateriaaleihin keskittynyt pohjoismainen toimija. [Huom. Tämä referenssi on julkaistu alunperin […] Lue lisää

Sisäiset tarkastajat verkkopalvelu

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Sisäisten tarkastajien tehtävänä on objektiivisella arviointi- ja varmistus- sekä konsultointitoiminnallaan tukea organisaation kehittämistä ja tavoitteiden saavuttamista. Suunnittelimme ja toteutimme Theiia.fi-sivuston WordPress-julkaisujärjestelmälle. Projektiin kuului käyttöliittymä- ja visuaalinen suunnittelu sekä tekninen toteutus. Sivusolla on muun muassa jäsenrekisteri-integraatio, kieliversiot sekä sivukohtainen dokumenttihaku. Lue lisää

Pääkaupunkiseudun Partiolaiset

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Pääkaupunkiseudun Partiolaisille muotoiltiin moderni verkkosivusto Suomen partiolaisten yleisilmettä mukaillen. Sivusto hakee lippukuntien tietoja Suomen Partiolaisten Kuksa-järjestelmästä ja tarjoaa lisäpalveluita Partioaseman toimiston väelle myös tapahtumien luontiin. Rajatulle käyttäjäryhmälle tarjotaan lomake, johon syötetyt tiedot voidaan siirtää uuden sisällön pohjaksi ja myöhemmin julkaistavaksi. Myös tapahtumien hallintaan ja esittämiseen luotiin oma sisältötyyppinsä sekä luonnollisesti kytkös Kuksa-ilmoittautumiseen. [Huom. Referenssi on […] Lue lisää

Oivahymy

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Toteutimme Elintarviketurvallisuusvirasto Eviralle Oivahymy-verkkopalvelun uudistuksen. Oiva-raportilla arvioidaan yritysten elintarviketurvallisuutta ja raportin paperiversioita voikin nähdä ravintoloiden seinillä. Haasteena projektissa oli ulkoisesta järjestelmästä tuotavan tiedon sujuva muotoilu osaksi sivustoa. Yrityshaku on upotettu iframe-tekniikalla ja se saattaa tunnetusti aiheuttaa ongelmia, mutta nyt saimme aikaan toimivan kehitysympäristön ja viestintäyhteyden kolmanteen osapuoleen, jolloin kokonaisuuden muotoilu pysyi hyvin kasassa ja lopputuloksessa […] Lue lisää

Sport Resort Ylläs

Tekijä: Koodiviidakko

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sport Resort Ylläksen sivut haluttiin uudistaa graafisesti ja toiminnallisesti nykyaikaiseksi. Sivut päivitettiin responsiiviseksi, jotta tunturissa aikaa viettävät voivat selailla tarjontaa mobiilissa ja esimerkiksi gondoli-hissin aukiolon voi tarkastaa rinteessä helposti. Sivuston taustalla on integraatio, jonka avulla alueen toimijoita ja tapahtumia on yhdistetty samalle sivustolle. Sivusto toteutettiin Sivuviidakko-julkaisualustalle. Lue lisää

Fressis

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Ennaltaehkäisevillä elämäntavoilla on merkittävä vaikutus syöpäsairauksien määrään. Suomen Syöpäjärjestöt halusi saada nuoret ymmärtämään tekemiensä valintojen vaikutuksen omaan terveyteensä. Tätä tarkoitusta varten luotiin nuorille suunnattu terveystiedon verkkopalvelu Fressis.fi. Tyyliltään sivuston haluttiin näyttävän ja tuntuvan sellaiselta, jota nuoret haluaisivat käyttää. Tämä näkyy niin sisältö- kuin ulkoasu- ja käytettävyyssuunnittelussa. Työnjakomme projektissa oli, että Frantic suunnitteli aluksi konseptin ja […] Lue lisää

Yhdenvertaisuusvaltuutetun toimisto

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Entisen Vähemmistövaltuutetun toimiston käsissä oli enemmän kuin nimenmuutos, kun siitä vuoden 2015 alusta tuli Yhdenvertaisuusvaltuutettu. Etnisyydellä rajattu kohderyhmä laajeni kattamaan muun muassa vanhukset, vammaiset ja seksuaalivähemmistöt. Paitsi sisällöille, myös esteettömyydelle asetettiin ihan uudet vaatimukset. Ulkomaalaistaustaan perustuvan syrjinnän merkitys näkyy sivustolla yhä, erityisesti kieliversioiden määrässä. Kolmen kotimaisen ja englanninkielen lisäksi valtuutetun toiminta ja syrjinnän uhrin toimintaohjeet […] Lue lisää

Tasa-arvovaltuutetun toimisto

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Tasa-arvo.fi toimi ennen pitkään Ch5:n rakentaman Navigo Portalin päällä, ja uudistui kokonaisvaltaisesti siirtyessään Sosiaali- ja terveysministeriöstä Oikeusministeriöön vuonna 2015. Alustaksi valittiin valtionhallinnon yhteisen julkaisuteknologiaratkaisun mukaisesti Liferay Portalin versio 6.2, kuitenkin lisenssimaksuton Community Edition ja oma erillinen projekti siitä. Tasa-arvovaltuutetun kotisivun rakennuksessa keskeistä oli modernisoitua kohderyhmälähtöisesti puhuttelevaksi verkkopalveluksi. Pääasiallinen kohderyhmä palvelulle on syrjivää kohtelua kokenut henkilö, […] Lue lisää

Liid

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kunnianhimoisten kasvu- ja kansainvälistymistavoitteiden saavuttamiseksi loimme yhdessä Liid-tiimin kanssa yrityksen luonnetta heijastavan brändin sekä kattavat ja selkeät nettisivut. Nettisivuja on pystyttävä kasvattamaan linjassa yrityksen kasvun kanssa, joten teknologiavalinta oli yksiselitteisesti WordPress. Alusta on selkeä ja vastaa Liidin tarpeita nyt kasvun kynnyksellä, sekä myöhemmin kun uusia osia lisätään ja sivuston tulee sopia kasvuyrityksen arkeen. Brändielementeillä ja […] Lue lisää

Westface

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Westface on suomalainen rakennusalan yritys, joka tarjoaa täysin uuden tavan suunnitella ja asentaa levyverhous sisätiloihin ja tuulettuviin julkisivuihin. Mediapool Finland suunnitteli ja toteutti Westfacen verkkosivut sekä yrityksen visuaalisesta ilmeen. Saitti kertoo laaja-alaisesti yrityksen innovaatioista ja uusista ratkaisuista rakennusalalla. Perussivujen lisäksi saitille toteutettiin nettipohjainen julkisivueditori, jonka avulla käyttäjät voivat kokeilla erilaisia levytysvaihtoehtoja suoraan selaimessa. Levytyksen ja […] Lue lisää

Kirjailijavierailut

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Tehtävänämme oli Lukukeskuksen Kirjailijavierailut-tilauspalvelun uudistaminen. Palvelun avulla kirjastot, koulut, yritykset ja muut tahot voivat tilata kirjailijan esiintymään tilaisuuksiinsa. Tilauksia välitetään vuosittain yli 1000. Vanhan järjestelmän uusimisen lähtökohtana oli tilausjärjestelmän mahdollisimman helppo käytettävyys asiakkaalle. Kirjailijoiden esittelysivuista luotiin houkuttelevat, kirjailijahakua helpotettiin ja tilauslomakkeen käytön kitkaa vähennettiin. Verkkosivuston lisäksi rakensimme palveluun hallintaosion, jonka kautta Lukukeskus pystyy hallinnoimaan tilauksia […] Lue lisää

Ahveniston hautausmaan virtuaalipolku

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Web-sovellus, mobiilisovellus tai asiointipalvelu

Muotoilimme verkkoon Ahveniston hautausmaan virtuaalipolun, jonka kautta pääsee tutustumaan hämeenlinnalaisiin tarinoihin aivan uudesta näkökulmasta. Palvelun taustatekniikkana toimii tuttu WordPress, johon syötetty tieto esitetään kulttuuripolkuina kartalla ja tekstimuodossa. [Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.] Lue lisää

Frame Contemporary Art Finland

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Digitoimisto redandblue konseptoi, suunnitteli ja toteutti Frame Contemporary Art Finlandin uuden verkkopalvelun. Frame on nykytaiteen asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on vahvistaa suomalaisen nykytaiteen asemaa ja näkyvyyttä, tukea kansainvälistä toimintaa sekä edistää kentän toimijoiden yhteistyötä Suomessa ja ulkomailla. Framen sivustosta suunniteltiin ensisijaisesti viestinnällinen. Konseptissa panostettiin erilaisiin uutis- ja tiedotesisältötyyppeihin, joita haetaan aihealueittain eri sivupohjille. Sivustolle toteutettiin myös […] Lue lisää

Trevian

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Trevian on Suomen johtava kiinteistösijoitus- ja varainhoitoyhtiö. Suunnittelimme täysin kustomoidun responsiivisen toteutuksen yhdessä asiakkaan kanssa iteroiden niin, että lopputulos vastaa Trevianin freesattua, modernimpaa ilmettä. Lopputulos on tyylikäs kokonaisuus, joka korostaa yrityksen asiantuntemusta ja jonka animaatiot viimeistelevät lopputuloksen. Sivustouudistuksen yhteydessä päivitimme myös Trevianin muun digitaalisen ja analogisen markkinointimateriaalin. Lue lisää

Proventia

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Vastasimme Verkkoasemalla Proventian tarpeeseen uudistaa verkkosivustonsa. Graafinen Suunnittelu Gasworks suunnitteli sivuston ulkoasun ja Verkkoasema toteutti sivuston teknisesti VJ6-julkaisujärjestelmällä. Sivustolle tehtiin myös kattava extranet-osio. Lue lisää

Kirkon Alat ry:lle verkkosivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Verkkoasema yhdessä mainostoimisto Kluun kanssa toteuttivat Kirkon Alat ry:lle verkkosivustouudistuksen. Kirkon alojen jäsenet työskentelevät evl kirkon, ortodoksisen kirkon ja kristillisten järjestöjen sopimusaloilla. Mainostoimisto Kluu suunnitteli sivuston ulkoasun ja Verkkoasema toteutti sen WordPress -alustalle. Sivustoon kuuluvat mm. jäsenille suunnattu extranet-osio sekä jäsenyyshakulomake sähköisellä allekirjoituksella. Lue lisää

Lastensuojelun Keskusliitto

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Kyseessä on sivustouudistus, mutta teknisesti täysin uusi sivusto, jossa tehtiin samalla sisällöt ja markkinointinäkökulma isosti uusiksi. Ilme ja toteutus on 100% Aucorin käsialaa. Palvelun tarkoitus on jakaa tietoa siitä mitä lastensuojelu on ja miten LSKL tähän toimintaan nivoutuu, ajankohtaisen toiminnan esille nostaminen, sekä sisällön syndikointi muista palveluista. Erikoisominaisuuksina sivustolla on esim. koulutuspäiväsivustot (multisite-toiminnallisuus), räätälöidyt arkistot, […] Lue lisää

Asiantuntijaverkosto (TAT) -yhteisösivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Taloudellinen Tiedotustoimisto TAT on elinkeinoelämän koulutus- ja vaikutusorganisaatio, joka tunnetaan mm. yläasteikäisille suunnatusta Yrityskylä-konseptistaan. TAT:lla on jo useamman vuoden ajan ollut käytössä WordPress-pohjainen palvelu, jolla ensimmäisen ja toisen kouluasteen opettajat ovat voineet ottaa yhteyttä eri alojen asiantuntijoihin ja sopia näiden kanssa virtuaalivierailun omalle oppitunnilleen. Palvelu oli kuitenkin vanhentunut, ja lisäksi toteutettu vain yhdeksi osaksi toista […] Lue lisää

Reward Agency

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suunnittelimme yritysilmeen, verkkosivuston ja markkinointimateriaalit juuri aloittaneelle palkitsemisen konsultointitoimistolle. Tavoitteena oli voimakkaasti kohderyhmää puhuttelevan brändi-ilmeen aikaansaaminen myös verkkoon ja selkeän markkinointikokonaisuuden rakentaminen sivuston ympärille kustannustehokkaasti. Suunnittelussa huomioitiin sisällön helppo päivitettävyys ja sen nostaminen uutiskirjeviestintään. Julkaisujen tilauksiin ja toimituksiin toteutettiin yksinkertaisesti hallittava järjestelmä. [Huom. Referenssi julkaistu alunperin Redlandin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.] Lue lisää

Berner

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme Berner-konsernin pääsivuston osana mittavaa sivustouudistusten sarjaa. Tavoitteena on ollut parantaa Bernerin brändien löydettävyyttä, lisätä ajankohtaisuutta sekä luoda moderni ilme yrityksen historiaa kunnioittaen. Kokonaisuudistuksesta voit lukea lisää Bernerin viestintäpäällikkö Martina Liliuksen haastattelusta. [Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Aucorin nimissä. Generaxion haukkasi Aucorin loppuvuodesta 2020.] Lue lisää

Alupro.com

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Alupro valmistaa ja suunnittelee alumiinirakenteita ja julkisivuja. Arkkitehdeille ja insinööreille suunnattu Alupro.com konseptointiin palvelemaan näitä kohderyhmiä. WordPress-sivustolle rakennettiin laaja tuotehaku ja mahdollisuus löytää helposti eri tuotteisiin kuuluvia ladattavia piirustuksia ja mallinnuksia. Nelikielinen sivusto tavoittelee kansainvälisiä markkinoita. Lue lisää

Tivoli Sariolan nettisivut

Tekijä: Valve

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

WordPress-nettisivujen suunnittelu ja toteutus Tivoli Sariolalle, joka vierailee joka kesä noin 14 suomalaisessa kaupungissa. Nettisivujen tärkeimpinä tavoitteina oli luoda sivusto, jonka käyttö on helppoa ja nautittavaa mobiililaitteilla ja varmistaa, että tärkeät tiedot kiertueesta ja Tivolista löytyvät helposti. Suureen määrään tietoa haluttiin myös yhdistää hauskuus, joka Tivolissa on läsnä joka päivä – säilyttäen kuitenkin vuosikymmenten aikana […] Lue lisää

M2-Kodit

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

M2-Kodit voi vielä hetken tuntua tuntemattomalta toimijalta, mutta kyse on jättiläisestä. M2-Kodit vuokraa lähes 10 000 asuntoa lähes kolmella kymmenellä paikkakunnalla. Uuden brändin taustalla onkin pitkänlinjan toimija Y-Asunnot, joka brändiuudistuksen ohessa uusi myös verkkopresenssinsä. Uudistuksen tavoite oli suoraviivainen: tehdä alan johtava verkkosivusto. Käytännössä tämä tarkoitti esimerkiksi sekä vuokra-asuntoa etsivien ja jo M2-Kotien vuokralaisena olevien palvelua […] Lue lisää

Tietoanuorista

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Tietoanuorista.fi on vuodesta 2012 koonnut tutkimustiedon suomalaisista nuorista ja nuorista aikuisista yhteen paikkaan. Valtion nuorisoasian neuvottelukunnan, Nuoran, hallinnoima verkkopalvelu on kasvanut vuosien mittaan, lisäten uusia mittareita ja ominaisuuksia. Samalla kuitenkin erittäin laajaa tutkimusdataa sisältävän verkkopalvelun päivittäminen muuttui ajan mittaan raskaaksi. Lisäksi sivusto keskittyi palvelemaan liikaa päättäjiä ja mediaa, unohtaen itse nuoret tiedon käyttäjinä. Näin uudistuksen […] Lue lisää

Zora Biosciences

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Zora Biosciences kehittää uusia diagnostisia testejä identifioimalla uusia tauteihin liittyviä merkkiaineita. Zoran liiketoiminta keskittyy etenkin Yhdysvaltojen markkinoille. Digitoimisto redandblue uudisti Zoran yritysilmeen, valokuvakonseptin ja WordPress-alustalle toteutetun verkkopalvelun. Verkkosivuston uudistuksessa panostettiin konseptiin ja visuaalisuuteen sekä helppokäyttöiseen toteutukseen. Lue lisää

Nuorten ystävien sivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Verkkoaseman ja Nuorten ystävät ry:n yhteistyö käynnistyi vuonna 2002 verkkosivuston teknisen toteuttamisen muodossa. Sivusto oli ajalleen tyypillisesti hyvin staattinen ja sen alustana toimi Verkkoaseman WSM3-julkaisujärjestelmä (VJ6-julkaisujärjestelmän esi-isä). Vuonna 2008 verkkosivusto uudistettiin ja samalla julkaisujärjestelmäversio päivitettiin VJ5:n. Kolmas ja viimeisin verkkosivustopäivitys tapahtui keväällä 2016 ja tuolloin julkaisujärjestelmä päivitettiin uusimpaan, Verkkoaseman VJ6-julkaisujärjestelmään. Verkkoaseman ohjelmistoratkaisut Verkkosivustojen ohella Nuorten […] Lue lisää

Hailuodon kunnan verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Hailuodon kunta uusi verkkosivunsa http://www.hailuoto.fi yhteistyössä Verkkoaseman ja Mainostoimisto Kluun poppoon kanssa. Sivusto toteutettiin WordPressillä ja projekti vietiin läpi tehokkaasti parissa kuukaudessa. Sivustolta löytyy kattavasti Hailuodon kunnan palvelut kuntalaisille sekä matkailijoille. Entinen erillinen matkailusivusto yhdistettiin osaksi pääsivustoa, jotta kaikki tieto on käyttäjien löydettävissä yhdestä paikasta. Samalla suoraviivaistettiin ja helpotettiin verkkosivuston sisällön ylläpitoa. Lue lisää

Lentopalloliiton sivustouudistus

Tekijä: Koodiviidakko

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Lentopalloliitto halusi uudistaa verkkosivustonsa ja valitsi projektin toteuttajaksi Koodiviidakon, jonka Sivuviidakko-julkaisujärjestelmälle sivusto rakennettiin. Uudelle sivustolle toteutettiin faktapankki, jonne liiton dokumentit koottiin samaan paikkaan fanien, kuluttajien ja ammattilaisten luettavaksi. Sivustolle rakennettiin myös seurahaku, jonka avulla lajista kiinnostuneet voivat helposti löytää Suomessa toimivat lentopalloseurat. Lentopalloliitto halusi palvella suurta mobiilikäyttäjien joukkoa entistä paremmin, joten sivustosta tehtiin täysin responsiivinen. Lue lisää

Risellan sivustouudistus

Tekijät: Ida Fram Oy, Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Into-Digital uudisti Risellan verkkosivut yhdessä mainostoimisto Ida Framin kanssa. Osana Risellan brändiuudistusta ensimmäisenä näkyvänä muutoksena oli verkkosivuston uudistus. Sivuston tavoitteena on tuoda esille Risellan monipuolinen tuotevalikoima ja tarjota reseptivinkkejä ja keitto-ohjeita käyttäjille. Mukana on myös allergeenityökalu, josta voi varmistaa mitkä tuotteet sopivat erikoisruokavalioille. Käyttöliittymäsuunnittelussa ei lähdetty kikkailemaan, vaan tehtiin käyttäjäystävällistä ja selkeää sisältöä. Tuttu ja […] Lue lisää

Dearlucy.co

Tekijä: Mirum Agency

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Haaste Dear Lucy on pilvipalvelu joka kokoaa liiketoiminnan tärkeät mittarit yhteen paikkaan, näyttäviksi dashboardeiksi ja täten mahdollistaa suorituksen reaaliaikaisen seurannan, paremman päätöksenteon ja nopeamman reagoinnin johtoryhmille, tiimeille, sijoittajille ja koko organisaatiolle. Dear Lucy on startup, jonka tuotekehitys ja ensimmäiset asiakastoimitukset on tehty, ja nyt ollaan siinä vaiheessa että aletaan aktiivisesti myymään tuotetta. Projektin tarkoituksena oli […] Lue lisää

Unika.fi

Tekijä: redandblue

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Unika on kampaamokoulu ja parturi-kampaamo Helsingissä. Yritys kouluttaa joka vuosi kymmeniä uusia parturi-kampaajia, joiden työllistymisprosentti on lähes sata. Koulun tiloissa toimii myös kampaamo. Digitoimisto redandblue suunnittelu Unikalle uuden verkkosivuston. Samalla uusittiin hakujärjestelmä, jolla oppilaat hakevat koulutukseen. Hakuprosessia hallitaan WordPress-liitännäisellä, jonka avulla käsitellään hakemuksia, lähetetään kutsut pääsykokeisiin sekä lajitellaan hakijoita. Hakemukset saa myös kätevästi arkistoitua talteen. […] Lue lisää

Substral.fi

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Kaikille kasveille…rakkautta ja Substral! Tuttu kasvienhoitotuote sai uudet ja informatiiviset sivut. Analytiikan perusteella selvisi, että suurin osa käyttäjistä tulee hakukoneen kautta tutustumaan tietyn kasvin hoito-ohjeisiin, joten palvelu rakennettiin tukemaan tätä tiedonhakutarvetta. Hyvän informaation innoittamana selaaja voi toimia hoito-ohjeiden mukaisesti ja käydä nappaamassa kaupasta tarvittavat Substral-tuotteet. Poutapilven palvelut kattoivat kaikki osa­-alueet verkkopalvelun suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon […] Lue lisää

Gaia

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Gaian tavoitteena on olla maailman paras kestävän liiketoiminnan konsulttitoimisto. Yli 20 vuoden kokemus on hionut Gaiasta kansainvälisestikin yhden alan suurimmista ja kokeneimmista tiimeistä. Poutapilvi sai kunnian uudistaa Gaian verkkopalvelun ja lopputulos on hyvin asiakkaan näköinen kokonaisuus, joka sitouttaa lukijan tutustumaan tarkemmin yrityksen tarjontaan ja mahdollisuuksiin. Poutapilven palvelut kattoivat kaikki osa­-alueet verkkopalvelun suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon […] Lue lisää

Verke.org

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Verken (ent. Verkkonuorisotyön valtakunnallisen kehittämiskeskus Verke) visuaalinen viestintä päätettiin uudistaa vastaamaan paremmin organisaation toimenkuvaa ja toimintatapoja. Verkeläiset ovat nuorisotyön asiantuntijoita, jotka kehittävät verkon, sosiaalisen median, pelaamisen ja teknologioiden hyödyntämistä nuorisotyössä koko Suomen tasolla. Olimme aikaisemmin toteuttaneet yhteistyössä Verken kanssa jo kaksi sivustoa: Somecampin ja Somejamin. Onnistuneen yhteistyön johdosta myös Verken pääsivusto, verke.org, päätettiin uudistaa yhdessä […] Lue lisää

Tammer Diesel

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uusiutuvan energian buumista huolimatta suomalainen yhteiskunta pyörii diesel-moottoreilla. Ja yksi Suomen johtavia Diesel-koneiden huoltajista on Tammer Diesel. Vahvistaakseen asemaansa ja erottuakseen kilpailijoistaan, Tammer Diesel asetti verkkouudistukselle tavoitteeksi vetävän ulkoasun, jonka tyyli poikkeaa alan yleisestä tyylistä. Lisäksi verkkopalvelun hallintaa haluttiin sujuvoittaa ja WordPress vastasi näihin odotuksiin. Sivusto laajenee kevään aikana sähköiseksi tuoteluetteloksi, joka toteutetaan verkkokaupan pohjalta. Lue lisää

Kalajoen kaupungin verkkosivusto

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Valu Digitalin Kalajoen kaupungille toteuttama verkkopalvelu-uudistus sisälsi visuaalisen ilmeen suunnittelun ja teknisen toteutuksen. Konsepti työstettiin asiakkaan kanssa ja se sisälsi uuden verkkosivuston ydinviestit, sisältöjen esitystavat ja sivuston rakenteen. Lisäksi Valu suunnitteli sivuston ulkoasun. Siinä tavoiteltiin erityisesti markkinoivaa otetta ja houkuttelevuutta. Sivusto rakennettiin WordPress-julkaisujärjestelmällä. Responsiivinen sivusto toimii hyvin kaikilla päätelaitteilla. Etusivulle toteutettiin someseinä, joka koostaa eri […] Lue lisää

Suomen Lasten ja Nuorten Säätiön sivusto

Tekijät: Into-Digital Oy, SEK

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Into-Digital toteutti yhdessä mainostoimisto SEK:in graafisen ohjeistuksen pohjalta Lasten ja nuorten säätiön Nuori.fi -verkkosivustouudistuksen. Into-Digital vastasi käyttöliittymäsuunnittelusta ja teknisestä tuotannosta. Uusi sivusto rakennettiin tuomaan esiin lasten ja nuorten hankkeita, yhteisöllisyyttä ja omia aikaansaannoksiaan tekstien, kuvien ja videoiden avulla. Sivustolle tuotetaan jatkuvasti uutta sisältöä ja WordPressin päälle tehty sivusto palvelee erinomaisesti käyttäjiä ja sisällöntuottajia. Kullakin hankkeella […] Lue lisää

Tekniikan ja Tiedon Toimihenkilöt TTT ry

Tekijä: Generaxion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Toteutimme Tekniikan ja Tiedon Toimihenkilöt TTT ry:lle uuden jäsensivuston. Uuden sivuston tavoitteeksi asetettiin palvella paremmin olemassa olevia jäseniä ja toimia jäsenhankintakanavana ja visuaalisesti tavoitteena oli freesimpi ja lähestyttävämpi ilme TTT:n graafiseen ohjeistoon nojaten. Julkinen osa sivustosta on toteutettu tutuin ja turvallisin responsiivisen suunnittelun keinoin, mutta kirjautumisen takana jäsenille tarkoitetussa osassa on palveluina mökkivarausta, tapahtumakalenteria ja […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun