Hintsa Performance

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hintsa Performance on johtava korkean tehokkuuden valmennuksen ja digitaalisten hyvinvointipalveluiden tarjoaja. Yrityksen osaaminen auttaa yksilöitä, tiimejä ja kokonaisia organisaatioita parantamaan terveyttään ja hyvinvointiaan sekä suoriutumaan tehokkaammin haastavissa liiketoiminta- ja urheiluympäristöissä.

Meitä pyydettiin kehittämään Hintsan omaa tehokkuutta verkossa sivustouudistuksen kautta.

Siisti ja vakaa sivusto takaa uskottavuuden

Nettisivulla on valtava vaikutus asiakkaan laatuvaikutelmaan ja luottamukseen yritystä kohtaan. Hintsa Performance halusi nettisivun uudistuksen myötä vahvistaa sitä käsitystä, että kyseessä on alan todellinen huippuosaaja. Tämä lähdettiin toteuttamaan uudistamalla sivustorakennetta ja ulkoasua sekä parantamalla sivuston käyttökokemusta.

Markkinoinnin tukena

Nettisivu on rakennettu WordPressille, Everblox-työkalua käyttäen. Joustavan ratkaisun ansiosta sivujen ja sisältöjen muokkaaminen on varsin yksinkertaista. Hintsan käyttöön luodut sisältöblokit tarjoavat loistavat työkalut sisällöntuotantoon ja yrityksen palveluiden ja muiden tietojen esittämiseen. Blokkirakenne pitää myös huolen siitä, että kokonaisuus näyttää hyvältä ja toimii moitteettomasti.

Käyttäjien sitouttaminen

Sivusto aktivoi käyttäjiä testaamaan, kuinka kovat pisteet he saavat terveyden ja hyvinvoinnin eri osa-alueilla. HubSpot-integraationa toteutettu kysely tukee markkinoinnin automaatiota ja luo arvoa käyttäjille. Hintsa saa talteen arvokasta asiakasdataa, ja käyttäjille on tarjolla pienimuotoinen konsultaatio vastauksista koostetun raportin muodossa.

He eivät soita meille juuri koskaan

Aina silloin tällöin mietimme, tulikohan asiat tehtyä hieman liian helpoksi asiakkaalle. Ainakin tarjoamalla Hintsalle helpot ja kattavat työkalut sivuston ylläpitoon, teimme itsestämme lähes tarpeettomia. Otamme kuitenkin tämän merkkinä hyvin tehdystä työstä – uusitun sivuston saama palaute ja tulokset sanovat samaa.

“Meihin luottaa moni maailman vaativimpiin kuuluva asiakas – F1:stä Fortune 500 -listalle. Tämän takia myös nettisivumme täytyy vahvistaa laadukasta brändimielikuvaa ja toimia tehokkaasti. Evermade auttoi meitä uudistamaan nettisivumme ja antoi käyttöömme työkalut, joilla sivuston jatkuva parantaminen on mahdollista. Uudistuksen myötä mittarimme ovat nousussa ja palaute on ollut erittäin positiivista.”

Kai Kirkkopelto, Head of Marketing

Jätä kommentti