Kisko Labs ja Bolder Helsinki vuorokauden mittaisessa tempauksessa

asmunder

Kisko Labs ja Bolder Helsinki kehittävät verkkopalvelun, lanseerauskampanjaa myöten, yhteisessä, vuorokauden mittaisessa tempauksessaan. ”Kaupallisen verkkopalvelun kehittäminen koetaan usein pitkäksi ja aikaa vieväksi prosessiksi. Haluamme yhdessä rikkoa tämän mielikuvan luomalla täysin uuden verkkopalvelun 24 tunnin aikana”, yhtiöt kertovat tiedotteessaan.

Palvelun kehittäminen alkaa ensi maanantaina kello 10. Tavoitteena on saada vuorokaudessa aikaan toimiva palvelu, brändätä se ja aloittaa lanseerauskampanja. Palvelun kehitysvaiheita voi seurata osoitteessa www.24tuntia.com. Työskentelytiimi raportoi projektin edistymisestä Twitterin ja blogin kautta.

”Haluamme osoittaa, että liikeideaan tarttumisen ei tarvitse kestää kuukausikaupalla. Vuorokaudessa saadaan aikaan jo julkaisukelpoinen ja toimiva versio, jolla voidaan käynnistää liiketoiminta ja kehittää palautteen perusteella”, toteaa Kisko Labsin toimitusjohtaja Antti Akonniemi.

Aiheet: verkkopalveluprojekti

Tagit: ,

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.